Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 93 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De trailer van deze is al kippevel, een van de must-see's van dit jaar voor mij.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dan heeft die de film flink ingekort want er was eerst sprake van 200 minuten...
    In dat geval kunnen we alleen maar hopen op een Director's Cut!

    Net als dat ik nog steeds wacht op de DirCut van The Thin Red Line..

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dan heeft die de film flink ingekort want er was eerst sprake van 200 minuten...
    Dan wordt het hopen op een director`s cut
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    In dat geval kunnen we alleen maar hopen op een Director's Cut!

    Net als dat ik nog steeds wacht op de DirCut van The Thin Red Line..
    Denk je niet dat als Malick echt een langere versie van The Thin Red Line had willen hebben, hij ervoor gezorgd had dat Criterion die uit zou brengen? Hij heeft tenslotte de master van die Blu-ray zelf goedgekeurd.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #30

    Standaard

    Blu-ray 15 juli?!

    edit:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Denk je niet dat als Malick echt een langere versie van The Thin Red Line had willen hebben, hij ervoor gezorgd had dat Criterion die uit zou brengen? Hij heeft tenslotte de master van die Blu-ray zelf goedgekeurd.
    Ja dat weet ik ook wel, maar toch hoop ik het ooit nog eens te kunnen zien.

  6. #31

    Standaard

    Malick staat toch wel bekend als iemand die z'n zin doet, waarom zou je denken dat hij (= director) een langere cut zou willen maken?
    langer is niet altijd beter...

  7. #32

    Standaard

    Hoewel er uitzonderlijk strict wordt omgegaan met vertoningen en reviews voor de wereldpremiere in Cannes, is er toch 1 review aan dat regime ontglipt. Hier de Engelse vertaling.

    Het aftellen is begonnen.

  8. #33

    Standaard

    Voor wie niet kan wachten, hier enkele clips:http://insidemovies.ew.com/2011/05/0...rad-pitt-clip/

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    En er is ook al een schitterend clipje te vinden van iets meer dan een minuut. Enorm veelbelovend! Die review lees ik echt nog niet, ik wil zo onbevangen mogelijk de film ingaan.

    Edit: hierboven staat hetzelfde clipje in veel betere kwaliteit, dus ik heb de link er maar uit gehaald.

  10. #35

    Standaard

    oke sorry-) niet gezien..!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #36

    Standaard

    The Tree of Life (Terrence Mallick - 2011)

    The Tree of Life is één van de meest visuele spektakels die ooit heb mogen aanschouwen. De cinematografie is nagenoeg perfect, evenals de toegevoegde CGI. De abstracte animaties roepen vragen op, waar ik nog steeds geen antwoord op heb. Elk shot is nauwkeurig gekozen en heeft zijn eigen symboliek. Een lust voor het oog, heel de film lang.

    Het is gewaagd van Mallick om het banaalste te verfilmen wat er is: het leven van een alledaags gezin. Het is zodanig slim geschreven dat het de lange speeltijd teniet doet. Het thema past nauw samen met het visueel aspect. Pitt speelt zoals altijd steengoed. Wanneer gaan ze hem die Oscar nu eens geven?

    The Tree of Life heeft minstens nog één kijkbeurt nodig om een volledig oordeel te kunnen vellen. De symboliek is diep verscholen maar uiterst interessant. Dit is cinema zoals het hoort te zijn, dit is kunst.

    10/10
    Laatst aangepast door Thomas Gabriel : 19-05-2011 om 22:47


  12. #37

    Standaard

    Diep in mij zit nog steeds de vrees voor een staaltje veel te oppervlakkig benaderde mooifilmerij (The New World), maar de beelden die naar aanleiding van Cannes opdoken hebben me moeiteloos kunnen overhalen. Verder hoor ik zeer uiteenlopende pro en contra geluiden die me inhoudelijk bijzonder hard aan enkele zware discussies rond The Fountain (Aronofsky) doen denken. Alleen dat al maakt me dubbel zo benieuwd, een extra motivatie om deze Malick te ondergaan in de bioscoop.

  13. #38

    Standaard

    Malick is de enige die mij helemaal in een extase kan zorgen dat ik even ergens anders ben dan in Nederland..Ben daarom hopeloos benieuwd naar de film.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #39

    Standaard

    Ik ga vanavond, heb er wel veel zin in.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik ga vanavond, heb er wel veel zin in.
    Hij draait toch volgende week pas?
    The future is Blu

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hij draait toch volgende week pas?
    Ga met een vriend naar Antwerpen, hey!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Het is gewaagd van Mallick om het banaalste te verfilmen wat er is: het leven van een alledaags gezin.

    uh, zo banaal is dat toch niet?

    Film gezien, maar kan er niet zo veel over zeggen...Was nogal moe, en zakte af en toe weg. Het leek wel wat hoogdravend, maar was wel mooi in beeld gebracht. Bovendien merkte je wel dat Terrence al zijn ziel en zaligheid erin gestopt had. Maar of de rest van de wereld er veel mee zal kunnen? Zal binnenkort nog maar een kaartje moeten kopen, want ik denk dat ik het wel mooi zal vinden als ik er volledig bij ben.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  18. #43

    Standaard

    Ik vind een alledaags gezin 'akelig gewoon'

    Dat gezin is niet ongewoon. En om daar een 2.20u lange film van te maken, vind ik gewaagd.


  19. #44

    Standaard

    Ieder huisje heeft z'n kruisje.
    Gewone gezinnen bestaan niet, althans niet aan de binnenkant.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ieder huisje heeft z'n kruisje.
    Gewone gezinnen bestaan niet, althans niet aan de binnenkant.
    Ik ruik een beetje het idee van American Beauty.
    The future is Blu

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ieder huisje heeft z'n kruisje.
    Gewone gezinnen bestaan niet, althans niet aan de binnenkant.
    Ik vind het gewoon knap dat Mallick dit onderwerp zo boeiend kan weergeven. Moeilijk om uit leggen wat ik bedoel


  22. #47

    Standaard

    Ieder huisje heeft z'n kruisje.
    Gewone gezinnen bestaan niet, althans niet aan de binnenkan
    Een typisch Amerikaans gezin of misschien reflecterend uit Malicks eigen gezin..hmm

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #48

    Standaard

    De film wint de Gouden Palm!


  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik ruik een beetje het idee van American Beauty.
    Dit is iets totaal anders.

    Trouwens hier zijn 4clips

    http://www.traileraddict.com/tags/the-tree-of-life

    Ik ben heeeeeel benieuwd naar deze film,ik denk dat ie top wordt.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Dit is iets totaal anders.
    Ik doelde niet op de film, enkel op de uitspraak die ik quotete.

    Ik ben ook benieuwd naar de film en zeker benieuwd wat ik er van vind, want ik vind een narratief nogal belangrijk in een film en ik ben bang dat deze film dat (te) weinig heeft.
    The future is Blu

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •