Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 117 worden weergegeven.

Discussie: Amstel Cup

  1. #1

    Standaard Amstel Cup

    Amstel Cup Utrecht - Ajax


    De wedstrijd is nog niet over (we gaan de verlenging in), maar:

    HOE ZIEK KUN JE ZIJN!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Eerst een onterechte penalty krijgen, en dan de afstraffing in de vorm van een gelijkmaker in de laatste minuut!



    AAAAAAAAJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!! !!!

    3d

  2. #2

    Standaard

    YIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!


    AMSTEL CUP IS OURS!!!!!!!


    HAHAHAHAHAHAHA


    WAT ZIJN ZE ZIEK NU die Utrechters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    HAHAHAHAHAHAAH


    3d

  3. #3

    Standaard

    Ja ze hebben gewonnen.

    <opruiende uitspraak verwijderd>

    Ze praten wel steeds over dat buitenspeldoelpunt, maar die penalty daar hoor je die commentators niet over.

  4. #4

    Standaard

    Dat ajax wint weer eens met mazzel hoor. Bah

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    Dat ajax wint weer eens met mazzel hoor. Bah

    De beste club van NL heeft simpelweg gewonnen.

    En terecht.

    CAMPIONEEEEEEEEEEEEEEEEE
    CAMPIONEEEEEEEEEEEEEEEEE
    CAMPIONEEEEEEEEEEEEEEEEE
    CAMPIONEEEEEEEEEEEEEEEEE
    CAMPIONEEEEEEEEEEEEEEEEE
    3d

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    Dat ajax wint weer eens met mazzel hoor. Bah
    Mazzel, wat is er nou mazzel aan, was gewoon een goed doelpunt van ZuperZlatan

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Mazzel, wat is er nou mazzel aan, was gewoon een goed doelpunt van ZuperZlatan
    Maar er was wel een ajax-doelpunt in de 93ste minuut nodig om de verlenging te halen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar

    Maar er was wel een ajax-doelpunt in de 93ste minuut nodig om de verlenging te halen.
    ja und?
    3d

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar

    Maar er was wel een ajax-doelpunt in de 93ste minuut nodig om de verlenging te halen.
    En hoe kwam die 2-1 tot stand?

  10. #10

    Standaard

    AJAX IS DE BESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    En geen enkele andere club kan eraan tippen dit jaar. De DUBBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Op naar de Champions League.

    AJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJ AXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAX AJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJ AXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAX AJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJ AXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAX AJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJ AXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAXAJAX

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    En hoe kwam die 2-1 tot stand?
    Door een correcte schwalbe

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar

    Door een correcte schwalbe
    Jaja en die commentator steeds zo neerbuigend, met z'n Machlasje

  13. #13

    Standaard

    Zijn ze bij SBS allemaal voor Utrecht ofzo?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar

    Door een correcte schwalbe

    hahaha
    we rest our case (voor de mensen die geen engels spreken: wie rest auwer kees )
    3d

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Jaja en die commentator steeds zo neerbuigend, met z'n Machlasje
    ja brrrrrr
    3d

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Zijn ze bij SBS allemaal voor Utrecht ofzo?
    ja vijje het gek met Hans Kraay en Mark Wotte?
    allebei utrechters.

    Nu hebben we dus Studio Ajax en SBS Utrecht
    3d

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Nu hebben we dus Studio Ajax en SBS Utrecht
    LOL en het mooie is Ajax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doen....Utrecht ook niet

  18. #18

    Standaard

    ik wilde het net zeggen, je bent me net voor Luther

  19. #19

    Standaard

    Nu vinden ze het zelfs een strafschop daar, wat een lulletjes

  20. #20

    Standaard

    precies, sbs6 moet oprotten. Laat NOS nou maar het voetbal doen en RTL5 de rest van de sporten!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    ik wilde het net zeggen, je bent me net voor Luther
    Das toevallig, ik ook al

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Laat NOS nou maar het voetbal doen en RTL5 de rest van de sporten!
    Ik vind RTL 5 anders wel een heel goed voetbalprogramma hebben, Sunday United (voorheen Sport Aan Tafel)

  23. #23

    Standaard

    Yippee!!!! Mijn duizendste post!!!

    Ik vind Sunday United goede samenvattingen hebben, maar het geouwehoer eromheen, daar erger ik me steeds meer aan. Ik ben natuurlijk hartstikke blij met de Engelse Live uitzendingen.

    Het Sport aan Tafel heb ik het eerste jaar zeer goed gevonden, daarna klote.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    LOL en het mooie is Ajax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doenAjax is Kampioen ajax blijft kampioen er is toch geen club die daar iets aan kan doen....Utrecht ook niet
    Dat bedoel ik.....
    "Time for power draw near."

  25. #25

    Standaard

    UTRECHT IS ZIEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    WHOAHAHAHAHAHAHAHA

    Was wel blij dat JOL niet floot want dan hadden we zeker niet gewonnen


    C A M P I J O D E N
    C A M P I J O D E N

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •