Pagina 1 van 314 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 7836 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal Seizoen 2007-2008 (deel 2)

    Tweede deel. Houd de rellen iets rustiger dan in en naast het stadion a.u.b.



    Deel 1: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=52280
    Laatst aangepast door Herjan Hakkers : 23-10-2007 om 12:30

  2. #2

    Standaard

    Als dit deel maar net zo sterk mag worden als het vorige deel ... (ps. niet deel 1 verwijderen hè).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    ps. niet deel 1 verwijderen hè.
    Ik zou niet durven!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Ik zou niet durven!
    Haha...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    Iedereen welkom in Deel II.
    Hoop dat Kromkamp vanavond wat scherper is dan in de eerste twee CL-wedstrijden!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Iedereen welkom in Deel II.
    Hoop dat Kromkamp vanavond wat scherper is dan in de eerste twee CL-wedstrijden!
    Ik hoop ondanks dat ik anti-PSV ben, dat ze op z'n minst wel wat verder komen!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #7

    Standaard

    Zo dat is hard gegaan dan met deel 1, seizoen is pas net begonnen :smile:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ik hoop ondanks dat ik anti-PSV ben, dat ze op z'n minst wel wat verder komen!
    Hoop jij inderdaad nou maar dat PSV wat UEFA-puntjes bij mekaar sprokkelt. Ik heb zo de indruk dat we dat van de meeste andere NLse ploegen niet meer kunnen verwachten...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter
    Nou ja, nog één dan, voor NERA:
    We winnen gemakkelijk met 0-3 (het eerste half uur wordt wel moeilijk, de Russen gaan nog even door op het élan van Guus, maar dan scoort 'iemand die meespeelt' en is het over)
    Je ziet het rooskleuriger in dan ik Ik denk dat Inter een hele zware avond gaat krijgen... 't Is volgens mij ook weer op kunstgras, dus hopen dat iedereen heel blijft.


    Verder hoop ik natuurlijk dat PSV wint. Fenerbahce is wel een aardige ploeg maar ook niet meer dan dat. Die wedstrijd dat ze zo'n indruk maakte hadden ze dat met name te danken aan Inter die écht afzichtelijk stonden te voetballen... En zonder Kezman zijn ze toch iets minder scherp. Alleen die Alex moeten ze flink insnoeren want dat is een hele goeie...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Je ziet het rooskleuriger in dan ik Ik denk dat Inter een hele zware avond gaat krijgen... 't Is volgens mij ook weer op kunstgras, dus hopen dat iedereen heel blijft.
    Nou ja, ook hier was de wens ... je weet wel. Maar ik verwacht toch winst.

    En dat kunstgras ... ik had niet de indruk dat de Engelsen daardoor verloren, afgelopen week. Ze lieten zelf de kansen liggen en bezweken vervolgens onder het Russische enthousiasme.

    En Nederland speelde op echt gras en half oranje zit in de lappenmand!

  11. #11

    Standaard

    Da's waar maar het is toch een omschakeling. Opzich heeft Inter veel meer kwaliteit en zou het in hun voordeel moeten werken. Het lullige is dat die Russen er altijd op spelen...

    Je ziet het toch ook met Heracles, daar heeft iedere ploeg het lastig tegen. En CSKA is best een sterke ploeg natuurlijk.

  12. #12

    Standaard

    Inter begint trouwens over 8 minuten, voor de liefhebbers en fans :wink:

    18:30 uur

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Inter begint trouwens over 8 minuten, voor de liefhebbers en fans :wink:

    18:30 uur
    Nog ergens te zien??

  14. #14

    Standaard

    Celtic-goalie Boruc gaat ver in ‘Rangers-haat’

    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 23 oktober om 11:51
    Na bijna tweeënhalf seizoen in dienst van Celtic kan Artur Boruc alles wat te maken heeft met aartsrivaal Glasgow Rangers niet luchten of zien. De religieuze verschillen zullen altijd blijven bestaan, maar dit seizoen lijkt Rangers de katholieke club wel weerstand te kunnen bieden.

    Op Ibrox maakte de ploeg van Walter Smith afgelopen weekeinde indruk met een 3-0 overwinning, waardoor beide ploegen evenveel punten hebben. Doelman Boruc weigerde na afloop steevast om de handen van de tegenstander te schudden. Dit tot groot ongenoegen van de spelers van The Gers, die niet nalieten om de Pool in de media als ‘onsportief’ te betitelen.

    Boruc liet tegenover media in zijn geboorteland weten dat hij nergens toe verplicht is. “Ik ben niet verplicht om iemand te mogen. Mijn afkeer voor Rangers en zijn spelers is groot”, bekende de international onder meer in de krant Gazeta Wyborcza. “We zijn vijanden van elkaar en het doel van beide clubs is de landstitel en de overige prijzen.”

    Volgens Boruc hadden de spelers van de Rangers het vóór de ontmoeting op hem gemunt. “Herhaaldelijk werd ik gewezen op mijn fouten tegen Hibernian. Alléén maar om mij uit mijn concentratie te halen. Na afloop moest ik zogenaamd braaf een handje schudden. Dat is voor mij uit den boze.” De titelverdediger verloor eerder deze maand de ontmoeting tegen Hibernian door twee flaters van Boruc.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    CSKA-inter .....1-0.....

    Ben wel benieuwd naar wat PSV vanavond gaat doen.

  16. #16

    Standaard

    Een vers draadje voetbalgeweld...Bring it on. :smile:

    Vandaag de nieuwste PES gehaald en daaruit kwam een 2-0 uitslag uit tijdens mijn wedstrijd PSV-Fener.
    Dus daar ga ik ook vanuit vanavond.
    (Voor de volledigheid; Koef 1x en Simons 1x)

    Rangers - Barcelona 1-3
    Dynamo Kiev - Man. United 0-2
    Arsenal - Slavia Praag 2-0
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #17

    Standaard

    PSV-Fener 3-2
    Dynamo - Man U 2-0
    Rangers - Barca 2-2
    Arsenal - Slavia 1-2

  18. #18

    Standaard

    Ik ben bang dat je niet veel van je voorspellingen goed gaat krijgen, Toppieroy.

  19. #19

    Standaard

    Ik lach me kapot als ik wel een paar voorspellingen goed heb :smile:

    En wat zijn jnou voorspellingen dan?

  20. #20

    Standaard

    Kom op PSV!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  21. #21

    Standaard

    nera, wat was die site voor sopcast voetbal kanalen ook alweer?

  22. #22

    Standaard

    PSV 1-1 Fener
    Dynamo 1-2 Man Utd
    Rangers 1-2 Barca
    Arsenal 2-0 Slavia

  23. #23

    Standaard

    Nou HUP PSV! (zegt een Ajacied in hart en nieren)

    voorspellingen
    PSV - Fener 2-1
    Dynamo - Man Utd 0-1
    Rangers - Barca 1-1
    Arsenal - Slavia 3-0

  24. #24

    Standaard

    Winst voor Inter.
    Een - Twee.
    Als Nera het niet zegt, zal ik het maar doen.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    nera, wat was die site voor sopcast voetbal kanalen ook alweer?
    http://www.myp2p.eu/


    CSKA - Inter 1-2 door een grandioze goal van Walter Samuel <= Cynisch!

    Eerste helft was erg slecht van Interzijde, tweede helft gingen ze eindelijk een beetje hun best doen en dat resulteerde in een gelukkige maar terechte overwinning. Bij vlagen was er gelukkig nog wel even de goede vorm te zien maar het was niet erg goed allemaal.

    Maarja, 6 punten, nu CSKA thuis, Fener nog thuis, dan zijn we als het goed is al door, en dan komen we nog even 3 puntjes laten liggen in Eindhoven omdat dat voor iedereen in NL goed is :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Winst voor Inter.
    Een - Twee.
    Als Nera het niet zegt, zal ik het maar doen.
    Gezien? Was niet best hè... Tweede helft een 'mwah-tje'.


    En dan nu: Hup PSV!
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 23-10-2007 om 19:54

Pagina 1 van 314 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •