Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.

Discussie: Rush

  1. #1

    Standaard Rush

    Ik weet niet of er veel Rush fans op het forum zitten, maar vanavond en morgenavond spelen ze in Ahoy en bij beide avonden worden er dvd opnames gemaakt

  2. #2

    Standaard

    Ik ben er morgenavond.
    De meest geniale band ooit naar mijn bescheiden mening.

  3. #3

    Standaard

    Absolute superband....Ben dinsdagavond naar ahoy gegaan. Ik vond bij binnenkomst al dat er wel erg veel camera's stonden opgesteld. Hele vette show (mooie lichtshow) en een supervet geluid. Ik kijk nu al uit naar de DVD....
    Spence: Are you worried about saving your own skin?
    Sam: Yeah, I am. It covers my body.

  4. #4

    Standaard

    Was er ook dinsdagavond.
    Heel indrukwekkend podium en dito lichtshow. Inderdaad een vet geluid op een giga volume.
    Was ook bij de R30 tour een paar jaar geleden, dat was volgens mij een tandje minder hard (maar nog steeds zeer hoog volume).
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  5. #5

    Standaard

    Was er gisteravond. Gewoon een perfecte show van misschien wel de beste band op aarde. Drumsolo was echt ongelovelijk
    Gaaf dat er van deze shows een DVD uitkomt.

  6. #6

    Standaard

    Was er ook bij op dinsdag, gave show weer. De dvd zal wel een mix worden van zowel de dinsdag als de woensdag. Ben benieuwd. Denk dat dit wel eens de laatste kans was om ze live te zien...

  7. #7

    Standaard

    Ben er gelukkig ook bij geweest, was weer fantastisch !

    maareuh...enig idee wanneer de boel uitkomt op DVD ?
    Ik ving iets op over September ? kan dat kloppen misschien ?

  8. #8

    Standaard

    De dvd is nog niet bekend, de cd van deze shows wordt 8 april verwacht.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    De dvd is nog niet bekend, de cd van deze shows wordt 8 april verwacht.
    He das mooi, bedankt, die gaan we zeker halen
    Rimmer:"Go to Red Alert !"
    Kryten:"Sir, You do realise, that means changing the Lightbulb..."
    DVD-Profiler-Collection

  10. #10

    Standaard Rush - Snakes & Arrows tour in Ahoy- DVD en blu-ray


  11. #11
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat zal definitief mijn eerste muziek BD zijn.
    Top muziekanten.
    En als bassist en van mijn favorieten top bassisten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Blij! dat de dvdbox 25 november komt. Als fan zit ik er wel op te wachten, moet ik zeggen.
    Ben benieuwd! Het concert was top in ieder geval.

  14. #14

    Standaard

    Geweldig. Kijk hier al een tijd naar uit. Met name omdat er het 1 en ander voorbij komt dat nog niet live verschenen is op welk formaat dan ook. En dan ook nog eens op BD
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  15. #15

    Standaard

    Ik zie dat er een 3-dvd uit gaat komen, voor de blu ray editie wordt dit hopelijk een 1 disc?

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En dan hopelijk zeer goed geluid in DTS-HD of Dolby True HD.
    Ik vond het geluid bij de cd's en dvd "Rush in Rio" niet denderend.
    Dan vond ik "Show of hands" en "Chronicles" beter klinken.
    Rush blijft voor mij samen met "Marillion met Fish" mijn eerste prog.rock invloeden.
    Later volgde er veel meer uiteraard, maar Rush blijft speciaal.

    Geddy Lee is tevens echt een fenomeen op de bas.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Ik zie dat er een 3-dvd uit gaat komen, voor de blu ray editie wordt dit hopelijk een 1 disc?
    Dat klopt. Er hangt trouwens ook een mooi prijskaartje aan; € 19,99 bij BOL. De 3 DVD kost daar trouwens € 24,99 Beetje vreemd, want tot nu toe lagen de prijsverhoudingen andersom. Ik vraag me dan ook af of de blu ray wel dezelfde inhoud heeft als de 3 DVD? Kan er geen info over vinden...
    Laatst aangepast door Martin van Tuijl : 21-10-2008 om 09:28
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  18. #18

    Standaard

    Ik kan ook niet echt de details van de blu-ray vinden. Hij zou gisteren uitkomen, maar MM Rijswijk zei dat ie 1 december komt (prijs nnb). Ook FRS had 'm nog niet.

    De blu-ray ligt overigens bij cdwow.nl voor € 14,99 en dan regiovrij, kan dat problemen opleveren? Heb wel gezien dat prijzen per dag daar kunnen verschillen.

  19. #19

    Standaard

    Ik geloof 212 minuten en de volgende setlist

    1) Limelight 2) Digital Man 3) Entre Nous 4) Mission 5) Freewill 6) The Main Monkey Business 7) The Larger Bowl 8) Secret Touch 9) Circumstances 10) Between The Wheels 11) Dreamline 12) Far Cry 13) Workin’ Them Angels 14) Armor And Sword 15) Spindrift 16) The Way The Wind Blows 17) Subdivisions 18) Natural Science 19) Witch Hunt 20) Malignant Narcissism / De Slagwerker 21) Hope 22) Distant Early Warning 23) The Spirit Of Radio 24) Tom Sawyer ENCORE: 25) One Little Victory 26) A Passage To Bangkok 27) YYZ
    Oh Atlanta! The Authorized Bootlegs: 1) Ghost Of A Chance 2) Red Barchetta 3) The Trees 4) 2112
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Ik geloof 212 minuten en de volgende setlist

    1) Limelight 2) Digital Man 3) Entre Nous 4) Mission 5) Freewill 6) The Main Monkey Business 7) The Larger Bowl 8) Secret Touch 9) Circumstances 10) Between The Wheels 11) Dreamline 12) Far Cry 13) Workin’ Them Angels 14) Armor And Sword 15) Spindrift 16) The Way The Wind Blows 17) Subdivisions 18) Natural Science 19) Witch Hunt 20) Malignant Narcissism / De Slagwerker 21) Hope 22) Distant Early Warning 23) The Spirit Of Radio 24) Tom Sawyer ENCORE: 25) One Little Victory 26) A Passage To Bangkok 27) YYZ
    Oh Atlanta! The Authorized Bootlegs: 1) Ghost Of A Chance 2) Red Barchetta 3) The Trees 4) 2112
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #21

    Standaard

    Net verstuurd door cdwow voor 12,99 incl, ben zeer benieuwd
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Net verstuurd door cdwow voor 12,99 incl, ben zeer benieuwd
    Heb 'm binnen, misschien straks nog even kijken. Wel al gechecked of ie 't doet (eerste regiovrije BD voor mij) en dat is het geval. Ben erg benieuwd aangezien ik ook bij het concert ben geweest!

  23. #23
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben er helemaal blij mee!
    Geluid is zeer mooi in Master Audio!
    Beeld ook strak, ondanks dat ik het zwartniveau's wat minder vond op mijn Kuro!
    Maar voor de rest een prima BD

    Echter had ik af en toe wel het idee dat de audio een beetje out of synch was!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #24

    Standaard

    Ben er nog niet aan toe gekomen hem te halen. Hoe zit het nu, heeft de blu ray dezelfde inhoud als de DVD?

    Nieuwsgierig: hoe klinkt The Main Monkey Business live? Vind dat een hoogtepunt op Snakes and Arrows...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  25. #25
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het hele concert klinkt als nooit eerder!
    Dus ook....

    Net alsof je er bij bent

    Wow effect is afhankelijk van je apparatuur uiteraard!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •