Pagina 314 van 314 EersteEerste ... 214264304310311312313314
De resultaten 7.826 tot 7.836 van 7836 worden weergegeven.
  1. #7826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht


    De voormalige bondscoach van Engeland naar Twente. Toch best opmerkelijk.
    Tja (voorronde) CL trekt toch aan blijkbaar.

  2. #7827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Urzaiz had toch maar een contract voor een jaar ?
    Ja.

    Ik vind dat Luque onder van Basten nog wel een kans verdiend.
    Ik niet. De man kan niet eens fatsoenlijk lopen. Ik vind het echt een aanfluiting om alleen al naar die vent te moeten kijken. Heb ook niet het gevoel dat 't hem allemaal ene reet kan schelen...

  3. #7828

    Standaard

    Het Franse talent Samir Nasri heeft een contract voor vier seizoenen getekend bij Arsenal. Dat heeft de middenvelder vandaag bekend gemaakt.Nasri komt voor 16,8 miljoen euro over van Olympique Marseille. De pas 20-jarige Nasri kwam tot nu toe twaalf keer uit voor de Franse nationale ploeg. Op het afgelopen EK, waar Frankrijk in de eerste ronde werd uitgeschakeld, kwam Nasri tweemaal in actie. Beide keren als invaller.



    Als Gooner ben ik daar uiteraard erg blij mee
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #7829

    Standaard

    Tottenham meldt zich voor Gomes
    Tottenham Hotspur heeft zich bij PSV gemeld voor doelman Heurelho Gomes.

    De Braziliaan staat tot 2013 bij PSV onder contract, maar wil weg. Spurs zal, als het met Gomes tot overeenstemming komt, een transfersom van naar schatting veertien miljoen euro moeten betalen aan de Eindhovenaren.

    PSV heeft als vervanger Adreas Isaksson op het oog. De doelman van de Zweedse nationale ploeg is bij Manchester City reserve achter Joe Hart. PSV-directeur Jan Reker heeft bevestigd dat Isaksson "een van de kandidaten" is.

  5. #7830

    Standaard

    Foppe de Haan weigert te tekenen
    Foppe de Haan heeft zijn contract bij de KNVB nog niet verlengd. De bondscoach van Jong Oranje gaat niet akkoord met een contractbepaling waarin staat dat hij van de KNVB goedkeuring voor alle mediacontacten moet hebben.

    Volgens KNVB-directeur Henk Kesler is de bepaling niet nieuw en heeft De Haan die ook al in zijn lopende overeenkomst staan. De nieuwe clausule is echter veel scherper geformuleerd, waardoor De Haan zich monddood gemaakt voelt.

    De Haan weigert dan ook te tekenen."Het is heel simpel: als deze bepaling erin staat, teken ik niets."Kesler weigert op zijn beurt de clausule te schrappen. "Geen sprake van", klinkt het ferm.

  6. #7831

    Standaard

    Geen Foppe dus.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #7832

    Standaard

    T wordt toch eens tijd voor kessler om zn biezen te pakken.
    Die man heeft tot nog toe nog helemaal niets toegevoegd aan het nederlandse voetbal.

    Laatst zo'n rouwband ging ook wat te ver m.b.t. boularouz (natuurlijk is het vreselijk , maar het is meer een prive aangelegenheid)
    En toen ik meen ignace v swieten gestorven was wilde men absoluut geen rouwbandje.
    Om over de vele andere fouten zoals playoffs maar te zwigen.

    Trouwens het wordt ook tijd om topic te vernieuwen naar 2008-09

  8. #7833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Trouwens het wordt ook tijd om topic te vernieuwen naar 2008-09
    Eensch!

  9. #7834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Trouwens het wordt ook tijd om topic te vernieuwen naar 2008-09
    Doe maar

  10. #7835

    Standaard

    Slotje denk?

  11. #7836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Slotje denk?
    Goed plan!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 314 van 314 EersteEerste ... 214264304310311312313314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •