Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik zou hem gewoon hier halen;

    http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/...Id/kieskeurig/

    Prima prijs en garantie is gewoon de fabrieksgarantie.

    Alleen geen PS3 actie...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent25 Bekijk bericht
    Alleen geen PS3 actie...
    Dat klopt maar Sony heeft het HD owner program waarmee iedere HD-scherm bezitter met 10 % korting bijv een PS3 kan kopen kijk hier;
    http://www.snyweb.nl/fhdowner/home.php

    Succes,

    Louis

  3. #53

    Standaard

    Niet meteen met 10%:
    U koopt een Sony Full High Definition product naar keuze. Wilt u gebruik maken van de voordelen van het Sony ‘Full HD owner program’, dan moet je je aanmelden via de site.

    Kortingen van 5%, 7,5% en 10%
    Bij de tweede aankoop van een Sony Full High Definition product heeft u nu recht op 5% korting op het bedrag van het Full High Definition product dat vermeld staat op de kassabon. Bij de derde aankoop krijgt u 7,5% korting en vanaf de vierde vervolgaankoop geldt een korting van maar liefst 10%. In het rekenvoorbeeld ziet u hoe hoog uw voordeel kan oplopen.

    Dus je moet wel eerst een aantal HD aanschaffen hebben gedaan, en helaas doet de PS3 niet mee aan de deelnemende apparaten.
    http://www.snyweb.nl/fhdowner/productoverzicht.php
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #54

    Standaard

    Ik ben zojuist even de lokale BCC ingelopen. Daar heb ik even het verschil tussen de 2000 en 3000 bekeken, ik moet zeggen: het beeld van de 3000 is veel scherper dan de 2000. En aangezien Sony de PS3-actie verlengd heeft tot 31 december 2007 wordt nog even gewacht met de aanschaf van de 3000 tot half december. Zal dan toch wel wat in prijs gezakt zijn.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  5. #55

    Standaard

    Ik heb mijn TV nu bijna een week in huis, en ik zie hier dat er alweer nieuwere modellen op de markt zijn. Tja, dat wist ik niet, en zelfs als ik dat eerder had geweten, had mijn budget niet toegelaten om € 250,- meer uit te geven. Ik heb namelijk ook meteen een nieuwe versterker, speakers en bekabeling aangeschaft, en dat maakt het geheel tot een behoorlijke investering. Dus ik moet me "behelpen" met de 40W2000 .

    Maar ik moet wel zeggen dat ik ontzettend tevreden ben over dit toestel. Ik heb even met de instellingen van Timmie en Rhodanos (zie vorige pagina van dit topic) zitten spelen, en ik ben tot de conclusie gekomen dat die van Rhodanos inderdaad de beste resultaten geven. In vergelijking met de fabrieksinstellingen is het echt een wereld van verschil. Thanx guys!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Ik heb mijn TV nu bijna een week in huis, en ik zie hier dat er alweer nieuwere modellen op de markt zijn. Tja, dat wist ik niet, en zelfs als ik dat eerder had geweten, had mijn budget niet toegelaten om € 250,- meer uit te geven. Ik heb namelijk ook meteen een nieuwe versterker, speakers en bekabeling aangeschaft, en dat maakt het geheel tot een behoorlijke investering. Dus ik moet me "behelpen" met de 40W2000 .

    Maar ik moet wel zeggen dat ik ontzettend tevreden ben over dit toestel. Ik heb even met de instellingen van Timmie en Rhodanos (zie vorige pagina van dit topic) zitten spelen, en ik ben tot de conclusie gekomen dat die van Rhodanos inderdaad de beste resultaten geven. In vergelijking met de fabrieksinstellingen is het echt een wereld van verschil. Thanx guys!
    Daarom heb ik mijn TV dus ook ingesteld met de instellingen van Rhodanos. Uitproberen met Blu Ray's en DVD's gaf een geweldig resultaat. Net iets rustiger voor de ogen en het beeld oogt ook natuurlijker.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •