Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 117 worden weergegeven.

Discussie: Amstel Cup

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Ranft
    Lucky Ajax?!?

    ach nee

    wanneer houdt het nou eens op???????

    ajax speelt 2 jaar slecht, en ze pakken nu weer eens een keer de dubbel (wat vrij normaal is voor zo'n wereldvermaarde topclub als ajax), en wat komt er weer naar boven????????? lucky ajax.

    das ook het enige wat men dan kan zeggen.

    nee alsof feyebrrrrr en psv nooit eens geluk hebben.

    het moet maar eens afgelopen zijn met dat "lucky ajax"
    en men moet maar eens begrijpen dat er weinig clubs zijn in NL met zo'n europacup historie..... alle clubs hebben jarenlang geteerd op het succes van ajax!!! heb het daar dan eens een keer over!
    van feyebrrrr hoefden we het niet te hebben al die jaren!
    3d

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    De aantijgingen aan het adres van Vreven slaan overigens ook nergens op. De man voetbalt met hart en ziel, iets wat past bij de Utrechtse mentaliteit en voetbalwijze. Hij is weliswaar licht ontvlambaar en helaas beoordeelt men Vreven hierdoor te weinig op zijn voetballende kwaliteiten. Die hij wel degelijk heeft getuige de voorzet ineens op Tanghe waaruit via een penalty de 2-1 kon worden gescoord. Bij Ajax is trouwens Jan van Halst namelijk een zelfde type speler qua agressie en mentaliteit. Niet geheel toevallig dat zijn wieg in Utrecht stond waarschijnlijk.....
    ken je het bekende lied: VREEVEN LAAT JE TIETEN ZIEN op de melodie van Ajax wint de wereldcup.........
    bij deze dan
    3d

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Nu vinden ze het zelfs een strafschop daar, wat een lulletjes
    Dat commentaar was inderdaad klote!
    Ze waren inderdaad allemaal voor Utrecht,vooral die twee commentators.
    Maar ja,één van de commentators was Alfons Groenedijk die jaren bij Utrecht gespeeld heeft.

    Gelukkig(en over de hele wedstrijd gezien zeker terecht) gaat Ajax de boeken in als winnaar van de Amstel Cup seizoen 2001-2002.

  4. #54

    Standaard

    Overigens valt het me op dat de mensen die in deze thread het hardste 'Ajax de beste' enzo roepen ook tijdens de wedstrijd en/of vlak na de wedstrijd hier op het forum aanwezig waren. Vreemd.
    Wellicht hebben deze mensen tijdens hun euforische stemming het commentaar van Koeman gemist over de penalty en het buitenspeldoelpunt.
    Wil hier verder geen woorden meer aan vuil maken.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol

    Wellicht hebben deze mensen tijdens hun euforische stemming het commentaar van Koeman gemist over de penalty en het buitenspeldoelpunt.
    nee hoor.
    erg tactische opmerkingen inderdaad.
    slim.
    ajax eigen.
    zou ik ook gedaan hebben.



    3d

  6. #56

    Standaard Vreven en de rest

    Eerst nog ff over Vreven. Spelen met hart en ziel..dat doet idereen geloof ik. Okay op een uitzondering na dan (Seedorf bijvoorbeeld :P).
    Maar als je uitdeelt moet je ook kunenn incasseren, niet meteen als iemand hem ondersteboven loopt verhaal gaan halen, duwen, schelden en trappende/slaande bewegingen maken. Als je dan zo'n 'vent 'bent, laat het dan ook in die gevallen zien.

    En over het buitenspeldoelpunt. Dat gebeurd elke week wel ergens in een wedstrijd. Of hoevaak wordt er wel gevlagd voor buitenspel als het dat niet is?

    En iedereen die ook hier (het lijkt hier wel voetbalonline...) zit te zeuren over nepsupporters, AJAX en combinaties daarvan..stop er gewoon mee. Stelletje kinderen.

  7. #57

    Standaard Re: Vreven en de rest

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob
    Maar als je uitdeelt moet je ook kunenn incasseren, niet meteen als iemand hem ondersteboven loopt verhaal gaan halen, duwen, schelden en trappende/slaande bewegingen maken. Als je dan zo'n 'vent 'bent, laat het dan ook in die gevallen zien.
    Ik moet even terugkomen op mijn laatste reactie...
    Als je echt goed op Vreven zou letten dan kan je zien dat in de gevallen waar Vreven een harde maar faire 'behandeling' krijgt hij opstaat en weer verder gaat met de wedstrijd.
    In alle andere gevallen laat hij het inderdaad niet over zijn kant gaan. Dit resulteert inderdaad regelmatig in de door jou omschreven acties. Hij is zelf ook hard maar niet ernstig gemeen. Hij heeft nog nimmer iemand op kniehoogte 'afgezaagd'. Dat is iets wat veel mensen niet uit elkaar kunnen halen.

    Alexander
    (kan zich inderdaad irriteren aan hardschreeuwende 'supporters' die maar weinig wedstrijden van dichtbij hebben meegemaakt, en als je mij daarmee wilt kwalificeren als kind....prima!)

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chello
    Ik word zo moe van die zogenaamde ajaxsupporters ,er zitten gewoon zoveel nepsupporters bij. Meelopers......nu het weer goed gaat met ajax zijn ze er weer. En de afgelopen paar jaar ging het iets minder (niet eens echt slecht)en dan hoor je ze niet of zijn plotseling voor Feyenoord/PSV. En nou in 1 keer GROTE bekken AJAX 4-ever / JODEN RULES blah blah blah............!!!!!!
    P.S. Dus vraag je als ajax supporter eerst maar eens af of dit verhaal op jou slaat.........
    Maar wat doe je er tegen. Overal gebeurt het. Maar wanneer ben je een succes supporter en wanneer niet? Als ik naar feyenoord kijk dan ben ik tegen ze. Totdat ze in de uefacup spelen, dan ben ik voor ze. Als ik kaartjes had kunnen krijgen had ik daar best bij willen zijn. Ben ik nu een succes supporter??

    Nu is het bij AJAX, strax weer bij een andere club. En zonder die "successupporter" zou geen enkel stadion meer vol zitten!!
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Lucky ajax
    ach nee
    wanneer houdt het nou eens op???????
    ajax speelt 2 jaar slecht, en ze pakken nu weer eens een keer de dubbel (wat vrij normaal is voor zo'n wereldvermaarde topclub als ajax), en wat komt er weer naar boven????????? lucky ajax.
    das ook het enige wat men dan kan zeggen.
    nee alsof feyebrrrrr en psv nooit eens geluk hebben.
    Zomaar een gokje...Ik denk dat John een Ajax aanhanger is :d

    BTW. Stein Vreven is een voetballer met het hart op de juiste plaats. Uitdelen en incasseren. De grens van de scheids opzoeken. Hetzelfde geldt voor van Halst. Ook een speler die ik kan waarderen om zijn acties en inzet. Dit soort spelers zien we helaas veel te weinig op de Nederlandse velden

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Ranft


    Zomaar een gokje...Ik denk dat John een Ajax aanhanger is :d




    maar ik kan me altijd een beetje kwaad maken om de opmerking lucky ajax


    vandaar deze reactie
    3d

  11. #61

    Standaard

    Goh, het was een gezellige huldiging, maar was net op het journaal dat er weer rellen zijn. Ze konden geen verbinding maken het het Leidscheplein vanwege de ongereldheden.

    Goed bezig.nl
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  12. #62

    Standaard

    Uitgegeven: 13-5-2002 18:24

    AMSTERDAM - Op het Leidseplein in Amsterdam hadden zich om 17.30 uur maandagmiddag ongeveer 4000 mensen verzameld voor de huldiging van Ajax voor het behalen van de Amstelcup. Per minuut loopt dat aantal echter fors op. Volgens de politie kunnen maar acht- tot tienduizend mensen op het Leidseplein.



    Tegen 17.45 uur arriveerde de spelersbus van Ajax bij de Stadsschouwburg. Het team heeft zowel de kampioensschaal als de beker bij zich.

    Volgens commissaris van politie J. van Riessen, heerst er een heel andere sfeer in Amsterdam dan na het behalen van het landskampioenschap door Ajax. Toen zat er tussen de wedstrijd en de huldiging op een parkeerplaats bij de ArenA drie uur tijdsverschil, waardoor Ajax-aanhangers zich vol konden gieten met drank.

    "Er hangt nu een gezellige sfeer." Twee- tot driehonderd politiemensen zijn op de been om het feest in goede banen te leiden.

    ..aldus nu.nl

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob
    Uitgegeven: 13-5-2002 18:24

    <KNIP>

    ..aldus nu.nl
    Kijk eens naar de tijd Het is nu inmiddels 3 uur later!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  14. #64

    Standaard

    Echt waar?

    Duh...

    Ik plaatse dit stukje om ff aan te geven waar ze nu weer mee bezig zijn, die 'supporters'.

    Op het ene moment nog niets aan de hand, 'een gezeliige sfeer', en daarna weer rellen.

    Ik word er een beetje moe van...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob
    Echt waar?

    Duh...

    Ik plaatse dit stukje om ff aan te geven waar ze nu weer mee bezig zijn, die 'supporters'.
    Had kunnen zijn dat je er over heen las

    Maja, schijnt tegenwoordig mode te zijn om na een feestje de boel maar te slopen.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Overigens valt het me op dat de mensen die in deze thread het hardste 'Ajax de beste' enzo roepen ook tijdens de wedstrijd en/of vlak na de wedstrijd hier op het forum aanwezig waren. Vreemd.
    Of wellicht hebben deze mensen een TV naast hun PC

  17. #67

    Standaard

    precies. Alexander, ik roep ook hard dat AJAX DE BESTE IS. Maar, ik ben al jaren ajax supporter en ik keur absoluut deze bekeroverwinning af en ik ben voor een nieuwe wedstrijd. Helaas kan dat nooit gebeuren, dat weet iedereen.

  18. #68
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik vind dit zeer diep treurend en er is totaal géén rede tot vreugde want dit is puur weg een rare rot wedstrijd met een
    slechte arbitrage.Penalty was duidelijk lichamenlijk contact
    maar geef je hem wel of niet :

    Dick Jol vanuit de studio van SBS6 :
    "Tsja...Ik sta er meestal een metertje of 8 er vandaan maar
    ik had hem waarschijnlijk zoals meerdere van mijn collega's
    niet gegeven."

    De buitenspel goal was nog wel de grootste domper op de
    game maar slecht verdedigingswerk door Fc Utrecht, als
    Galasek (schot naast) of Zlatan (schot op lat) eerder de
    bal erin schieten heeft Utrecht geen recht van spreken,
    dan was het puur slecht verdedigingswerk geweest.
    Maar op deze manier is er geen sportifiteit aanwezig.

    Fc Utrecht Supporters :
    "Als we nu met 4-0 hadden verloren had ik er vrede mee gehad
    maar op deze manier verliezen en in principe bestolen worden"

    Dat een grensrechter, die inmiddels meerdere malen bedreigd is,
    zo'n fout kan maken in zo'n cruciaal moment in een wedstrijd
    zoals een amstel cup finale.Excuses is te laat.

    Voor mij zou het denk ik het mooiste zijn als deze grensrechter
    een schorsing kreeg van minstens een seizoen, vanwege eerdere
    fouten in europees verband, en dat er een re-match wordt aangesteld
    door de KNVB tussen FC Utrecht en Ajax en dat er dan opnieuw
    met een scheidsrechter die wel in staat is een goede wedstrijd
    te fluiten wordt gespeeld, en dan vallen toch namen zoals Jol al snel die in zo'n wedstrijd makkelijk de leiding kan hebben.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Ik vind dit zeer diep treurend en er is totaal géén rede tot vreugde want dit is puur weg een rare rot wedstrijd met een
    slechte arbitrage.
    <ONNODIG LANGE QUOTE VERWIJDERD>
    Jaja verliezen doet pijn he?

    Maar zo gaat dat met voetbal. Elke club wordt wel een keer genaaid. Ajax dit keer wat minder, maar dat verdienen ze !

  20. #70

    Standaard

    Ajax is idd zo vaak genaaid, nu heeft Ajax een keer geluk en dan hoor je niks anders

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Of wellicht hebben deze mensen een TV naast hun PC
    Je mist hier dus duidelijk mijn punt....

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Je mist hier dus duidelijk mijn punt....


    Je hebt het vast over de "harde kern" die nu de sjaaltjes en de mini t-shirts weer in de auto hangen omdat "ze" weer eens gewonnen hebben.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Goh, het was een gezellige huldiging, maar was net op het journaal dat er weer rellen zijn. Ze konden geen verbinding maken het het Leidscheplein vanwege de ongereldheden.

    Goed bezig.nl
    Jij bent toch Feyenoorder, zeker feyenoords huldiging vergeten toen ze kampioen werden. Ze zijn in R'dam nu nog bezig met glas ruimen!
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Je mist hier dus duidelijk mijn punt....
    Ik snap je wel, maar ik kan nou eenmaal niet naar een wedstrijd als ik moet werken en als het op zondag is

  25. #75
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Judge Drek
    Jaja verliezen doet pijn he?

    Maar zo gaat dat met voetbal. Elke club wordt wel een keer genaaid. Ajax dit keer wat minder, maar dat verdienen ze !
    Jij reageerd nu echt als een supporter die zijn eigen stad na
    huldiging sloopt....

    Een beetje voetbal supporter weet wat ik bedoel, het gaat niet
    om gelijke kansen of dat je zoveel x genaaid bent, elke wedstrijd
    hoort sportief te gaan en eerlijk en niet op de manier waarop
    Kloeg en Temmink het hebben gedaan, zoals er nu gewonnen
    is zou ik hem nog geen eens willen hebben die cup !

    Geld trouwens ook als utrecht met die penalty gewonnen had !

    Punt = het is niet eerlijk !

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •