Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 97 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Het zou nog best kunnen, dat het bij box 7 zit. Logisch is het niet, maar om het te 'volgen' zou het kunnen. Een reactie op m'n mail óf de eindes op die box komen heb ik nooit gehad....
    Nope, ik ook nog nooit. Zowel van Bright Vision als JustBridge nog nooit een mailtje teruggehad. Stelletje stumpers...

    Maar over dat einde, ze zouden best die eindes op box 7 zetten, of in elk geval het einde "Jimmy gaat achter Chris aan" vóór de eerste aflevering van seizoen 7, een soort 'wat vooraf ging' oid. Die andere twee eindes zijn toch niet van toepassing, dus die kunnen eigenlijk wegblijven.

    En ik ben bij de komende seizoenen bang voor het "Zonnetje In Huis-syndroom". Hiermee bedoel ik dat ze bij HZIH na de laatste aflevering van seizoen 7 (waarin duidelijk genoeg was dat dát de allerlaatste moest zijn) nog 2 seizoenen zijn doorgegaan. Het is wel leuk, maar niet zo leuk als de seizoenen ervoor. En daar ben ik ook bang voor bij SamSam, ook omdat Chris en Jo weggaan.

  2. #52

    Standaard

    About die wat voorafging of uberhaupt die eindes op DVD: Don't count on it... Uitgevers willen nooit teveel aan hun materiaal sleutelen. Als je dezelfde PeterKelder als op FOK bent weet je dat ook met de GTST-uitgaves. Zo niet, dan heb ik de verkeerde voor me

    SamSam is echt machtig en de laatste seizoenen blijven geweldig, maar het Het Zonnetje-syndroom treed wel redelijk in. De serie is zelfs geeindigd op dezelfde manier als Het Zonnetje; Gecancelled met een aflevering die geen echt einde had. Uiteindelijk kwam er op Yorin een promo; De allerlaatste aflevering van SamSam!

    Bleek het 'Dag lieve oude woning deel I' te zijn, de eennalaatste aflevering (Vervolgaflevering, uniek voor SamSam) van seizoen 9. Zonder 'Wordt vervolgd' in beeld was het een mooie afsluiter van de reeks, het huis was verzakt en iedereen moest verhuizen.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 08-03-2011 om 01:02

  3. #53

    Standaard

    Vond de laatste seizoenen van Het zonnetje nog net zo leuk, zo niet leuker. Maar als je er Kinderen geen bezwaar voor in de plaats zet dan klopt het misschien Ik ga het binnenkort wel merken. En die 'wat vooraf ging', daar reken ik ook niet op. Al hebben ze bij het zonnetje toch nog een making of op de dvd gezet. Netjes! En leuk.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    About die wat voorafging of uberhaupt die eindes op DVD: Don't count on it... Uitgevers willen nooit teveel aan hun materiaal sleutelen. Als je dezelfde PeterKelder als op FOK bent weet je dat ook met de GTST-uitgaves. Zo niet, dan heb ik de verkeerde voor me

    SamSam is echt machtig en de laatste seizoenen blijven geweldig, maar het Het Zonnetje-syndroom treed wel redelijk in. De serie is zelfs geeindigd op dezelfde manier als Het Zonnetje; Gecancelled met een aflevering die geen echt einde had. Uiteindelijk kwam er op Yorin een promo; De allerlaatste aflevering van SamSam!

    Bleek het 'Dag lieve oude woning deel I' te zijn, de eennalaatste aflevering (Vervolgaflevering, uniek voor SamSam) van seizoen 9. Zonder 'Wordt vervolgd' in beeld was het een mooie afsluiter van de reeks, het huis was verzakt en iedereen moest verhuizen.
    Yep, ik ben dezelfde PeterKelder als op Fok!, jij bent ArnieAlberts toch???

    Nou ja, in eerste instantie is Het Zonnetje ook echt geeindigd met een slotaflevering, of eigenlijk drieluik (de afleveringen Lang gewacht... , ...stil gezwegen... en ...nooit gedacht) aan het einde van seizoen 7, wat Ger Apeldoorn en Harm Edens in de making-of van seizoen 8 ook aangaven. Reden dat ze daar doorgingen was omdat ze nog zoveel ideeen hadden voor afleveringen. In mijn ogen jammer, want daardoor was de magie van het verhaal van seizoen 7 (waarin duidelijk werd gesuggereerd dat Gabriella een engel was) weg. En inderdaad, HZIH werd na seizoen 9 gecancelled met een aflevering die naar mijn mening weinig 'glans' had.

    Dag Lieve Oude Woning ken ik trouwens wel ja, ik ken de gehele serie eigenlijk door de herhalingen die Yorin in de vooravond uitzond. Overigens zijn vervolgafleveringen niet zo héél uniek, de laatste drie afleveringen van seizoen 3 waren ook vervolgafleveringen.

    Typisch is trouwens dat zowel HZIH als SamSam rond dezelfde tijd zijn begonnen, rond dezelfde tijd werden afgesloten door de makers, rond dezelfde tijd toch nog verder gingen en rond dezelfde tijd werden gecancelled. Alleen heeft SamSam 10 seizoenen en 130 afleveringen en HZIH maar 9 seizoenen met maar 109 afleveringen.

    Trouwens, ik zit nog steeds op de SamSam-spinoff's "Nol & Rietje" en "Jimmy's Restaurant" te wachten :P

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Vond de laatste seizoenen van Het zonnetje nog net zo leuk, zo niet leuker. Maar als je er Kinderen geen bezwaar voor in de plaats zet dan klopt het misschien Ik ga het binnenkort wel merken. En die 'wat vooraf ging', daar reken ik ook niet op. Al hebben ze bij het zonnetje toch nog een making of op de dvd gezet. Netjes! En leuk.
    Tja kijk, in zo'n idee heb je hetzelfde met SamSam. Er zitten echt knallers aan afleveringen in de laatste seizoenen. Zo kan ik blijven kijken naar afleveringen als 'Kaas' of 'Puzzelnijd'

    @PeterKelder: Ssssst, ik hoor eigenlijk nog in de oerwouden van Venezuela te zitten

    Gabriella de engel was waarschijnlijk een knipoog naar 'Beppie', waar Johnny Kraaijkamp senior getrouwd was met Beppie, een overleden dame die in de hemel en op aarde engelentaken uitvoerde, gespeeld door Adele Bloemendaal

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Tja kijk, in zo'n idee heb je hetzelfde met SamSam. Er zitten echt knallers aan afleveringen in de laatste seizoenen. Zo kan ik blijven kijken naar afleveringen als 'Kaas' of 'Puzzelnijd'

    @PeterKelder: Ssssst, ik hoor eigenlijk nog in de oerwouden van Venezuela te zitten

    Gabriella de engel was waarschijnlijk een knipoog naar 'Beppie', waar Johnny Kraaijkamp senior getrouwd was met Beppie, een overleden dame die in de hemel en op aarde engelentaken uitvoerde, gespeeld door Adele Bloemendaal
    Och, ik hoor in feite ergens in Italië te zitten

    Trouwens, over John Kraaijkamp Sr gesproken, als ik het goed begrijp staat hij in de volgende Veronica Magazine (vanaf aanstaande dinsdag te koop).

    Maar goed, weer ontopic: hopen maar dat de kwaliteit van seizoen 7 & 8 weer normaal is, niet dat ik "en we zijn gestopt!" of verschillende dialogen door elkaar hoor.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Maar goed, weer ontopic: hopen maar dat de kwaliteit van seizoen 7 & 8 weer normaal is, niet dat ik "en we zijn gestopt!" of verschillende dialogen door elkaar hoor.
    Ach ja, ik zal heel eerlijk zijn; Na een gigantische masteringsfout in seizoen 2 (Blauw beeld etcetera, bij die aflevering met die scene dat Jo en Chris Jimmy's baard afscheren ) en vanwege het feit dat ik zo goed als alle afleveringen al van comedy central family had opgenomen, heb ik de boxen niet meer gekocht. Heb alleen nog gezien dat de eerste seizoenen niet meer in digiboxen zitten maar ook gewoon in plastic case. Dus een echt oordeel kan ik over de boxen niet meer echt geven. De kwaliteit van Seizoen 1 viel me alleszins mee.

  8. #58
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Seizoen 9 & 10: 06-10-2011.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Seizoen 9 & 10: 06-10-2011.
    Dat gaat lekker! Eind 2011 130 afleveringen SamSam
    Laatst aangepast door PeterKelder : 28-03-2011 om 18:01

  10. #60

    Standaard

    Overigens zijn de covers voor seizoen 7 en 8 vrijgegeven:

    Seizoen 7:
    http://images2.frs.nl/5/c5/2f8/8717973144649.jpg

    Seizoen 8:
    http://images2.frs.nl/f/f6/11e/8717973144656.jpg

    (Waarbij mij opvalt dat de cover van seizoen 8 op het eerste gezicht qua kleur veel op die van seizoen 4 lijkt, alleen wat lichter)

  11. #61

    Standaard

    FAAL-covers van de eerste rang. Jo ging eruit in seizoen 7, Chris in de eerste aflevering van seizoen 8.

    Kom op nou, dit is gewoon belachelijk. Walgelijke covers (Vond ik sowieso al (Seizoen 5 foto's op seizoen 1-box), maar vooral nu ze karakters laten zien die niet in het seizoen te zien zijn...).

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    FAAL-covers van de eerste rang. Jo ging eruit in seizoen 7, Chris in de eerste aflevering van seizoen 8.

    Kom op nou, dit is gewoon belachelijk. Walgelijke covers (Vond ik sowieso al (Seizoen 5 foto's op seizoen 1-box), maar vooral nu ze karakters laten zien die niet in het seizoen te zien zijn...).
    Gezien wij elkaar kennen van Fok! wijs ik je op het antwoord van JustBridge op jou mail over de GTST-boxen. Er werd gezegd dat ze afhankelijk waren van wat Endemol hen leverde.

    SamSam = van Endemol en gezien Endemol vaker nogal cheap is (verwijzing naar GTST seizoen 3) zou de reden kunnen zijn dat Endemol Bright Vision Entertainment maar één groepsfoto heeft gegeven en voor de rest heeft gezegd: "Je zoekt het zelf maar uit." Vandaar ook dat de shots in de hokjes op de achterkant simpele screenshots zijn.

    Maar aan de andere kant: als je aan de mensen zou gaan vragen wie ze zich nog herinneren van SamSam zijn het de vijf die op de covers staan. Er zullen maar weinig mensen zijn (m.u.v. jij, ik en andere GROTE SamSam-fans) die zeggen: "jaaaaa, maar je had ook Tess, en Nina, en Eva..."

  13. #63

    Angry

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Gezien wij elkaar kennen van Fok! wijs ik je op het antwoord van JustBridge op jou mail over de GTST-boxen. Er werd gezegd dat ze afhankelijk waren van wat Endemol hen leverde.

    SamSam = van Endemol en gezien Endemol vaker nogal cheap is (verwijzing naar GTST seizoen 3) zou de reden kunnen zijn dat Endemol Bright Vision Entertainment maar één groepsfoto heeft gegeven en voor de rest heeft gezegd: "Je zoekt het zelf maar uit." Vandaar ook dat de shots in de hokjes op de achterkant simpele screenshots zijn.
    Dat weet ik maar al te goed, dat heb ik ook AL-TIJD in mijn achterhoofd als ik een concept bedenk en ideeën bijhou. Echter, ik noem 1 woord en jij weet meteen wat ik bedoel: ANP.

    Toen Spijkerhoek seizoen 3 uitkwam (Bridge), hadden ze rechtsonder op de cover een klein fototje wat verschilde van de eerste twee seizoenen. Mooi plaatje, maar wat mij opviel was dat er vaag het ANP-logo doorheen stond. Hadden ze daar gewoon vandaan gehaald! Het zal niet vreemd zijn als ik zeg dat ze dat plaatje maar 1 seizoen gebruikt hebben. :P

    Máár. Er is gewoon een manier om die foto's zonder watermerken te krijgen voor particulieren, en voor bedrijven is het helemaal simpel. En ok, misschien zijn foto's van de ANP daar niet voor bedoeld... Maakt dat nu ook maar IETS uit? Welnee! Punt is, dat er op het ANP-fotoarchief bijna 100 bruikbare foto's (Niets overdreven) klaarliggen van SamSam alleen al.

    "Zoek het zelf uit." Kijk, dat doen ze dus niet en DAAR beklaag ik me over.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Dat weet ik maar al te goed, dat heb ik ook AL-TIJD in mijn achterhoofd als ik een concept bedenk en ideeën bijhou. Echter, ik noem 1 woord en jij weet meteen wat ik bedoel: ANP.

    Toen Spijkerhoek seizoen 3 uitkwam (Bridge), hadden ze rechtsonder op de cover een klein fototje wat verschilde van de eerste twee seizoenen. Mooi plaatje, maar wat mij opviel was dat er vaag het ANP-logo doorheen stond. Hadden ze daar gewoon vandaan gehaald! Het zal niet vreemd zijn als ik zeg dat ze dat plaatje maar 1 seizoen gebruikt hebben. :P

    Máár. Er is gewoon een manier om die foto's zonder watermerken te krijgen voor particulieren, en voor bedrijven is het helemaal simpel. En ok, misschien zijn foto's van de ANP daar niet voor bedoeld... Maakt dat nu ook maar IETS uit? Welnee! Punt is, dat er op het ANP-fotoarchief bijna 100 bruikbare foto's (Niets overdreven) klaarliggen van SamSam alleen al.

    "Zoek het zelf uit." Kijk, dat doen ze dus niet en DAAR beklaag ik me over.
    Haha, ANP. Ik weet niet of jij Het Zonnetje In Huis van de Bright Vision-collectie hebt (of misschien helemaal niet, kan ook), maar daar zijn er wel 9 verschillende foto's, en vrijwel alle foto's komen bij ANP/KIPPA vandaan (staat ook op de achterkant).

    En even over Spijkerhoek, ik vraag me af of ze bij de re-release in Augustus (want die komt er :P) dezelfde covers gaan gebruiken (zoals bij Rozengeur & Wodka-Lime, waarvan seizoen 6 ontbreekt ) of dat ze nieuwe covers gaan maken.

  15. #65

    Standaard

    Zonnetje wist ik, daarom bracht ik het ook even naar boven

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    En even over Spijkerhoek, ik vraag me af of ze bij de re-release in Augustus (want die komt er :P) dezelfde covers gaan gebruiken (zoals bij Rozengeur & Wodka-Lime, waarvan seizoen 6 ontbreekt ) of dat ze nieuwe covers gaan maken.
    Er komt een nieuwe uitgave met nieuwe cover, wegens de fusie tussen Just en Bridge. Zo heeft ook Vrouwenvleugel, kwam ik vandaag achter, een nieuwe cover gekregen. Is overigens per seizoen nog maar 9 euro bij Bol, dus als je ze nog wil halen, nu je kans. 3 keer 9 euro voor 3 keer 5 dvd's is niets.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Zonnetje wist ik, daarom bracht ik het ook even naar boven



    Er komt een nieuwe uitgave met nieuwe cover, wegens de fusie tussen Just en Bridge. Zo heeft ook Vrouwenvleugel, kwam ik vandaag achter, een nieuwe cover gekregen. Is overigens per seizoen nog maar 9 euro bij Bol, dus als je ze nog wil halen, nu je kans. 3 keer 9 euro voor 3 keer 5 dvd's is niets.
    Die fusie zegt niets, want zoals ik al aangaf heeft Rozengeur & Wodka-Lime nog dezelfde covers als de Bridge Pictures uitgaves van jaren geleden, alleen is het logo van Bridge gewijzigd.

    Vrouwenvleugel doet mij niets als ik eerlijk ben, ik heb van een vriendin een keer zo'n box geleend (de eerste uitgave) en heb het na een halve aflevering opgegeven.

    Maar weer on-topic: het vreemde aan de releases van seizoen 7 en 8 van SamSam is dat bij Bol staat dat ze op de 14e uitkomen en bij de Free Record Shop op de 22e. (zegt overigens niets, seizoen 5 en 6 kon ik 3 weken voor de geplande release al kopen bij de FRS voor een tientje per stuk )

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Die fusie zegt niets, want zoals ik al aangaf heeft Rozengeur & Wodka-Lime nog dezelfde covers als de Bridge Pictures uitgaves van jaren geleden, alleen is het logo van Bridge gewijzigd.

    Vrouwenvleugel doet mij niets als ik eerlijk ben, ik heb van een vriendin een keer zo'n box geleend (de eerste uitgave) en heb het na een halve aflevering opgegeven.

    Maar weer on-topic: het vreemde aan de releases van seizoen 7 en 8 van SamSam is dat bij Bol staat dat ze op de 14e uitkomen en bij de Free Record Shop op de 22e. (zegt overigens niets, seizoen 5 en 6 kon ik 3 weken voor de geplande release al kopen bij de FRS voor een tientje per stuk )
    Rozengeur en Wodkalime, is die opnieuw uitgebracht? Ik dacht van niet, namelijk. Alle series die opnieuw zijn uitgegeven hebben een nieuwe cover bij mijn weten, enkel R&W heeft dan nog altijd zijn originele cover. Vooralsnog kan je van mij aannemen dat Spijkerhoek gewoon een nieuwe cover zal krijgen.

    De vrouwenvleugel-box net ontvangen en zit nu in plaats van een digibox in een simpele Scanavo-box (Bekend van Oppassen!!! en GTST seizoen 3).

    Die verschillen in datums zijn raar, maar gewoon een klein uitgeeffoutje denk ik, nothing special.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Rozengeur en Wodkalime, is die opnieuw uitgebracht? Ik dacht van niet, namelijk. Alle series die opnieuw zijn uitgegeven hebben een nieuwe cover bij mijn weten, enkel R&W heeft dan nog altijd zijn originele cover. Vooralsnog kan je van mij aannemen dat Spijkerhoek gewoon een nieuwe cover zal krijgen.

    De vrouwenvleugel-box net ontvangen en zit nu in plaats van een digibox in een simpele Scanavo-box (Bekend van Oppassen!!! en GTST seizoen 3).

    Die verschillen in datums zijn raar, maar gewoon een klein uitgeeffoutje denk ik, nothing special.
    Yep, R&W-L is opnieuw uitgebracht, een paar maanden geleden. Je kunt de eerste 5 seizoenen in één keer kopen (1 box met alle dvd's) maar je kunt ze ook per seizoen kopen. Vreemd is wel dat seizoen 6 er niet bij zit (alhoewel, die werd volgens mij door een andere maatschappij uitgegeven).

    Vrouwenvleugel zag ik toevallig vandaag staan hier bij de Music Store, eerlijk gezegd vond ik de eerste uitgaves mooier qua layout.

    Van uitgeeffoutjes heeft Bright Vision wel vaker last van: Goudkust seizoen 4 had oorspronkelijk in november uit moeten komen, maar is nu al een paar keer vooruit geschoven (op bol staat nu 8 april, maar ik moet het nog zien!)

  19. #69

    Standaard

    Op bol.com is te zien dat de covers van seizoen 7 en 8 inmiddels zijn aangepast.............hierin is Bright Vision absoluut te prijzen!!
    Compliment!

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Op bol.com is te zien dat de covers van seizoen 7 en 8 inmiddels zijn aangepast.............hierin is Bright Vision absoluut te prijzen!!
    Compliment!
    Tja, opzich is het ze te prijzen dat ze die wijzigingen hebben gemaakt, maar ik heb 2 kleine kritiekpuntjes:

    1. Wáárom ziet het er zo "nep" en "goedkoop" uit? Tis echt zo van 'We pakken een iets andere foto van Jimmy en plakken Nina over de plaats van Jo heen.' Zo voelt het tenminste aan.

    2. WAAROM STAAT LEX OP DE COVER VAN SEIZOEN 8??????? Konden ze geen foto van Tess vinden??? En daarbij, ook de foto van Lex ziet er nogal "ingeplakt" uit. En nog iets: volgens mij is Lex nooit een 'regular' geweest, maar een supporting characther.

    En ze hadden voor de cover van seizoen 7 gerust de foto kunnen gebruiken waar alle karakters op een blauwe bank zitten, zowel Jo als Nina.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Tja, opzich is het ze te prijzen dat ze die wijzigingen hebben gemaakt, maar ik heb 2 kleine kritiekpuntjes:

    1. Wáárom ziet het er zo "nep" en "goedkoop" uit? Tis echt zo van 'We pakken een iets andere foto van Jimmy en plakken Nina over de plaats van Jo heen.' Zo voelt het tenminste aan.

    2. WAAROM STAAT LEX OP DE COVER VAN SEIZOEN 8??????? Konden ze geen foto van Tess vinden??? En daarbij, ook de foto van Lex ziet er nogal "ingeplakt" uit. En nog iets: volgens mij is Lex nooit een 'regular' geweest, maar een supporting characther.

    En ze hadden voor de cover van seizoen 7 gerust de foto kunnen gebruiken waar alle karakters op een blauwe bank zitten, zowel Jo als Nina.
    Ach ja, netjes dat ze het in ieder geval probeerden... Wel zonde.

    Lex was vanaf seizoen 7 een regular, in de intro en such. Zonde van Tess, wel. Ach ja, er zijn ook to-taal geen hoge kwaliteit castfoto's te vinden hè? Oh wacht.






    I rest my case.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 17-04-2011 om 17:50 Reden: N.a.v. opmerking PeterKelder ;-)

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ach ja, netjes dat ze het in ieder geval probeerden... Wel zonde.

    Lex was vanaf seizoen 7 een regular, in de intro en such. Zonde van Tess, wel. Ach ja, er zijn ook to-taal geen hoge kwaliteit castfoto's te vinden hè? Oh wacht.

    I rest my case.
    Kijk, die derde (met Nol & Rietje erbij) kon gerust op de cover van seizoen 8.

    http://comedycentralfamily-nl.mtvnim...jpg?height=211 -> Deze kon gerust op de cover van seizoen 7.


    Maar het is leuk dat ze in elk geval íets hebben geprobeerd.

    (Oh, en over Lex' status in de serie: ik wist niet dat-ie vanaf seizoen 7 in de intro stond en regular was. Vind het sowieso k*t dat de intro van seizoen 7-10 niet eens op YouTube staat , het enige wat ik me ervan kan herinneren is dat er alleen nog "SamSam" wordt gezongen - in hoeverre dat klopt natuurlijk )
    Laatst aangepast door PeterKelder : 15-04-2011 om 18:08

  23. #73
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    @Peter, bewerk je bericht even. Onnodig om al die plaatjes te quoten. Trouwens de release datum is vertraagd: nu 19-04 i.p.v. vandaag (15-04)

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    @Peter, bewerk je bericht even. Onnodig om al die plaatjes te quoten. Trouwens de release datum is vertraagd: nu 19-04 i.p.v. vandaag (15-04)
    Gedaan!

    En over de verschoven releasedatum: ik had het eerlijk gezegd wel verwacht. Ik hou me vast aan de releasedatum op de site van Free Record Shop: de 22ste. Dan komen meestal de voorjaarsreleases van Bright Vision uit, vandaar.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Kijk, die derde (met Nol & Rietje erbij) kon gerust op de cover van seizoen 8.

    http://comedycentralfamily-nl.mtvnim...jpg?height=211 -> Deze kon gerust op de cover van seizoen 7.


    Maar het is leuk dat ze in elk geval íets hebben geprobeerd.

    (Oh, en over Lex' status in de serie: ik wist niet dat-ie vanaf seizoen 7 in de intro stond en regular was. Vind het sowieso k*t dat de intro van seizoen 7-10 niet eens op YouTube staat , het enige wat ik me ervan kan herinneren is dat er alleen nog "SamSam" wordt gezongen - in hoeverre dat klopt natuurlijk )
    Dat klopt, alleen maar SamSam. Het is een intro van nog geen 10 seconden, met een paar shots uit afleveringen heen en weer vliegend en een SamSam-logoachtergrond.

    Overigens heb ik voor haast alle seizoenen wel een perfecte castfoto die op DVD had kunnen worden gebruikt, maar ach. Wie geinteresseerd heeft moet het even zeggen, dan plaats ik het wel een keertje hier.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •