Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pirates Of The Caribbean: At World's End



    Verschijnt bij ons op 23 november.

    De extra's:
    DISC 1

    • Feature Film Presentation
    • Feature Audio Commentary
    Bloopers of the Caribbean – hilarious outtakes of cast and crew

    DISC 2
    Anatomy of a Scene: The Maelstrom – a detailed breakdown of one of cinema’s most complex and impressive action set pieces
    Keith & the Captain – A revealing look at the dynamic relationship between living legends Keith Richards and Johnny Depp
    Tale of the Multiple Jacks – an in-depth look at the mind-blowing FX that went into creating multiple Captain Jacks
    Hoist the Colors – reveals the inspiration for the “Hoist the Colors” original composition
    Masters of Design – five individual documentaries highlighting the talented design teams behind this immense production
    o #1: Jim Byrkit and The Map
    o #2: Crash McCreary and the Krusty Pirates
    o #3: Rick Heinrichs and the Singapore Set
    o #4: Penny Rose and the Captain Teague Costumes
    o #5: Chris Peck and the Pirate Code Book
    Inside the Brethren Court – a closer look at the legendary Pirate Lords and their costume designs, origins and unique personalities
    The Pirate Code: Revealed – explores the pirate code and the history of piracy
    The World of Chow Yun Fat – a look at the man behind devious Captain Sao Feng, international sensation Chow Yun Fat, and his meteoric rise to fame
    The Pirate Maestro: The Music of Hans Zimmer – meet the renowned composer who created the film’s rousing score.

    Dit zijn de extra's van de Amerikaanse 2-disc, maar aangezien de vorige delen ook gelijk waren, kunnen we er vanuit gaan dat dat nu ook het geval is.

    Laten we hopen dat er nu wel een Engelse DTS-track op zit, en geen Franse meer.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #2

    Standaard

    Een Engelse DTS-track kan je enkel van dromen denk ik.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Een Engelse DTS-track kan je enkel van dromen denk ik.
    Ja, ik vrees het ook, maar dromen mag ook, toch?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #4

    Standaard

    Komt er nog een boxje met alle delen?

  5. #5

    Standaard

    zal vast wel,
    vond het overigens erg goede films,
    horode overal zeggen dat het derde deel een tegenvaller was, maar dat vond ik nou niet.
    vond ze alledrie super

  6. #6

    Standaard

    Heb het 3e deel niet in de bios gezien na het voor mij persoonlijk tegenvallende 2e deel. Dvd zal ik ooit wel een keertje aanschaffen denk ik.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    horode overal zeggen dat het derde deel een tegenvaller was, maar dat vond ik nou niet.
    vond ze alledrie super
    Ik ook, al schijnen we daar inderdaad een van de weinigen in te zijn. Vond deel drie nog wel het beste.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #8

    Standaard

    Ik vond het derde deel ook de beste. Vooral het eind (het stuk na de aftiteling).

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Komt er nog een boxje met alle delen?
    Ongetwijfeld, maar wanneer?

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ongetwijfeld, maar wanneer?
    Volgens Bol.com: 23/11/07

  11. #11

    Standaard

    volgens bol.com nu 26/11 maar amazon.com en disney zeggen in UK 4/12 dus dat zou betekenen dat wij eerder de dvd hebben dan de uk :P

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ja wij krijgen hem eerder. Dit was met Dead man's Chest ook al zo. Mag ook wel voor een keer. Meestal is altijd andersom.

  13. #13

    Standaard

    Tegenwoordig krijgen wij heel veel films eerder dan UK en zelf USA. Lost, Pirates, Spider-man 3, Harry Potter 5, ...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Tegenwoordig krijgen wij heel veel films eerder dan UK en zelf USA. Lost, Pirates, Spider-man 3, Harry Potter 5, ...
    En vaak liggen ze ook nog een dag of twee voor de releasedatum in de winkel.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #15

    Standaard

    Omdat ik iets moet bestellen bij cd-wow (heb er nog een bedrag openstaan dat ze niet meer terug kunnen storten) leek me deze dvd wel een goed plan. Maar ik weet niet of er nl ondertiteling aanwezig is. Misschien dat een van jullie dit wel weten als je dvd's bij cd-wow besteld?

    Bedankt hiervoor.

    link: http://www4.cd-wow.nl/review_2.php?product_code=2396434
    Laatst aangepast door Dick van Drie : 20-11-2007 om 14:04 Reden: link
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie Bekijk bericht
    Omdat ik iets moet bestellen bij cd-wow (heb er nog een bedrag openstaan dat ze niet meer terug kunnen storten) leek me deze dvd wel een goed plan. Maar ik weet niet of er nl ondertiteling aanwezig is. Misschien dat een van jullie dit wel weten als je dvd's bij cd-wow besteld?

    Bedankt hiervoor.

    link: http://www4.cd-wow.nl/review_2.php?product_code=2396434
    Als het er op zit zetten ze het er meestal wel bij. Ik zou er in ieder geval niet van uitgaan dat het zo is.

  17. #17
    Paul IJsendijk
    Guest

    Standaard

    Hij ligt inderdaad eerder in de winkel ik had heb hem al in me bezit

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul IJsendijk Bekijk bericht
    Hij ligt inderdaad eerder in de winkel ik had heb hem al in me bezit
    Zit er weer een sleeve omheen?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [NL]Patje_Lasek Bekijk bericht
    Zit er weer een sleeve omheen?
    Jep, alleen is het dit keer geen holografische sleeve maar een reliëfsleeve.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duijmski Bekijk bericht
    Jep, alleen is het dit keer geen holografische sleeve maar een reliëfsleeve.
    Wat origineel zijn ze daar toch.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  21. #21

    Standaard

    vraag over ondertiteling met nl subs bij cd-wow (p.s. multi quote aangevinkt, werkt niet)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Als het er op zit zetten ze het er meestal wel bij. Ik zou er in ieder geval niet van uitgaan dat het zo is.
    Een vraag gesteld op cd-wow en nu staat het er ineens wel bij:

    Subtitles: English, Dutch, Danish, Hindi, Swedish, Finnish, Norwegian, Icelandic

    Ik ben blij 8)
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul IJsendijk Bekijk bericht
    Hij ligt inderdaad eerder in de winkel ik had heb hem al in me bezit
    Bij welke tent heb je 'm aangeschaft? Kon 'm gisteren nog nergens traceren....
    Laatst aangepast door reusla : 21-11-2007 om 11:55
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  23. #23

    Standaard

    Zit er op de Engelse versie nou Engelse DTS?
    Activity suggests a life filled with purpose

  24. #24

    Standaard

    Nee, want de Engelse DVD is (in tegenstelling tot deel 2, waarbij de benelux een eigen release had) gelijk aan de Nederlandse.
    Dus geen DTS bij deel 3.

    Ik hoop dat een ieder hiermee goed geïnformeerd is.


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Bij welke tent heb je 'm aangeschaft? Kon 'm gisteren nog nergens traceren....
    Bij de Blokker (was gisteravond een speciale koopavond voor de nieuwsbrieflezers waarbij PotC 3 voor € 12,- kon worden aangeschaft ... daar hoefde ik niet lang over na te denken )

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •