Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 60 van 60 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin Bekijk bericht
    Ik was van plan om voor de EP 30 te gaan. Maar aangezien mijn dvd collectie 95% uit regio 1 bestaat lijkt het mij beter om een Amerikaanse speler aan te schaffen. Omdat volgens mij de huidige hd dvdspeler niet regiovrij te maken is? In de begin tijd van de dvd had ik dat namelijk ook. Weet iemand waar ik een import hd dvdspeler kan krijgen?
    Heb al gekeken bij Elvic. Daar wordt de Toshiba HD-A2 aangeboden voor 499 euro excl. omvormer.
    De amerikaanse EP30 heet A30 (EP=Europe A=America)... Amazon misschien?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    De amerikaanse EP30 heet A30 (EP=Europe A=America)... Amazon misschien?
    Ook toevallig. Daar ben ik dus nu aan het kijken. Alleen zij verschepen dit soort appartuur helaas niet naar Europa.
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

  3. #53

    Standaard

    Om nog even terug te komen op de regiocodering: sinds gisteren de eigenaar van een HD E1, gewoon geen enkel probleem met gelijk welke disc, amerikaans of europees, no problem!!! Ben eerst wel ongeveer 45 minuten aan het updaten geweest. Ben zeer tevreden over het beeld en geluid...kan (voorlopig) niet beter, ben wel benieuwd naar de toekomstige ervaringen met de nieuwe toestellen...rapporteren jongens!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Om nog even terug te komen op de regiocodering: sinds gisteren de eigenaar van een HD E1, gewoon geen enkel probleem met gelijk welke disc, amerikaans of europees, no problem!!! Ben eerst wel ongeveer 45 minuten aan het updaten geweest. Ben zeer tevreden over het beeld en geluid...kan (voorlopig) niet beter, ben wel benieuwd naar de toekomstige ervaringen met de nieuwe toestellen...rapporteren jongens!
    Gefeliciteerd!, hoe ging het updaten?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin Bekijk bericht
    Ik was van plan om voor de EP 30 te gaan. Maar aangezien mijn dvd collectie 95% uit regio 1 bestaat lijkt het mij beter om een Amerikaanse speler aan te schaffen. Omdat volgens mij de huidige hd dvdspeler niet regiovrij te maken is? In de begin tijd van de dvd had ik dat namelijk ook. Weet iemand waar ik een import hd dvdspeler kan krijgen?
    Heb al gekeken bij Elvic. Daar wordt de Toshiba HD-A2 aangeboden voor 499 euro excl. omvormer.
    maar HD DVD spelers zijn dat wel, tot er een regiocode voor wordt bedacht en zelfs dan zijn alleen de nieuwe discs regio gebonden (als dat al gaat gebeuren) dus maakt dat niet veel uit denk ik maar dat zie ik persoonlijk niet snel gebeuren dat er een regiocode op komt.
    Ikran is not horse!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    maar HD DVD spelers zijn dat wel, tot er een regiocode voor wordt bedacht en zelfs dan zijn alleen de nieuwe discs regio gebonden (als dat al gaat gebeuren) dus maakt dat niet veel uit denk ik maar dat zie ik persoonlijk niet snel gebeuren dat er een regiocode op komt.
    Voor HD DVD is dit wel het geval, maar voor de DVD zit je natuurlijk wel met regiocodeering
    Europeese HD DVD spelers kunnen geen Regio 1 DVD's afspelen, en aangezien de Toshiba HD DVD spelers bekend staan om hun uitmuntende upscale kwaliteit van DVD is dat toch wel jammer.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Gefeliciteerd!, hoe ging het updaten?
    Bedankt! Ging redelijk vlot, er kwam eerst een schermpje met 38 updates, en daarna geïnstalleerd in 5 stappen, ongeveer 45 minuten later was het klaar. Ben zeer tevreden hoor!!! Ook over het upscalen,

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    maar HD DVD spelers zijn dat wel, tot er een regiocode voor wordt bedacht en zelfs dan zijn alleen de nieuwe discs regio gebonden (als dat al gaat gebeuren) dus maakt dat niet veel uit denk ik maar dat zie ik persoonlijk niet snel gebeuren dat er een regiocode op komt.
    Precies. Daarom zou een Amerikaanse speler dus uitkomst bieden. Aangezien al mijn huidige hd dvds ook uit Amerika komen. En wat betreft de regio 2 dvds die speel ik dan wel af op de PS3 of Xbox 360.
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

  9. #59

    Standaard

    Mocht er een gegiocodering komen op HD DVD's dan neemt de Xbox360 HD DVD Add-On de regio codering aan van je Xbox360 geloof ik trouwens.
    Ikran is not horse!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Mocht er een gegiocodering komen op HD DVD's dan neemt de Xbox360 HD DVD Add-On de regio codering aan van je Xbox360 geloof ik trouwens.
    Waar komt deze wijsheid vandaan?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •