Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 61 worden weergegeven.

Discussie: Transformers 2007

  1. #1

    Standaard Transformers 2007

    REGISSEUR MICHAEL BAY EN UITVOEREND PRODUCENT STEVEN SPIELBERG BRENGEN DE ENIGE, NIEUWE ORIGINELE EN MEEST INNOVATIE BLOCKBUSTER VAN HET JAAR:

    TRANSFORMERS

    Vanaf 13 december op DVD en HD DVD. Een single en een speciale 2-disc editie met een wereld aan bonusmateriaal voor alle fans van de legendarische wereld van ROBOTS IN DISGUISE

    DVD:
    TRANSFORMERS Special Edition DVD bonusmateriaal bestaat uit:
    Disc 1:
    • Film
    • Commentaar van Michael Bay

    Disc 2:
    • Our World
    o The Story Sparks - Steven Spielberg vertelt over zijn liefde voor de franchise. Kom erachter hoe de schrijvers de film hebben aangepast van een tekenfilm naar een life-action film en waarom Michael Bay de perfecte director voor de film is.
    o Human Allies – Zie hoe de acteurs zijn geselecteerd en wat hun ervaringen op de set zijn.
    o I Fight Giant Robots – Kom erachter welke militaire training
    Josh Duhamel en Tyrese Gibson hebben doorlopen om hun rol en vele stunts uit te kunnen voeren.
    o Battleground – Luister naar de senior medewerker van het leger en de luchtmacht die om advies is gevraagd om de film authenticiteit te geven en hoe toestemming is verkregen om op belangrijke Amerikaanse overheidslocaties te filmen.

    • Their War
    o Rise of the Robots – Ontdek de interactie tussen de ontwerpers van Hasbro en Michael Bay wanneer ze de populaire speelgoedlijn tot leven brengen.
    o AUTOBOTS Roll Out - Michael Bay vertelt over het werken met Chevy en hun ontwerpers en de aanpassingen die aan de verschillende auto’s, die in de film te zien zijn, zijn gedaan.
    o DECEPTICONS Strike – De militaire adviseurs van de film bespreken de ‘gadgets’ die ze mochten gebruiken tijdens de productie: F-22 Raptors, Ospreys en A-10 Warthogs.
    o Inside the AllSpark - ILM’s digitale artiesten vertellen over de uitdagingen waarmee ze te maken hadden om de TRANSFORMERS tot leven te brengen.

    • More Than Meets The Eye
    o From Script to Sand: The SKORPONOK Desert Attack – Kijk hoe de epische en spectaculaire scène in de woestijn is gemaakt: van het storyboard tot de productie en de visual effects.
    o Concepts – Vroege schetsconcepten van de robots.
    o Trailers

    TRANSFORMERS HD DVD inhoud:
    Disc 1:
    o TRANSFORMERS H.U.D. (Heads Up Display)—Luister naar de achter-de- schermen informatie bij de betreffende scènes. Of kijk naar relevante in scherm videobeelden met Bay, Spielberg en andere filmmakers tijdens de relevante scènes.
    o Transformers Intelligence Mode web-enabled materialen bestaan uit:
    - Transformation Mode - Health Meter
    - Weapon Mode - Robot Bio
    - In Scene Indicator - Text Ticker
    - GPS
    Disc 2:
    o TRANSFORMERS Tech Inspector – Zie hoe de ILM artiesten de robots via waanzinnig gedetailleerde modellen maken. Zoom in op de details en pauzeer of verander de rotatie van de modellen.
    TRANSFORMERS
    Releasedatum: 13 december 2007
    Lengte: 143 minuten
    Beeld: 16:9
    Geluid: Dolby Digital 5.1


  2. #2

    Standaard

    13 december pas??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik ben enkel geinteresseerd in de single disk, hoe ie gemaakt wordt e.d. interesserd mij werkelijk niets.
    Het was onverwachts een grappig filmpje.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    deze film moet je gewoon op HD bekijken. Jammer dat ie voorlopig nog niet op blu ray uitkomt. tot die tijd laat ik em links liggen. Eigenlijk koop ik helemaal geen dvd's meer. Enkel nog maar blu ray..
    I always tell the truth. Even when I lie.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    deze film moet je gewoon op HD bekijken. Jammer dat ie voorlopig nog niet op blu ray uitkomt. tot die tijd laat ik em links liggen. Eigenlijk koop ik helemaal geen dvd's meer. Enkel nog maar blu ray..
    De HD DVD kost zo'n 34 euro.........voordat ik zo'n bedrag ga uitgeven voor een film dan moet er nog wel heel wat gebeuren
    DVD is mooi genoeg.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    De HD DVD kost zo'n 34 euro.........voordat ik zo'n bedrag ga uitgeven voor een film dan moet er nog wel heel wat gebeuren
    DVD is mooi genoeg.
    Vind ik ook. Op 13 december haal ik die 2-disc in huis. 8)
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  9. #9
    Erwin_W
    Guest

    Standaard



    Deze komt van FRS, lijkt erop dat er een soort 'transformer' in zit

  10. #10

    Standaard

    E-plaza(utrecht) heeft een hele grote fout gemaakt, hij ligt namelijk al in de winkel. Mag officieel als het goed is pas 13 december. De Mediamarkt, Vanleest, FRS hadden hem nog geen eens. De 2-disc en de 1-disc versie. De 2-disc versie ziet er iets anders uit dan op de foto. Het gaat om een kartonnen hoes met daarin een normale dvd hoes. Kosten waren overigens 22,99.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Deze komt van FRS, lijkt erop dat er een soort 'transformer' in zit
    Zouden ze bij FRS de Optimus Prime Transforming Pack krijgen? 8)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB Bekijk bericht
    Zouden ze bij FRS de Optimus Prime Transforming Pack krijgen? 8)
    Yep. Wat ik me heb laten vertellen in één van de winkels, is dat de FRS een hele gelimiteerde oplage van deze Transforming Pack gaat verkopen.

  13. #13

    Standaard

    Die Tranforming Pack leek me wel leuk maar ik kon de 2-disc vandaag niet laten staan bij de Bart Smit .

  14. #14

    Standaard

    Nou hier lag ie nog niet bij de Bart Smit, helaas

  15. #15

    Standaard

    Bij Bart Smit in de kalverstraat wel. Ik heb hem namelijk ook al sinds gisteren. Was de normale release niet iets van 14 december ofzo? Whaha Slick hoesje trouwens

  16. #16

    Standaard

    Bij Bart Smit in het Alexandrium(Rotterdam) ligt de 1-disc versie.
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem Bekijk bericht
    Bij Bart Smit in de kalverstraat wel. Ik heb hem namelijk ook al sinds gisteren. Was de normale release niet iets van 14 december ofzo? Whaha Slick hoesje trouwens
    13 december inderdaad, toch vreemd dat hij nu al te krijgen is dan.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    13 december inderdaad, toch vreemd dat hij nu al te krijgen is dan.
    Zo vreemd vindt ik het eigenlijk niet zo vlak voor de sinterklaas.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Zo vreemd vindt ik het eigenlijk niet zo vlak voor de sinterklaas.
    Op zich niet, maar leg die release er dan meteen al voor. Een paar dagen eerder gebeurt wel vaker, maar 1,5 week is wel veel.

  20. #20

    Standaard

    was vanochtend bij Bart Smit in Schiedam, en daar lag ie ook. Maar net voordat k m wilde pakken werd ie door de medewerkers weggehaald. Hij mocht namelijk nog niet verkocht worden. Ze zei dat t pas vanaf de 10de mocht.

  21. #21

    Standaard

    Het zal wel aan mij liggen dat ik dit niet echt begrijp. Als de winkels die DVD's reeds hebben, waarom ze dan niet gewoon verkopen (zeker zo net voor Sinterklaas)? Of komt dat dan omdat andere winkels de DVD misschien nog niet hebben en het daardoor oneerlijke concurrentie is?


    Die 2-disc komt er hier in ieder geval zeker in, maar haast heb ik niet want ik heb de film vorige week nog eens gehuurd in afwachting van de koop-release

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Het zal wel aan mij liggen dat ik dit niet echt begrijp. Als de winkels die DVD's reeds hebben, waarom ze dan niet gewoon verkopen (zeker zo net voor Sinterklaas)? Of komt dat dan omdat andere winkels de DVD misschien nog niet hebben en het daardoor oneerlijke concurrentie is?
    Dat is een van de redenen. De voorraad kan niet altijd overal op hetzelfde moment geleverd worden. Daarom wordt er een releasedatum afgesproken. Zo'n releasedatum wordt ook afgesproken om de marketingafdelingen van de distributeurs de kans te geven reclame te kunnen maken voor de release.

    Distributeurs kunnen overigens winkeliers een boete opleggen als ze releases eerder verkopen dan de releasedatum. Op veel releases, zeker de grotere titels, zit namelijk een embargo.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is een van de redenen. De voorraad kan niet altijd overal op hetzelfde moment geleverd worden. Daarom wordt er een releasedatum afgesproken. Zo'n releasedatum wordt ook afgesproken om de marketingafdelingen van de distributeurs de kans te geven reclame te kunnen maken voor de release.

    Distributeurs kunnen overigens winkeliers een boete opleggen als ze releases eerder verkopen dan de releasedatum. Op veel releases, zeker de grotere titels, zit namelijk een embargo.
    Okay, bedankt voor de uitleg Frank.

  24. #24

    Standaard

    Vandaag gekocht bij de FRS...gewoon de 2disc, maar ze hadden die andere luxe versie ook al. Bij Bart Smit en E-Plaza nergens meer te bekennen trouwens.

  25. #25

    Standaard

    De luxe versie ben ik zelf nooit tegen gekomen daar. Volges mij verkoopt e-plaza en Bartsmit niet op die 'niveau'..(dus gewoon de wat specialere versies)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •