Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 117 worden weergegeven.

Discussie: Amstel Cup

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik vind RTL 5 anders wel een heel goed voetbalprogramma hebben, Sunday United (voorheen Sport Aan Tafel)

    ja alleen die Johan Derksen...... daar zouden ze eens een Harderwijker op af moeten sturen
    3d

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John



    ja alleen die Johan Derksen...... daar zouden ze eens een Harderwijker op af moeten sturen
    Tsja, dit zal wel door het "vreugde drankje" (lees:BIER) komen!

    AJAX hoort natuurlijk te winnen en dat hebben ze gedaan, ik bleef naar S*S6 (censuur wegens vies woord) kijken omdat ik de reacties van de coaches wilde horen. Die kwamen dan, alleen zo jammer van die Hans-ik ben een ***-Kraai jr. Hij bleef er maar tussendoor l*llen. Gek word je er van!

    Penalty=>zwaar onterecht
    2-2=> boontje komt om zijn......
    2-3=>Zlatan staat op

    Laten we niet vergeten hoe de mascotte van ajax heet!!!!!

    PS:
    Sunday Utd is wel aardig programma, cijfer 6,5!
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  3. #28

    Standaard

    Ik vind het maar een trieste poep zender dat SBS.

    En ik vond Hans Kraay al anti-Ajax ( de wedstrijd tegen RBC kon ie ook alleen maar zeiken over het feit dat Ajax doorging), maar dit keer spant ie weer de kroon. Wat een mafkees !!!
    VOlgens mij heeft die gast het echt alleen maar over de 2-2 gehad. En hoe hij ook die vragen stelde aan Koeman.. "kijk,kijk,kijk dan zie je dat ja he? buitenspel he? He? zie je, zie je kijk dan zie je het, oneerlijk he? ja toch he Koeman? " pfff loser...(hans Kraay dus)

  4. #29

    Standaard

    Heb de wedstrijd niet gezien, maar ik ben wel blij dat Ajax de cup gewonnen heeft
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  5. #30

    Standaard

    Nou....beetje nep-uitslag....ongelooflyk vervelend einde aan een verder wel leuke wedstryd...niet dat het erg goed was ofzo, de wedstryd, maar toch wel entertaining...

    Eerlyk gezegd zou ik, als ik de trainer van Ajax was, erover denken om een rematch aan te bieden aan utrecht...net als Arsene Wenger (Arsenal) een aantal seizoenen geleden deed toen Kanu een beetje een domme goal voorbereide waaruit Overmars scoorde (Hy onderschepte de sportieve teruggave van de bal van arsenal kant richting tegenstander, passeerde een verbaasd kykende tegenstander en gaf voor op de inwandelende overmars...Kanu had het niet echt goed begrepen )
    Wenger verklaarde toen meteen na de wedstryd dat Arsenal bereid was de wedstryd over te spelen aangezien ze niet op zo'n manier wilden winnen...


    ps ; ik was niet voor utrecht en ook niet voor ajax...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Nou....beetje nep-uitslag....ongelooflyk vervelend einde aan een verder wel leuke wedstryd...niet dat het erg goed was ofzo, de wedstryd, maar toch wel entertaining...

    Eerlyk gezegd zou ik, als ik de trainer van Ajax was, erover denken om een rematch aan te bieden aan utrecht...net als Arsene Wenger (Arsenal) een aantal seizoenen geleden deed toen Kanu een beetje een domme goal voorbereide waaruit Overmars scoorde (Hy onderschepte de sportieve teruggave van de bal van arsenal kant richting tegenstander, passeerde een verbaasd kykende tegenstander en gaf voor op de inwandelende overmars...Kanu had het niet echt goed begrepen )
    Wenger verklaarde toen meteen na de wedstryd dat Arsenal bereid was de wedstryd over te spelen aangezien ze niet op zo'n manier wilden winnen...


    ps ; ik was niet voor utrecht en ook niet voor ajax...
    HAHAHAHAHA dit is het slechtse voorstel wat ik ooit gehoord heb !!!

    Dit is toch niet de schuld van Ajax??? Heb je de andere posts wel gelezen? Die Penalty was ook niet terecht net als die 2-2 dus staan we gelijk qua genaaid worden....

    Niks overspelen! Ajax was beter en utrecht heeft zich laten overrompelen. Helaas voor ze, maar ze zijn gewoon niet goed genoeg !

    Als we elke wedstrijd over moeten gaan spelen die volgens de verliezende partij niet terecht is wordt het voetbal 1 grote chaos. Elke club die gaat protesteren wegens penalty of vanwege rode kaarten, blessures en onterechte vrije trappen...Neuh lijkt me een zeer slecht idee.

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Ranft
    Lucky Ajax?!?
    Geluk dwing je ook af
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #34

    Standaard

    Iedereen heeft het over die onterechte strafschop ,maar ik vond hem dus wel terecht.
    Oke het was een zware straf en niet alle arbiters hadden er een penalty voor gegeven.
    K vind het buitenspel doelpunt een aanfluiting voor de grensrechter en ook schandalig in zo'n belangrijke wedstrijd.
    K leef met Utrecht mee.
    Maar goed ze spelen in ieder geval wel Europacup 2.

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    ik vond de strafschop ook terecht, aangezien het vry duidelyk was dat het de speler onmogelykw erd egmaakt naar de bal te gaan terwyl de verdediger (bergdölmo) geen intentie had zelf naar de bal te gaan...
    Ja het is zwaar gestraft, maar wel volgens de regels.

    ik was trouwens onpartydig

  12. #37

    Standaard

    Absoluut geen penalty. Beide spelers gingen voor de bal. Jammer dat die Utrechtenaar errug overdreven ging liggen. Ook jammer dat die eerdere schwalbe niet met geel werd bestraft. Ook jammer dat de wedstrijd eigenlijk wordt beslist dooor een dwaling van de assistent-scheidsrechter.

    Op z'n jammerst: dat Vreven nog steeds mag voetballen. Ongelooflijk wat is dat een vreselijke sukkel.

  13. #38

    Standaard

    ik vind het uiteindelijk een kloteuitslag, ondanks dat ik ajax supporter ben. Ze zouden het volgende week moeten overspelen vind ik.
    En Vreven moet echt wegwezen, die mag met tipi en al terug naar Belgie wat mij betrefd

  14. #39

    Standaard

    En dan kunnen Hans Kraay Jr en SBS Uttreg ook meteen mee. Wat een aanfluiting zeg, goedemorgen zonder zorgen.

  15. #40

    Standaard

    precies, zoals ik hier al eerder heb vermeld. SBS moet geen sport uitzenden, laat rtl en nos dat maar doen.

  16. #41

    Standaard

    Potverdikke moet de Amstel Cup weer apart worden vernoemd, kan het niet gewoon in mijn thread?? Maar goed, heb gisteren uiteraard enorm genoten van de wedstrijd wat een spanning. Ik was het niet eens met de penalty voor Utrecht, Bergdolmo gaf maar een klein duwtje, dat gebeurd zo vaak. Buitenspelgoal, ja wat valt daar over de discussieren. Grensrechter was gewoon aan het slapen, maar ik was dolgelukkig. En de verlening was ook een genot, een snelle goal en mijn dag was weer goed.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  17. #42

    Standaard

    Het valt me op dat maar een weinig Ajax supporters de gebeurtenissen van gisteren in Rotterdam objectief kunnen beschouwen. Begrijpelijk, maar wel jammer.
    Allereerst was de penalty n.a.v. de overtreding op Tanghe zwaar bestraft maar wel een die je kan geven. Met in het achterhoofd de lichte overtreding in de 16 op Igor Gluscevic even daarvoor werden we dus geconfronteerd, hoe gek dat ook is in de voetballerij, met de bekende optelsom. Dat buitenspeldoelpunt slaat echt werkelijk nergens op. En ik kan je vertellen dat op zo'n manier uiteindelijk verliezen het meest verschrikkelijke is wat je kan overkomen. Mensen die zeggen dat Ajax Utrecht heeft weggespeeld hebben vast naar archiefbeelden zitten kijken. In geen van de wedstrijden die Ajax dit seizoen trouwens tegen Utrecht heeft gespeeld waren ze superieur. Zeker gisteren niet. Telkens wedstrijden met 2 gezichten.
    Het was een zeer boeiende bekerwedstrijd met een bizar en oneerlijk einde.

    De aantijgingen aan het adres van Vreven slaan overigens ook nergens op. De man voetbalt met hart en ziel, iets wat past bij de Utrechtse mentaliteit en voetbalwijze. Hij is weliswaar licht ontvlambaar en helaas beoordeelt men Vreven hierdoor te weinig op zijn voetballende kwaliteiten. Die hij wel degelijk heeft getuige de voorzet ineens op Tanghe waaruit via een penalty de 2-1 kon worden gescoord. Bij Ajax is trouwens Jan van Halst namelijk een zelfde type speler qua agressie en mentaliteit. Niet geheel toevallig dat zijn wieg in Utrecht stond waarschijnlijk.....

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    De aantijgingen aan het adres van Vreven slaan overigens ook nergens op. De man voetbalt met hart en ziel, iets wat past bij de Utrechtse mentaliteit en voetbalwijze. Hij is weliswaar licht ontvlambaar en helaas beoordeelt men Vreven hierdoor te weinig op zijn voetballende kwaliteiten.
    Alexander, ik heb de weddenschap gewonnen. Maar goed, even over Vreven, hij voetbalt dan wel met hart en ziel en ik moet toegeven dat zo'n werker binnen het team heel handig is, maar je wilt toch niet beweren dat hij elke wedstrijd wel een keer zich een beetje laat gaan. Iedere wedstrijd heeft ie het wel weer aan de stok met iemand, dat is jammer. Ik was het niet eens met de strafschop en over de 2 - 2 valt niet te discussieren.l
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  19. #44

    Standaard

    Ik word zo moe van die zogenaamde ajaxsupporters ,er zitten gewoon zoveel nepsupporters bij. Meelopers......nu het weer goed gaat met ajax zijn ze er weer. En de afgelopen paar jaar ging het iets minder (niet eens echt slecht)en dan hoor je ze niet of zijn plotseling voor Feyenoord/PSV. En nou in 1 keer GROTE bekken AJAX 4-ever / JODEN RULES blah blah blah............!!!!!!
    P.S. Dus vraag je als ajax supporter eerst maar eens af of dit verhaal op jou slaat.........

  20. #45

    Standaard

    nope, dit slaat niet op mij. Ik ben al sinds ik daar woonde supporter van Ajax, en dat is niet verandert de afgelopen jaren.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chello
    Ik word zo moe van die zogenaamde ajaxsupporters ,er zitten gewoon zoveel nepsupporters bij. Meelopers......nu het weer goed gaat met ajax zijn ze er weer. En de afgelopen paar jaar ging het iets minder (niet eens echt slecht)en dan hoor je ze niet of zijn plotseling voor Feyenoord/PSV. En nou in 1 keer GROTE bekken AJAX 4-ever / JODEN RULES blah blah blah............!!!!!!
    P.S. Dus vraag je als ajax supporter eerst maar eens af of dit verhaal op jou slaat.........
    En dat noemt zich Ajax supporter...Ik noem jou klapvee.

    Van dat publiek dat alleen ff-tjes klapt wanneer er gescoord wordt...Heb ik liever die nepsupporters die de longen uit hun lijf schreeuwen.

    Zie ook niet wat er mis mee om te roepen : ajax4ever ? Als dit niet geroepen mag worden door jou ben je zelf ook niks meer dan een neutrale toeschouwer.

    BTW: Als je dus helemaal geen Ajax-fan bent Chello..Sorry voor de kritiek.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Judge Drek


    En dat noemt zich Ajax supporter...Ik noem jou klapvee.

    Van dat publiek dat alleen ff-tjes klapt wanneer er gescoord wordt...Heb ik liever die nepsupporters die de longen uit hun lijf schreeuwen.

    Zie ook niet wat er mis mee om te roepen : ajax4ever ? Als dit niet geroepen mag worden door jou ben je zelf ook niks meer dan een neutrale toeschouwer.

    BTW: Als je dus helemaal geen Ajax-fan bent Chello..Sorry voor de kritiek.

    You're missin' the point......het gaat er dus niet om dat je je longen niet uit je lijf mag schreeuwen tijdens een wedstrijd.
    Het gaat mij meer om de mensen die voor de winterstop hun bek nog dicht hielden ,en nou in 1 keer ajax 4-ever enz. roepen.
    Ik heb respect voor mensen die hun club trouw blijven ,zelf als ze in de gouden gids divisie belanden dat zijn echte supporters.
    Oja ,ik ben geen supporter van ajax. Fc Groningen is mijn kluppie.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chello
    Ik word zo moe van die zogenaamde ajaxsupporters ,er zitten gewoon zoveel nepsupporters bij. Meelopers......nu het weer goed gaat met ajax zijn ze er weer.
    Dat zijn dan ook geen supporters. Ik heb Ajax altijd gesteund en ben dan ook nooit voor een andere vereniging geweest dan Ajax. Er zijn inderdaad een hoop nepsupporters, maar die verdienen de naam supporter ook niet.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Het valt me op dat maar een weinig Ajax supporters de gebeurtenissen van gisteren in Rotterdam objectief kunnen beschouwen. Begrijpelijk, maar wel jammer.
    Gewoon lompe actie was het van hun om te gaan fluiten en zingen door die minuut heen.
    Moet zeggen dat het een leuke wedstijd was, en de gehele dag was geslaagd, met een minder afloop voor de echte Utrecht supporters.

    Ik heb je overigens niet gezien Alex. Op de heenweg zat ik in 1 van die 4 bussen die verkeerd gereden was, maar hierdoor waren we wel binnen een uur in Rotterdam
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Nou....beetje nep-uitslag....ongelooflyk vervelend einde aan een verder wel leuke wedstryd...niet dat het erg goed was ofzo, de wedstryd, maar toch wel entertaining...

    ik moet erg wennen aan het gebruik van je y hoor
    3d

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •