De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LG-Philips komt met ultra platte hd tv.

    Zie ook onderstaande link.

    http://www.hear.nl/news/3852-LG-Phil...CD-scherm.html

    Het begint een beetje op gang te komen, de stroom van betaalbare hd tv's die in 2008 verwacht worden.

  2. #2

    Standaard

    Ik snap je opmerking niet : er staat helemaal niets in dat artikel over de prijs.
    Het artikel gaat over het feit dat het een nog smaller toestel wordt. Voor de gewone consument is dat stilaan irrelevant. Hoeveel consumenten zouden er nu wakker liggen van het verschil tussen 10cm of 6cm ? Bovendien stel ik me serieuze vragen bij de robuustheid van die steeds dunnere toestellen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Ik snap je opmerking niet : er staat helemaal niets in dat artikel over de prijs.
    Het artikel gaat over het feit dat het een nog smaller toestel wordt. Voor de gewone consument is dat stilaan irrelevant. Hoeveel consumenten zouden er nu wakker liggen van het verschil tussen 10cm of 6cm ? Bovendien stel ik me serieuze vragen bij de robuustheid van die steeds dunnere toestellen.

    hd scherm, dun met een goed contrast en leverbaar volgend jaar, zoals aangekondigd is door alle fabrikanten dat in 2008 betaalbare HD apparaten op de markt zouden komen.

    De prijzen voor hd schermen zullen tegen sinterklaas en kerst wel weer gaan zakken, in 2008 zullen er meer van dit soort panelen beschikbaar komen waardoor de prijs ook zal zakken vanwege concurrentie. Hoe meer er op de markt komt, hoe beter het is voor de prijs en de consument.

    Ook zullen er in 2008 meer betaalbare HD spelers op de markt komen, zowel hd-dvd alsook blu-ray spelers.
    Laatst aangepast door hstadman : 18-10-2007 om 19:31

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Het artikel gaat over het feit dat het een nog smaller toestel wordt. Voor de gewone consument is dat stilaan irrelevant. Hoeveel consumenten zouden er nu wakker liggen van het verschil tussen 10cm of 6cm ? Bovendien stel ik me serieuze vragen bij de robuustheid van die steeds dunnere toestellen.
    Ik lig daar ook niet wakker van. Pas als het 1 cm is, is het echt plat aan de muur. 6cm is aan de muur nog dik.
    Een dunner scherm lijkt me wel veel moeilijker verplaatsen inderdaad, hoewel LCD nog wel iets kan hebben van verdraaiing heb ik 't idee, aangezien je ook op een LCD kan drukken.
    We wachten wel op een oprol scherm.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Ik lig daar ook niet wakker van. Pas als het 1 cm is, is het echt plat aan de muur. 6cm is aan de muur nog dik.
    Een dunner scherm lijkt me wel veel moeilijker verplaatsen inderdaad, hoewel LCD nog wel iets kan hebben van verdraaiing heb ik 't idee, aangezien je ook op een LCD kan drukken.
    We wachten wel op een oprol scherm.
    Ik lig daar ook niet wakker van het is alleen leuk om te zien dat de aangekondigde nieuwe schermen nu ook daadwerkelijk worden gefabriceerd. Meer schermen, dunner, platter, meer kleuren, betekend dat er meer concurrentie komt en dat is voor de prijs altijd gunstig voor de consument. Dit bericht geeft dus weldegelijk aan dat we daadwerkelijk alle aangekondigde apparatuur volgend jaar kunnen verwachten voor een betaalbare prijs.

    Volgend jaar wordt een mooi jaar.
    betere, dunnere betaalbare schermen en betaalbare HD apparatuur.

    Oprolbare schermen zijn er al, helaas nog alleen zwart/wit en kleine formaten. Philips/LG lopen ook bij deze ontwikkelingen voorop!
    Laatst aangepast door hstadman : 19-10-2007 om 09:10

  6. #6

    Standaard

    Samsung komt met een echt platte. Dat ziet er dan wel uit als een schilderij aan de muur
    http://www.hdtvinfo.eu/news/hdtv-art...y-samsung.html
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •