Pagina 2 van 314 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 7836 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    CSKA - Inter 1-2 door een grandioze goal van Walter Samuel <= Cynisch!
    Mazzel met een graspolletje las ik?

  2. #27

    Standaard

    Ja. Héél erg knullig. Dat zie je morgen wel. Maar Inter had het al eerder af moeten maken. Lullig voor die keeper en CSKA dat het zo moest.

    PSV - Fener is erg leuk tot nu toe. Genieten van Perez en Alex

  3. #28

    Standaard

    Van Alex inmiddels al niet meer...

    Toch zonde dat zo een geweldige speler al jaren bij een ploeg als Fenerbace voetbalt!

  4. #29

    Standaard

    Barca tikt de rangers helemaal weg, jammer genoeg geen doelpunten nog. Had allang een penalty voor Barca + een rode kaart moeten zijn voor een Ranger speler. Kerel slaat een schot van Ronaldinho weg...

    Verder een erg leuke wedstrijd, Schots commentaar is zoveel leuker en beter

  5. #30

    Standaard

    Gadverdamme, de wedstrijd staat weer bol van de smerige acties, spugen naar je tegenstander, nog even expres op het been van je tegenstander landen... BAH! Smerig...

    Voor de neutrale toeschouwer en Fener-fans is het jammer dat Alex eraf moest, ik als tijdelijke PSV'er vind het dan niet zo erg.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #31

    Standaard

    Leuke wedstrijd tot nu toe, wel erg smerige acties maar who cares, das toch heerlijk om te zien. Ik denk dat het eerste doelpunt dat gaat vallen ook meteen de winnende gaat worden.

  7. #32

    Standaard

    Zo, Arsenal laat even zien hoe het wel moet tegen Praag: 6-0 na 58 minuten.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Zo, Arsenal laat even zien hoe het wel moet tegen Praag: 6-0 na 58 minuten.
    En ik vond mijn 3-0 voorspelling al ruimdenkend

  9. #34

    Standaard

    Arsenal gaat inderdaad erg lekker...Doet "van Persie" eigenlijk mee?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Arsenal gaat inderdaad erg lekker...Doet "van Persie" eigenlijk mee?
    nee
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  11. #36

    Standaard

    Gunstig voor PSV die rode kaart, maar wat maakt deze scheids zichzelf belachelijk zeg!

  12. #37

    Standaard

    6-0

    Belachelijk, die scheids bij PSV...

  13. #38

    Standaard

    Inderdaad, belachelijke beslissing van die scheids. Als dat rood was, wat waren die acties van Deniz en Addo dan wel niet?!?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Leuke wedstrijd, bij tijd en wijle goed voetbal en lekker veel strijd.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  16. #41

    Standaard

    Arsenal aardig bezig zeg.
    PSV zeer vermakelijke wedstrijd. Jammer dat ze geen vuist konden maken, na de onterechte rode kaart.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Arsenal inmiddels op 7-0
    gerechtigheid

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht

    voorspellingen
    PSV - Fener 2-1
    Dynamo - Man Utd 0-1
    Rangers - Barca 1-1
    Arsenal - Slavia 3-0
    Nou niet slecht, 3 van de 4 goed (naar puntenverdeling kijkend). PSV had meer verdient tegen de Turken. Arsenal en Manchester doen goede zaken, die zijn zowat al weer een ronde verder. Barca heeft genoeg aan een punt in Glasgow, thuis winnen en je bent verder.

  19. #44

    Standaard

    Vind eerlijk gezegd dat PSV niet mag klagen met een punt. Na de rode kaart waren ze beter, maar de rest van de wedstrijd vond ik Fener toch wel beter. PSV heeft volgens mij niet echt veel kansen gecreeerd.

  20. #45

    Standaard

    Nee, zelfs na de rode kaart konden ze geen potten breken. Misschien dat er tot 5 minuten na de rode kaart iets had ingezeten, omdat Fener toen een beetje de kluts kwijt was en de boel moest reorganiseren, maar al met al was Fenerbahce toch de betere ploeg en mag PSV zeker tevreden zijn met het puntje...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #46

    Standaard

    Nee ik denk dat een gelijkspel wel de terechte uitslag was. Voor die onzinnige rode kaart was Fenerbahce trouwens ook sterker naar mijn idee.

    Uit wordt een lastige wedstrijd, maar de thuisploeg mist daar wel een hoop bepalende spelers dacht ik, dus 't kan lukken.

  22. #47

    Standaard

    Behalve Stuttgart - Lyon toch alle overwinningen en gelijke spelen de goeie kant op gegokt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Rangers - Barcelona 2-2
    Stuttgart - Lyon 1-1

    AS Roma - Sporting Lissabon 3-1
    Dynamo Kiev - Man. United 0-2

    CSKA Moskou - Internazionale 0-1
    PSV - Fenerbahce 1-1

    Arsenal - Slavia Praag 4-1
    Sevilla - Steaua Bukarest 3-0

  23. #48

    Standaard

    Slechts de laatste twintig minuten van PSV gezien maar ik begrijp dat ik niet veel gemist heb.

    Op basis van die twintig minuten en wat ik verder gehoord en gelezen heb kon PSV weer niet echt een vuist maken. Jammer toch. Hopelijk kan Koeman ze overtuigen dat ze volgende wel echt fel moeten beginnen willen ze daar niet dik de boot in gaan!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #49

    Standaard

    En dan nog iets.

    Afgezien van het feit dat ik het toch heel raar vind om over de situatie bij Ajax te beginnen na een CL wedstrijd van PSV zei vooral Cruyff toch wel wat erg goede dingen. Althans, het viel me op hoe duidelijk en recht door zee hij daarover was.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #50

    Standaard

    mooie prestatie van Arsenal zeg.... heerlijk team is dat toch, met wondermooi voetbal... in mijn ogen een van de mooist spelende teams van het moment (en dat zou ik ook zeggen mocht ik geen Arsenal fan zijn) Het vertrek van Henry heeft niets problemen veroorzaakt wat toch een grote verrassing genoemd mag worden... Het lijkt ergens zelfs wel alsof Arsenal nu los is van het juk van Henry in de spits te hebben, andere spelers spelen plots vrijer, en beter... Henry is een heerlijke speler maar ik vond destijds wel dat Arsenal zich iets te veel op hem toelegde, hun spel te veel naar Henry richtte ipv het team, dat is nu anders en het doet deugd Arsenal zo vlot te zien spelen... Hleb is echt in vorm, en ook Cesc weet waar het doel staat, iets waar ie vorig seizoen nog problemen mee had... Zelfs zonder Henry, en nu ook nog eens van Persie blijft Arsenal scoren... top

    oh en geen Lehmann meer op doel, daar ben ik ontzettend blij mee... niet dat Almunia een topkeeper is, maar zo'n stuntel als Jens zie ik liever niet onder de lat staan
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 2 van 314 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •