Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 97 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard sam sam met john jones

    weet iemand of er plannen zijn om deze serie op dvd uit te brengen ??

  2. #2

    Standaard

    Daar ben ik ook benieuwd naar, ik vond het altijd een leuke serie om naar te kijken. Ik ben nu sinds een tijdje op zoek of ik de series ergens op dvd kan vinden, maar het slaagt niet echt

  3. #3

    Standaard

    ja khoop wel dat ze die ook gaan uitbrengen

  4. #4

    Smile sam sam

    ik heb sam sam wel op dvd!!
    Alle seizoenen op 12 dvd's

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kusies Bekijk bericht
    ik heb sam sam wel op dvd!!
    Alle seizoenen op 12 dvd's
    Heej! Ik ben ook al heel lang op zoek naar die dvds van samsam. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?? Alvast bedankt!!

  6. #6

    Standaard

    Hoi, ik zou heel graag willen weten waar je deze serie vandaan hebt, ik zoek me eigen rot opp internet, maar kan hem niet vinden, ik wil hem heel graag kopen, maar dan is het handig als je weet waar je moet zijn, groetjes Elly
    groetjes Elly :-))

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kusies Bekijk bericht
    ik heb sam sam wel op dvd!!
    Alle seizoenen op 12 dvd's

    hij/zeizal hem wel van tv hebben omgezet naar dvd denk ik, omdat die serie niet op dvd is verschenen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaZoR Bekijk bericht
    hij/zeizal hem wel van tv hebben omgezet naar dvd denk ik, omdat die serie niet op dvd is verschenen.
    denk ik ook
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  9. #9

    Standaard

    Over 1 week seizoen 1 en 2 op DVD.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Over 1 week seizoen 1 en 2 op DVD.
    en morgen allebij in MIJN brievenbus)
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  11. #11

    Standaard

    Weet iemand wanneer de volgende seizoenen worden uitgebracht?

  12. #12

    Standaard

    ja, zou k ook graag willen weten

  13. #13

    Standaard

    NIET. Volgens onze grote vrienden van bubblegum.nl bezit Bright Entertainment niet de rechten van de overige seizoenen.

    Daar zijn we dus lekker mee! :P

  14. #14

    Standaard

    no hoop wel dat ze de overige seizoenen wel gaan uitbrengen want wil ze graag compleet hebben

  15. #15

    Standaard

    Voor iedereen die Sam sam verder wil volgen vanaf waar ze gestopt zijn met uitbrengen; morgen (zaterdag) beginnen deze afleveringen op Comedy Central Family.

    Overigens is daar ook Studio Nonsens (1996) te zijn, ook met John Jones. Eerste 2 afleveringen vielen me wat tegen...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Voor iedereen die Sam sam verder wil volgen vanaf waar ze gestopt zijn met uitbrengen; morgen (zaterdag) beginnen deze afleveringen op Comedy Central Family.

    Overigens is daar ook Studio Nonsens (1996) te zijn, ook met John Jones. Eerste 2 afleveringen vielen me wat tegen...
    SamSam zenden ze al een tijdje uit op CCF

    Studio Nonsense, toch eens volgen want lijkt mij wel gaaf.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    SamSam zenden ze al een tijdje uit op CCF
    Dan 'stap je zomaar ergens in', nu kun je verder kijken waar je bent gebleven. Had het liever dagelijks gezien, maar helaas... 4 keer per week is ook mooi

  18. #18

    Standaard

    Beter nieuws: seizoen 3 en 4 komen uit op 23 april.



    * waarom staat dit overigens niet in TV series duscussies?!
    Laatst aangepast door Chiel! : 12-04-2010 om 13:59

  19. #19

    Standaard

    En toen begonnen ze bij CCF weer bij aflevering 1.... gelukkig zijn er de dvd's

  20. #20

    Standaard

    ah geweldig, hier zat ik op te w8e

    zag trouwens dat op dvdoutlet Sam Sam - De Complete Serie(2010-12-31) uitbrenge, is dat de complete serie ?? iemand die dat weet?
    Laatst aangepast door RaZoR : 31-05-2010 om 17:38 Reden: foutje

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaZoR Bekijk bericht
    ah geweldig, hier zat ik op te w8e

    zag trouwens dat op dvdoutlet Sam Sam - De Complete Serie(2010-12-31) uitbrenge, is dat de complete serie ?? iemand die dat weet?
    Volgens BOL.com gaat het alleen om de eerste 4 seizoenen, dus NIET de complete serie, zoals de naam doet vermoeden. Waarom krijg ik nu toch sterk het vermoeden, dat er na de release van het derde en vierde seiozen geen NIEUWE seizoenen meer op dvd uitkomen?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Volgens BOL.com gaat het alleen om de eerste 4 seizoenen, dus NIET de complete serie, zoals de naam doet vermoeden. Waarom krijg ik nu toch sterk het vermoeden, dat er na de release van het derde en vierde seiozen geen NIEUWE seizoenen meer op dvd uitkomen?
    ik hoop dat ze alle seizoenen uit gaan brengen

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaZoR Bekijk bericht
    ik hoop dat ze alle seizoenen uit gaan brengen
    Ik hoop dat, als ze dat gaan doen, de transfers van de afleveringen én de covers van de seizoenen wat beter zijn. De transfers vanwege het feit dat 1 aflevering op de seizoen 2-box enorme storingen had (Die deze niet had bij herhaling op CCF, op 1 enkel tikje na), en de cover vanwege het feit dat er ZOVEEL mooie foto's beschikbaar zijn, de uitgever een kunstenaar is als het gaat om covers van andere series (Zie Flikken Maastricht etcetera), maar hier gewoon de plank belachelijk mis wordt geslagen.

  24. #24

    Standaard

    Bij CCF komen gaan ze ook niet verder dan seizoen 3 de laatste tijd... Zou er wat achter zitten :O

    Bij 'de complete serie' staat ook dat het Nederlands ondertiteld is, en dat klopt ook niet. Het is wél de complete serie met de Engelse scripts.

    Storingen op de dvd zijn me helemaal niet opgevallen. Seizoen 1 was gewoon helemaal ruk (hoe kán dat nu, toch jaren 90!) qua beeld, en verder erg tevreden.

    Wel een hele eer voor 'Nol en Rietje' dat een ze op de cover mogen. Bij Man about the house staan alleen de hoofdrolspelers erop.

  25. #25

    Standaard

    al nieuws waneer de resterende seizoenen uitgebracht gaan worden?

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •