Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 56 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony Bravia KDL 40W2000: goede keus?

    Hallo HDTV-kenners, ik zou graag jullie advies willen horen omtrent het volgende:
    Ik heb onlangs een Playstation 3 aangeschaft, eigenlijk vooral om de games, maar zo'n Blu-Ray speler is natuurlijk ook heel prettig. Omdat mijn ouderwetse breedbeeld TV die op mijn zolder annex DVD-walhalla staat nog prima functioneerde, had ik eigenlijk nog helemaal niet nagedacht over de aanschaf van een HD-ready of Full HD TV. Maar nu heeft de nog ouderwetsere 4:3 TV die in de woonkamer staat het begeven, en ga ik de breedbeeld TV waarschijnlijk naar de woonkamer verhuizen. Dat opent dus op zeer korte termijn perspectieven voor de aanschaf van een nieuwe TV.

    Nu heb ik in de winkel de Sony Bravia KDL 40W2000 zien staan voor € 1799,-. Je krijgt hier dan een 60GB Playstation 3 bij cadeau, die ik dus al heb, maar die ik aan een vriend van me kan verkopen voor € 450,-. Dat zou de aankoopprijs verlagen tot € 1349,- en dat lijkt me eigenlijk wel een hele mooie prijs voor een Full HD TV. Bovendien zei de verkoper dat er nog wel iets van onderhandelingsruimte was m.b.t. de prijs.

    De vraag is nu: doe ik hier goed aan? Ik ga de TV natuurlijk gebruiken voor PS3-games en Blu-Rays, maar ik wil natuurlijk ook (en voorlopig vooral) mijn 887 gewone DVD's kunnen blijven bekijken zonder er in beeldkwaliteit op achteruit te gaan. Verder heb ik digitale TV van Casema, maar ik kijk op zolder eigenlijk nauwelijks TV. Kijkafstand is ongeveer 3 tot 3,5 meter.

    Bij voorbaat dank voor het advies!

  2. #2

    Standaard

    Voor 1650,- heb je ook een nieuwe Panasonic FullHD Plasma tv (Panasonic TH-42PZ70 of TH-42PY70 met voet) !!!
    http://www.progress.nl/shop/detail.a...4-8CAEF9D8D827}

    Plasma tv geeft mooier beeld dan LCD (mening). Als je niet perse FullHD wilt kan je voor iets meer dan 1000,- ook een mooie Panasonic Plasma hd ready tv halen. Heb sinds kort de Panasonic 42PV70 en ben er erg tevreden mee!

  3. #3

    Standaard

    € 1349 is wel ongeveer het maximale budget dat ik in gedachten had (stiekem zelfs een stuk meer, maar vertel het niet aan mijn vrouw! ). dus die Panasonic Full HD Plasma TV is op dit moment niet haalbaar. Ik heb die TV trouwens ook nog niet bekeken. En omdat er nu in de woonkamer even geen TV is, wil ik eigenlijk wel snel iets nieuws hebben.

    Full HD lijkt me wel erg mooi, vooral voor het gamen en ook voor de spektakelfilms die ik in het vervolg waarschijnlijk op Blu-Ray zal aanschaffen, dus als ik binnen mijn budget Full HD kan krijgen, dan vind ik dat eigenlijk wel een groot voordeel. Maar als er in die prijsklasse betere HD ready TV's op de markt zijn, dan houd ik me aanbevolen. Ik ga vrijdag weer TV's bekijken (en misschien ga ik er dan zelfs al wel eentje kopen), dus dan kan ik allicht de aanbevelingen meenemen.

    Wat ik me vooral afvraag is of de Sony in die prijsklasse een goede keus is, met name gezien het feit dat ik waarschijnlijk nog heel lang vooral gewone DVD's zal kijken.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    € 1349 is wel ongeveer het maximale budget dat ik in gedachten had (stiekem zelfs een stuk meer, maar vertel het niet aan mijn vrouw! ). dus die Panasonic Full HD Plasma TV is op dit moment niet haalbaar. Ik heb die TV trouwens ook nog niet bekeken. En omdat er nu in de woonkamer even geen TV is, wil ik eigenlijk wel snel iets nieuws hebben.

    Full HD lijkt me wel erg mooi, vooral voor het gamen en ook voor de spektakelfilms die ik in het vervolg waarschijnlijk op Blu-Ray zal aanschaffen, dus als ik binnen mijn budget Full HD kan krijgen, dan vind ik dat eigenlijk wel een groot voordeel. Maar als er in die prijsklasse betere HD ready TV's op de markt zijn, dan houd ik me aanbevolen. Ik ga vrijdag weer TV's bekijken (en misschien ga ik er dan zelfs al wel eentje kopen), dus dan kan ik allicht de aanbevelingen meenemen.

    Wat ik me vooral afvraag is of de Sony in die prijsklasse een goede keus is, met name gezien het feit dat ik waarschijnlijk nog heel lang vooral gewone DVD's zal kijken.
    Ik heb zelf ongeveer een half jaar de Sony 40W2000 en je kan er absoluut vanuit gaan dat je geen miskoop doet aan deze LCD tv!!
    En dan zeker voor 1349,- als je die PS3 verkoopt die je erbij krijgt........je zou eigelijk gek zijn als je het niet doet.
    Naar mijn idee gaat de 40W2000 i.i.g. al voor 1699,- over de toonbank in andere winkels....dussssss, dan heb je hem zelfs al voor 1300,-.

    Ik heb de 40W2000 aangesloten op een XBOX 360 en het beeld is echt fantastisch in HD!!
    De kwaliteit van normale dvd's vindt ik zelf enorm verschillen per DVD, maar dat heeft dus meer met de dvd's zelf te maken dan het scherm zelf.....omdat dvd's gewoon duidelijk een lagere resolutie hebben.
    Ik heb ook de HD-DVD speler voor de 360 en HD-DVD films zien er echt adembenemend uit op dit scherm!!

    "You can't make chickensalad out of chickenshit" Kathy Bates in Six Feet Under

  5. #5

    Standaard

    Kijk, ik hoopte al dat er hier iemand zou zitten die deze TV in huis heeft. Bedankt dat je even reageert. Ik had zelf ook niet de indruk dat ik een miskoop zou doen voor deze prijs. Maar als je toevallig weet in welke winkel(s) deze TV verkocht wordt voor € 1699,-, dan zou ik het graag willen weten. Dan heb ik wat achter de hand voor de onderhandelingen. Het moet dan overigens wel een echte winkel zijn, want de PS3-actie geldt niet op internet.

    Maar de kwaliteit van normale dvd's op deze TV verschilt dus enorm? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Hoe storend is het precies? Kun je misschien een DVD uit mijn collectie noemen die het slecht doet en eentje die het goed doet? Dan neem ik die morgen mee naar de winkel om te testen. Mijn collectie: http://www.invelos.com/dvdcollection...rlos%20Santuna

    Ik heb trouwens op Kieskeurig.nl gelezen dat als je de instellingen van de TV wijzigt (zgn. ideale instellingen staan ergens tussen de user-reviews vermeld), het allemaal wel meevalt met gewone DVD's. Weet jij daar iets van?

  6. #6

    Standaard

    Ik zou je zeker aanraden om een aantal dvd's mee te nemen en het tv via de kabel/digitale tv te bekijken.

    Neem kieskeurig niet als graadmeter, zeg nou zelf je neemt toch geen genoegen met beeld dat wel meevalt Jij moet het mooi vinden!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Kijk, ik hoopte al dat er hier iemand zou zitten die deze TV in huis heeft. Bedankt dat je even reageert. Ik had zelf ook niet de indruk dat ik een miskoop zou doen voor deze prijs. Maar als je toevallig weet in welke winkel(s) deze TV verkocht wordt voor € 1699,-, dan zou ik het graag willen weten. Dan heb ik wat achter de hand voor de onderhandelingen. Het moet dan overigens wel een echte winkel zijn, want de PS3-actie geldt niet op internet.

    Maar de kwaliteit van normale dvd's op deze TV verschilt dus enorm? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Hoe storend is het precies? Kun je misschien een DVD uit mijn collectie noemen die het slecht doet en eentje die het goed doet? Dan neem ik die morgen mee naar de winkel om te testen. Mijn collectie: http://www.invelos.com/dvdcollection...rlos%20Santuna

    Ik heb trouwens op Kieskeurig.nl gelezen dat als je de instellingen van de TV wijzigt (zgn. ideale instellingen staan ergens tussen de user-reviews vermeld), het allemaal wel meevalt met gewone DVD's. Weet jij daar iets van?
    Tja...hoe storend is het?
    Vooral omdat je te maken hebt met een full HD scherm merk je gewoon dat alles wat wat van origine niet HD is gewoon er wat minder uitziet op zo'n scherm, maar volgens de kenners ( review van engels blad "What HIFI" bijvoorbeeld ) zou de Sony er alsnog betere resultaten geven als andere concurrende merken in hetzelfde prijssegment.

    Films uit je collectie zoals bijvoorbeeld Firestarter (die ikzelf ook heb) zal er bijvoorbeeld niet zo super uitzien, omdat de transfer bij deze uitgave sowieso niet denderend is (waarschijnlijk erg lage bitrate) zal dit op een HD scherm extra goed te zien zijn.
    Misschien een goed voorbeeld van een goeie kwaliteit is 1 van je Alias boxen, die vind ik er zelf perfekt uitzien op m'n scherm.
    Maar mocht je geen zin hebben om zo'n hele box mee te nemen...dan zien eigelijk meestal gewoon alle recente films er messtal piekfijn uit (zoals bijv. Munich, X-Men3 etc).

    M'n broertje heeft pas de 40W2000 voor 1699,- bij mediamarkt in Rotterdam gekocht...daarvan weet ik eigelijk dat'ie inderdaad goedkoper moet kunnen als 1749,- !!

    "You can't make chickensalad out of chickenshit" Kathy Bates in Six Feet Under

  8. #8

    Standaard

    @Seth_Gekko: Ik neem Kieskeurig natuurlijk niet als graadmeter, maar er werd daar gezegd dat als je de fabrieksinstellingen op bepaalde punten wijzigt, je een veel beter resultaat krijgt bij gewone DVD's, en dat vind ik dus wel een interessant punt. Die zgn. ideale instellingen die daargenoemd worden hoeven natuurlijk niet de beste te zijn, maar het is het uitproberen waard, lijkt me.
    Inderdaad zal ik geen genoegen nemen met beeld dat "wel meevalt", het moet natuurlijk gewoon goed zijn. Ik bedoelde dat je wel eens hoort dat de weergave van gewone DVD's tegenvalt bij deze TV's, en dat dat probleem (en niet het beeld an sich) blijkbaar wel meevalt als je de instellingen wijzigt.

    @Kevin Lottering: bedankt voor de info, hier heb ik zeker wat aan! De DVD's die je noemt, neem ik gewoon allemaal mee (ik haal wel een Alias DVD uit de box), dan kan ik het zelf eens bekijken voordat ik een beslissing neem.
    En die Mediamarkt-tip is natuurlijk een hele goeie om mee te schermen! Thanx!

  9. #9

    Standaard

    Inderdaad het uitzetten van allerhande digitale beeldverbeteraars geeft veelal een veel rustiger beeld.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #10

    Standaard

    Ik heb vroeger deze TV eens zien staan spelen met Cars op (via HDMI). Het beeld vond ik echt waar om bij te huilen. Jaggies all over the place. Terwijl de TV die er naast stond slechts de helft kostte (HD-Ready) en beduidend beter was. Ben eens benieuwd wat Kevin hierop kan zeggen. Ik vermoed/hoop dat er iets mis was met die setup of instellingen, want het was echt bedroevend. Kijkafstand was welliswaar <2m maar dan nog zou het verschil met die andere TV nooit zo groot mogen zijn.
    Zelf heb ik een Panasonic 42" HD-Ready en DVDs zien er werkelijk allemaal zeer goed uit. Kevin haalde zelf al aan dat niet alle DVDs even mooi afspelen, dus ik zou idd zeker toch eens in de winkel met wat DVDs testen.
    MAAR... aangezien je een PS3 hebt, speelt dit zeker in je voordeel. De PS3 is immers een fantastische upscaling DVD speler, en als je dus daarop je DVDs laat upscalen naar 1080p kun je via 1:1 pixelmapping de scaler van de W2000 volledig omzeilen, en ga je in principe een fantastisch beeld krijgen, vermoed ik. Dus in de winkel zeker ook eens uitproberen met PS3 (upscaled) als DVD-speler.

  11. #11

    Standaard

    Heb je die TV's dan in een winkel gezien? Zo ja, dan zijn de instellingen verre van optimaal. Dat is algemeen bekend. Zeker bij een Mediamarkt, waar men nog wel eens truukjes uithaalt om bijv. verkoop van andere merken te bevorderen.

    Ik heb geen problemen met deze TV en heb er prima beeld mee. Sowieso na het uitzetten van die beeldverbeteraars etc. werd het beeld rustig en mooi scherp. Heb er een 1080i upscale speler op aangesloten (via HDMI) en dat beeld is prachtig. Cars ziet er schitterend uit. Deze heeft als testDVD gedient (samen met nog wat titels) om alles af te stellen. Kleuren zijn vol, scherpte is prima etc.

    Op internet zijn schema's te vinden voor deze TV waarin (uitgeprobeerde) instellingen staan om een mooier beeld te verkrijgen. Weet alleen zo niet waar uit mijn hoofd (heb ik thuis nog wel ergens staan). Heb dit als basis gebruikt om het verder in te stellen en dat scheelt echt.

    Naar ik begrepen heb is het grootste nadeel dat deze geen 24p ondersteund.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Ik heb vroeger deze TV eens zien staan spelen met Cars op (via HDMI). Het beeld vond ik echt waar om bij te huilen. Jaggies all over the place. Terwijl de TV die er naast stond slechts de helft kostte (HD-Ready) en beduidend beter was. Ben eens benieuwd wat Kevin hierop kan zeggen. Ik vermoed/hoop dat er iets mis was met die setup of instellingen, want het was echt bedroevend. Kijkafstand was welliswaar <2m maar dan nog zou het verschil met die andere TV nooit zo groot mogen zijn.
    Zelf heb ik een Panasonic 42" HD-Ready en DVDs zien er werkelijk allemaal zeer goed uit. Kevin haalde zelf al aan dat niet alle DVDs even mooi afspelen, dus ik zou idd zeker toch eens in de winkel met wat DVDs testen.
    MAAR... aangezien je een PS3 hebt, speelt dit zeker in je voordeel. De PS3 is immers een fantastische upscaling DVD speler, en als je dus daarop je DVDs laat upscalen naar 1080p kun je via 1:1 pixelmapping de scaler van de W2000 volledig omzeilen, en ga je in principe een fantastisch beeld krijgen, vermoed ik. Dus in de winkel zeker ook eens uitproberen met PS3 (upscaled) als DVD-speler.
    Haha...grappig, Cars was 1 van de eerste "gewone" dvd's die ik keek op m'n 40W2000 en die vond ik juist fantastisch qua qualiteit!!
    (en nog steeds de mooiste kwaliteit die ik tot nu toe van een van een standaard dvd heb gezien op m'n scherm)
    Wat dat betreft denk ik dat het net zo belangrijk is met welke apparatuur de dvd word afgespeeld.
    (Ik keek die toen via m'n XBOX 360 HD-Speler upgescaled naar 1080p)

    En waarschijnlijk stond de tv gewoon op z'n fabrieksstand, want het is inderdaad zo dat te de tv...zoals hij standaard staat ingesteld als'ie uit de doos komt....veel te fel is ingesteld, wat er ook voor zorgt dat die zogenaamde "jaggies" snel zichtbaar zijn.
    Of wie weet stond'ie gewoon helemaal verkeerd ingesteld, want ik merk dat sommige instellingen op'et ding er inderdaad ervoor zorgt dat alles er digitaler uit gaat zien (vaak allerlei digitale filters die vaak totaal overbodig zijn).
    Oftwel stel'et ding gewoon 1x echt goed in....en dan is er niks aan de hand!!
    Laatst aangepast door Kevin Lottering : 18-10-2007 om 16:12

    "You can't make chickensalad out of chickenshit" Kathy Bates in Six Feet Under

  13. #13

    Standaard

    Ik ga morgen alles uitgebreid in de winkel testen. Maar ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar de instellingen die jullie gebruiken en de schema's die Timmie noemt. Als jullie die zouden kunnen posten, heel graag. Want als ik die in de winkel kan uitproberen, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

  14. #14

    Standaard

    Toestel is zeer goed. Enkel één minpunt: geen 24p ondersteuning.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Ik heb deze instellingen voor HD-bronnen via hdmi. De instellingen zijn door iemand op internet gezet die zijn toestel had laten callibreren.

    Instellingen:
    Gebruiker

    Verlicht minimaal
    Contrast 80
    Helderheid 50
    Kleur 64
    Kleurtemperatuur neutraal
    Beeldscherpte 10
    Ruisonderdrukking uit


    Advanced
    Alles uit, uitgezonderd
    Kleurenbereik uitgebreid
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #16

    Standaard

    Deze had ik gevonden op kieskeurig:
    De beste ( is relatief ) BEELD instellingen voor je Bravia.
    Dit onder DONKERE condities om het beste te genieten van een DVD of kabel.
    De helderheid callibratie is volgens THX standard gebeurd.
    Deze instellingen werken voor mij ook bij daglicht en direkte lichtinval. Enigste nadeel is dat de kijkhoek sterk geminderd wordt onder daglicht condities.

    Onder deze instellingen is cluding nagenoeg niet zichtbaar, wil er helemaal vanaf dien je de Powersaving op Low in te stellen.
    Maar voor mij is het beeld dan overdag te donker.

    Deze instellingen gelden niet voor Analoog kijkplezier.

    Alles een kwestie van compromies.


    ** BEELD **

    Verlicht : 3-4
    Dit is de sterkte van je backlight lamp

    Contrast : Max
    Werkt bij LCD geheel anders als bij CRT

    Helderheid : 44

    Kleur : 44

    Kleur temperatuur : Warm 1

    Beelscherpte : 10
    Bij DVD 0 maar ik heb hier voor een compromie gekozen omdat ik deze instellingen voor alle AV ingangen gebruik. Vanaf 16 wordten artifacts op digitale kabel zichtbaar.

    Ruis onderdrukking : Uit
    Aan wordt het beeld alleen maar slechter.

    ** Advanced **

    Zwartcorrectie : Uit
    Met aan verlies je detailiering in de schaduw

    Advanced contrastoptie : Uit
    Bij de overgang van donker naar licht wordt het donkere donkerder gemaakt en het lichte lichter met agv minder detailiering en artifacts.

    Gamma : Laag
    In tegenstelling tot wat met zou denken worden hier de grijztinten veranderd.

    Helder wit : Laag

    Live collor : Laag
    Bij te hoog knallen rood/groen/blouw te fel onnatuurlijk

    Kleurenbereik : uitgebreid

    MPEG ruisonderdrukker : Uit
    Aan verslechterd het beeld alleenmaar, artifacts en schmink gezichten

    ** Instellingen ***

    Powersaving : Uit
    Met aan is het beeld te donker overdag Maar zijn de cloudings wel geheel WEG.
    Je ziet ze toch bijna nooit.

    Lichtsensor : Uit

    Kleursystem : Auto
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  17. #17

    Standaard

    Nou, ik heb dus vanmiddag in de winkel van alles uitgeprobeerd, en ik kan wel zeggen dat het heel erg dom is om deze TV in de winkel op fabrieksinstellingen te laten staan, zeker als je er gewone DVD's op vertoont via een Hiteker DVD-spelertje van een euro of 30-40. Met wat gewijzigde instellingen gaf de TV een totaal ander beeld, echt een wereld van verschil! Zelfs Firestarter zag er mijns inziens prima uit.

    Dus ik heb de knoop maar doorgehakt, en de TV besteld. Uiteindelijk kwam de prijs uit op € 1748,-, met dank aan Kevin Lottering voor het doorgeven van de Mediamarkt Rotterdam-prijs!
    Omdat 'ie niet op voorraad was, is dat ook nog inclusief afleveringskosten (hij wordt binnen twee weken thuis bezorgd), en inclusief HDMI-kabel. De netto-aanschafwaarde na verkoop van de gratis PS3 (en die deal is al rond) wordt dan € 1298,-. Volgens mij een erg goede prijs.

    Allemaal heel erg bedankt voor jullie advies! Als ik de TV binnen heb, laat ik natuurlijk weten hoe 'ie bevalt.

  18. #18

    Standaard

    Mooie prijs voor een mooie TV....Veel plezier ermee!
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  19. #19

    Standaard

    Hoi Waar koop je die tv voor 1799?

    Bedank voor de info!

  20. #20

    Standaard

    Ik heb 'm besteld bij Block in Utrecht op winkelcentrum Overvecht. Maar dus niet voor de € 1799,- die op het prijskaartje staat (afdingen helpt echt!). In totaal voor € 1748,- dus, en dat is inclusief afleveringskosten en HDMI-kabel.

  21. #21

    Standaard

    Inmiddels hier ruim op voorraad . .Prijs is natuurlijk ook nooit een probleem .. Is op dit moment wel vrij lastig leverbaar dus ik hoop dat het lukt binnen de 2 weken.

    Maar is zeker voor de prijs . Als je de PS3 eraf haalt echt een superdeal. Voor 1299.- koop je echt geen vergelijkbare FUll HD lcd..

  22. #22

    Standaard

    Is 'ie lastig leverbaar? Hoe weet je dat? Ik ging er eigenlijk min of meer vanuit dat ze, gezien de aantrekkelijke aanbieding, wel wat voorraad achter de hand zouden hebben bij Sony. Het zou wel erg vervelend zijn als het langer zou duren dan twee weken. We moeten het nu doen met een geleend mini-TV´tje in de woonkamer, en dat hou ik best twee weken vol, maar dan moet het ook echt afgelopen zijn.

  23. #23

    Standaard

    Welke instellingen heb je gebruikt? En gefeliciteerd met de aankoop! Zeer goed toestel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    Voor DVD heb ik de instellingen die Timmie hierboven heeft neergezet gebruikt. Die had ik zelf ook al gevonden op Kieskeurig, en omdat Timmie ze me ook aanraadde, leek dat me wel het minste om uit te proberen. Het verschil was behoorlijk overtuigend.
    Eerlijk gezegd was ik een beetje bang dat ik bij gewone DVD's min of meer naar Lego zou zitten te kijken (je weet wel, met die blokjes...), maar het was duidelijk dat ik daar niet bang voor hoef te zijn.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Is 'ie lastig leverbaar? Hoe weet je dat? Ik ging er eigenlijk min of meer vanuit dat ze, gezien de aantrekkelijke aanbieding, wel wat voorraad achter de hand zouden hebben bij Sony. Het zou wel erg vervelend zijn als het langer zou duren dan twee weken. We moeten het nu doen met een geleend mini-TV´tje in de woonkamer, en dat hou ik best twee weken vol, maar dan moet het ook echt afgelopen zijn.

    Ik weet niet waar je hem hebt besteld maar op dit moment is die volgens mij niet meer lverbaar bij Sony dus dat kan nog wel eens problemen opleveren.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •