Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 53 van 53 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    OK, bedankt, maar goed, hij was dus wel gecrasht...heel raar, must be The Force

  2. #52

    Standaard

    PS. Lord of the Rings, prima film, maar komt werkelijk niet in de buurt van deze....

    Ik moet zeggen LOTR was zeker niet goed maar SWAOTC is echt mega bagger, het verhaal is flinter dun, de film bestaat eigenlijk uit allemaal losse scenes met veel grafisch geweld en dan zal je wel een film hebben ................. nou lucas dat heb je dus niet.

    Ik als starwars fan ga deel 3 geeneens kijken, ik weet nu al hoe hoe die gaat, anakin en de slet gaan trouwen krijgen 2 kinderen een tweeling Luke en Leia (hoe verassend) , dan wordt amidala vermoord en dan sluit anakin zich aan bij de darkside, ja ja deel 3 zal me toch origineel zijn en wederom met een zeer diepgaand verhaal en goed acteer werk (NOT).

    Lucas is gewoon een geldwolf, als hij origineel had willen zijn had hij een nieuw project moeten beginnen, de nieuwe starwars reeks is niks anders dan showing off wat zijn ILM allemaal kan, nou kanp hoor die FX maar daar heb je nog geen goede film mee.
    Neem nu Idaho Transfer (slechtere FX) zijn er praktisch niet maar die film is 1000000x beter dan deze SWAOTC

    George lucas zum kotsen.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    Ik moet zeggen LOTR was zeker niet goed maar SWAOTC is echt mega bagger, het verhaal is flinter dun, de film bestaat eigenlijk uit allemaal losse scenes met veel grafisch geweld en dan zal je wel een film hebben ................. nou lucas dat heb je dus niet.
    Je moet niet zo zeuren Ghast. Kijk toch niet altijd te serieus naar films. Ik vraag me af hoe jij ooit naar films kijkt, bestaat er wel een film die je goed vind? Ik krijg het idee van niet.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •