De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ebay: Sneeuwwitje en de 7 dwergen

    Een poos terug kocht ik op e-bay de SE van Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen (OOP) voor 25,-- incl. De aanbieder had maar liefst 50 exemplaren. Vandaag heb ik de DVD ontvangen en op de DVD hangt een prijsstikker van €32,99. Nu mijn eerste indruk van de cover was dat hij nogal donker was en precies zelf geprint. Nu zou ik graag weten van andere mensen die de DVD toen in de winkel hadden gekocht of die cover ook zo donker en inktjetprintachtig overkomt (niet zo scherp als andere Disney covers).

    Tevens zit de inlay er bij en die heeft juist dezeflde eigenschappen (inkjet).

    De DVD zelf ziet er niet zo uit, die is wel echt (denk ik).

    Hier de ebay link: http://cgi.benl.ebay.be/originele-dv...QQcmdZViewItem
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  2. #2

    Standaard

    Ik kan je niet helpen met de kleur van de hoes (heb de DVD zelf geimporteerd uit de UK, mooie boek-uitgave), maar je kunt wel zien of de DVD echt is.
    Aan de onderkant van de DVD (dus niet waar de print op zit) staan bij echte Disney-DVDs een serie hologrammetjes van Mickeys, naast een streepjescode en een paar nummers.
    Ook de kleur van deze zijde van de DVD is of zilver- of goudkleurig.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  3. #3

    Standaard

    Geen Mickeys hologrammen op de achterkant van de Disc (aan de ronde). Enkel tekst en nummers waaronder Snow White D7 03 BV00109L1 enz.. De kleur is goud.

    De opschriften op de schijf zijn in het NL en FR. De hoes bevat enkel NL tekst.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Geen Mickeys hologrammen op de achterkant van de Disc (aan de ronde). Enkel tekst en nummers waaronder Snow White D7 03 BV00109L1 enz.. De kleur is goud.

    De opschriften op de schijf zijn in het NL en FR. De hoes bevat enkel NL tekst.
    Dan heb je vrijwel zeker een originele. Vermoed dat de Mickey hologrammen pas later op de Disney-DVDs zijn gekomen. Ik weet dat ze er tegenwoordig wel opzitten, maar weet niet meer precies vanaf wanneer.
    Het feit dat de naam "Snow White ...." op de binnenring aan de onderkant (reflecterende gouden kant) van de schijf staat is wel voldoende bewijs dat de schijf origineel geperst is.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  5. #5

    Standaard

    Het is wel op zijn zachtst gezegd verdacht dat iemand aan 50 exemplaren van deze dvd kan komen, maar goed als de disc blijkbaar in orde is dan lijkt het ieder geval wel een origineel.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Het is wel op zijn zachtst gezegd verdacht dat iemand aan 50 exemplaren van deze dvd kan komen, maar goed als de disc blijkbaar in orde is dan lijkt het ieder geval wel een origineel.

    Vond ik ook en 25 incl. is nu niet veel voor deze film. Maar hij staat al zo lang op mijn wanted list. DVD is trouwens een DVD9 dus de schijf is denk ik wel in orde. Het hoesje blijf ik vreemd vinden.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Het is wel op zijn zachtst gezegd verdacht dat iemand aan 50 exemplaren van deze dvd kan komen,.
    sterker nog: deze persoon had/ heeft meer dan 1000 van die dvd's
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka Bekijk bericht
    sterker nog: deze persoon had/ heeft meer dan 1000 van die dvd's
    Wordt dan toch wel heel verdacht. Misschien van de vrachtwagen gevallen?

  9. #9

    Standaard

    eerder dit verhaal op een ander forum gehoord - weet helaas echt niet meer waar.
    (google er vanavond nog eens op!)

    wat ik me ervan kan herinneren is dat dit een flinke partij met brandschade betreft - oftewel: echte dvd's, maar met roet/brand/rook/water schade of zoiets. Zou in ieder geval de afwijkende hoesjes (kleurenkopietje?) in combinatie met de goede disc kunnen verklaren..
    Ga er nog op google-en.. wil sneeuwwitje ook!

  10. #10

    Standaard

    De hoes is een kopie, dat heeft deze verkoper vroeger aangeven in eerdere aanbiedingen. Over de schijf durf ik je niks te zeggen. Maar aangezien deze persoon al bijna een jaar onder meerdere nicknames deze dvd aanbied met 50 stuks tegelijk lijkt het me vreemd als ze echt door disney zijn gemaakt.

  11. #11

    Standaard

    Het is echt wel duidelijk dat de hoes een kopie is. De disc is genuine (die bevat de echte print zoals ik op Disney DVD gewend ben. Spijtig dat ik maar een half echte DVD heb, maar heb de film eindelijk toch nog eens kunnen zien. In 2009 krijgen we toch de echte SE.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •