Pagina 3 van 314 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 7836 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    PSV heeft gewoon te weinig voetballend vermogen van achteruit; het wordt pas echt iets als de bal bij iemand als Perez of Farfan is, en dat betekent dat de spits (Lazovic in de eerste helft) bijna altijd gedekt staat als hij eindelijk wordt aangespeeld. Met de Koef erbij ging het beter, maar toen werden Farfan en Lazovic buitenspelers, en dat zijn ze natuurlijk niet. De selectie van PSV is niet in balans: te veel mogelijkheden voorin (Koeman zal simpelweg moeten kiezen), te weinig mogelijkheden achterin. Door dit gebrek aan balans loopt Simons ook wat verloren rond.
    Ik denk dat we internationaal niet veel van PSV kunnen verwachten dit jaar.
    Anderzijds is Fenerbahce ook geen echte top (irritante ploeg trouwens), dus volslagen kansloos zijn ze nog niet.
    Hoe dan ook : we worden niet verwend dit jaar, tenzij Louis voor een gi-gan-ti-sche verrassing gaat zorgen ...

    Arsenal - Slavia 7-0, tjonge jonge ...

    En Nera: finale Inter - Arsenal?
    Wat mij betreft: liever Arsenal (leuke ploeg) dan Chelsea, en dat heeft niks met Ten Cate te maken, al kan ik me de verhalen die jij vertelde best voorstellen; Ten cate heeft al eerder grote problemen veroorzaakt in de personele sfeer en rond wedsrijden; ik herinner me een EC-wedstrijd van Vitesse waarbij hij volslagen door het lint ging.

    Er is trouwens gisteravond een nieuw commentaar-duo geboren: Guus Geluk en Johan Plezier. Voor het eerst in lange tijd dat Cruyff vokomen op zijn gemak leek en in alle rust zinnige antwoorden formuleerde. Er kon zelfs een lachje vanaf. Mooi om te zien.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    En Nera: finale Inter - Arsenal?
    Waar kan ik tekenen?

    Maar ik denk dat Inter op hoger niveau moet spelen dan gister om zo ver te komen. Zoals ze tegen Roma speelde of tegen Napoli (bij vlagen fantastisch voetbal), dan maken ze kans om ver te komen. De poulefase lijkt in ieder geval een makkie te worden met CSKA en Fenerbahce thuis nog voor de boeg.

    Wel leuk dat ze gister bij Sport1 zo vol lof waren over de aanvalsdriften van Inter en het een paar keer benadrukte

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Afgezien van het feit dat ik het toch heel raar vind om over de situatie bij Ajax te beginnen na een CL wedstrijd van PSV...
    Triest...

    Net als het resultaat van PSV.
    Maar, eerlijk is eerlijk, een gelijkspel was het maximaal haalbare voor de Eindhovenaren. Wat was dat Fener goed zeg.
    Wordt bibberen in Turkije.

  4. #54

    Standaard

    Nou, Fener heeft best een leuk ploegje maar hier won AZ vorig jaar volgens mij gewoon nog van. En toen hadden ze nog Tuncay ook, en Alex viel nu al redelijk vroeg geblesseerd uit. En Kezman deed niet mee. En Deivid kreeg rood. Denk dat het meer zegt over PSV dan over Fener. Zonder Affelay en een Aissati in vorm zit er toch bar weinig voetbal in hoor. Alleen Perez zet lijnen uit.

  5. #55

    Standaard

    Bij PSV was het teveel net-niet. Er stond op zich voldoende creativiteit op het veld aan de kant van PSV, maar geen van de spelers blonk uit. En als zelfs Gomes slippertjes heeft...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Nou, Fener heeft best een leuk ploegje maar hier won AZ vorig jaar volgens mij gewoon nog van.
    Nee hoor, ze stonden wel met 1-3 voor, maar de Turken kwamen nog terug tot 3-3... :wink:

    Daarnaast was AZ toen in een giga-vorm en PSV ontbeert iedere vorm momenteel, dus... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Bij PSV was het teveel net-niet. Er stond op zich voldoende creativiteit op het veld aan de kant van PSV, maar geen van de spelers blonk uit. En als zelfs Gomes slippertjes heeft...
    Nou, die Gomes had me inderdaad een paar rare acties! Het is en blijft een Braziliaanse doelman, hè...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Nee hoor, ze stonden wel met 1-3 voor, maar de Turken kwamen nog terug tot 3-3... :wink:

    Daarnaast was AZ toen in een giga-vorm en PSV ontbeert iedere vorm momenteel, dus... :wink:
    Ja ok, 2-2 en 3-3 dacht ik. Maar AZ ging wel door.

  9. #59

    Standaard

    Kopgoal van Opdam toch in de laatste minuten? 2-2 inderdaad in Alkmaar.

  10. #60

    Standaard

    Volgens de site van V.I. heeft PSV een Hongaarse international aangetrokken.
    En, let wel, het zou een aanvallende middenvelder zijn!
    En ik maar zeggen dat de selectie onevenwichtig is, te veel aanvallend, te weinig verdedigend vermogen ...
    Zou hier een drama à la Van Geel - Ten Cate in de maak zijn?
    Ik zie het al voor me:
    Koeman: Ik kreeg spelers door mijn strot geduwd!
    Valkx: Ronald zette me met de rug tegen de muur.
    Koeman: Stan liegt, en dat weet ie zelf!
    Forum DVD.nl: Wat een zootje daar.

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Nou, Fener heeft best een leuk ploegje maar hier won AZ vorig jaar volgens mij gewoon nog van. En toen hadden ze nog Tuncay ook, en Alex viel nu al redelijk vroeg geblesseerd uit. En Kezman deed niet mee. En Deivid kreeg rood. Denk dat het meer zegt over PSV dan over Fener. Zonder Affelay en een Aissati in vorm zit er toch bar weinig voetbal in hoor. Alleen Perez zet lijnen uit.
    Fener heeft zich wel goed versterkt hoor. Het is gewoon een goede ploeg die je niet moet onderschatten. Fener zou in NL gewoon meedoen voor de titel
    I always tell the truth. Even when I lie.

  13. #63

    Standaard

    Sjongejonge...wat een zootje daar toch in Eindhoven...

    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #64

    Standaard

    Wat vinden de Feyenoorders en anderen hiervan??
    Ik vind het wel een goed idee. en ik ben ook best bereid om jaarlijks een klein bedrag te geven....


    Feyenoorders krijgen een stem



    ROTTERDAM - Het idee is zó simpel. Je bindt je supporters aan je, laat ze 40 euro per jaar betalen, geeft ze serieus zeggenschap in hun club én voorziet ze van allerlei consumentenvoordelen bij sponsors van de club.
    Commissaris Boudewijn Poelmann (links) en commercieel directeur Chris Woerts. FOTO PIM RAS

    Het werkt overal bij Europese topclubs, alleen in de eredivisie was het nog niet ontdekt.

    ,,In het Nederlandse voetbal bestaat veel argwaan over en weer,’’ ontdekte Boudewijn Poelmann, lid van de Raad van Commissarissen bij Feyenoord. Hij ontwikkelde het plan met Chris Woerts, de commercieel directeur.

    ,,Tussen bestuurders en achterban heb je een kloof liggen, die moet dus weg. Het lijkt wel of bestuurders bang zijn om met hun fans geassocieerd te worden. Bij Ajax moet je gevráágd worden om lid te worden. Pffff,’’ aldus Poelmann.

    ,,Feyenoord moet een laagdrempelige en transparante club zijn, die qua financieel beheer zo open opereert als een aan de beurs genoteerde club. We hebben op prachtige wijze onze jaarcijfers gepresenteerd. Feyenoord kende een gesloten cultuur, dat gaan we dus veranderen.’’

    In die openheid wil Feyenoord ver gaan. Supporters mogen al meepraten in allerlei fora, maar krijgen straks ook echt een stem in de stichting, die Feyenoord bestuurt en waarin ook het zogenoemde ‘Gouden Aandeel’ ligt verankerd.

    In dat aandeel zijn de kernwaarden van Feyenoord (plaats van spelen, clubkleuren, logo, tenue, identiteit, eigendomsstructuur) vastgelegd. Het nieuwe Legioen gaat hier een van de vier zetels bezetten.

    ,,Maar het doel is om naarmate er meer mensen lid van het Legioen worden, hun zetels uit te breiden. Daar studeren we nog op,’’ zegt Poelmann. ,,Uiteindelijk zouden we over een aantal seizoenen best naar een systeem kunnen, waarbij alle leden van de club om de zoveel jaar het bestuur benoemen of naar huis sturen. Dat is de situatie zoals je bij clubs als Barcelona, Real Madrid, Bayern München en Schalke 04 hebt. Misschien hoeft Feyenoord dat niet eens. Maar het is een eerste stap in die richting.’’

    Het liefst hadden Poelmann en Woerts de Feyenoorders de mogelijkheid verschaft om lid te worden van Feyenoord. Dat kan echter niet, omdat de profclub Feyenoord een NV is. Ook is overwogen aandelen uit te schrijven, maar dan is de club gebonden aan allerlei daaraan gerelateerde regels, die het besturen van een voetbalclub bemoeilijken.

    Ook bij Feyenoord is geconstateerd, dat de beursgang van Ajax die club veel van zijn cultuur gekost heeft. De oprichting van het nieuwe Legioen lag voor de hand, vonden Woerts en Poelmann. Voor 40 euro per jaar kunnen mensen straks lid worden. Wie het eerst inschrijft, krijgt het laagste lidnummer. Voor ‘oer-Feyenoorders’, zullen nummers gereserveerd worden.

    Bijvoorbeeld: Coen Moulijn zal best nummer 11 mogen claimen en Willem van Hanegem nummer 10.

    Het duo verwacht een grote groep mensen aan te zullen spreken met hun plan. ,,Het bedrijfstakonderzoek van de KNVB heeft ons geleerd, dat 2,5 miljoen Nederlanders een binding met Feyenoord hebben,’’ aldus Woerts. ,,Daarvan zijn er 90.000 bekend bij ons, die krijgen ook allemaal een mailing over dit plan. Als die nu eens allemaal lid worden, dan bewijzen ze hun club en zichzelf een geweldige dienst.’’

    Filantroop Poelmann gelooft in de aanpak waarvoor is gekozen. Het spoort met de wijze waarop hij met, bijvoorbeeld, de Sponsor Bingo Loterij zijn fortuin gemaakt heeft.

    In contact zijn met je leden staat bij die loterij centraal, zegt Poelmann. Het werkt aan twee kanten; het individu krijgt de kans op voordeel (inspraak, consumentenvoordeel, clubmagazine) en er wordt een goed doel gediend (Feyenoord).

    ,,Ik heb het idee dat dit aanslaat. In de korte tijd dat ik nu bij Feyenoord actief ben, heb ik de aanhang aardig leren kennen.’’

    Poelmann, opgegroeid in Bussum, is zijn leven lang aanhanger van Feyenoord. ,,Ik groeide op in een omgeving van louter Ajacieden, daarom koos ik voor Feyenoord. Dat is er nooit meer uitgegaan. Mijn leven lang is Feyenoord mijn club.’’

    Woerts ontmoette hem bij de Eredivisie, waar Poelmanns bedrijf Sponsor Bingo Loterij sponsor is. Hij vroeg de mecenas naar zijn club te komen en haalde daarmee een expert op het gebied van marketing, communicatie en media binnen.

    Om de twee weken rijdt Poelmann om zes uur ’sochtends op vrijdag van Naarden naar de Kuip om er vanaf acht uur te vergaderen met de andere commissarissen.

    ,,Maar dat is niet genoeg. Ik was pas geleden ook op een bijeenkomst van de Feyenoord Supportersvereniging. Daar gaan we niet zachtzinnig met elkaar om, maar je leert er wel de aanhang kennen. Ze zien zich als een soort vakbond, hebben het hart op de tong en hebben alles over voor hun club. Geweldig, die betrokkenheid, die gaan we dus benutten.’’

    In de aanloop naar de aanstaande presentatie van het nieuwe Legioen is de zaak ook voorgelegd aan de FSV. Het had voor de hand gelegen de 23.000 leden tellende fanclub op een of andere wijze te integreren in wat nu het Legioen gaat heten.

    ,,Maar dat wilden ze niet,’’ stelt Poelmann, ,,ze willen onafhankelijk blijven, en dat kan ik me voorstellen gezien wat er de laatste tijd binnen Feyenoord gebeurd is.’’

    Poelmann heeft veel ervaring in het communiceren met een grote achterban. Voor hij het ‘socio-systeem’ bij Feyenoord aan de orde stelde, stak hij niettemin nog wél even zijn licht op bij Barcelona.

    ,,Daar hebben leden écht wat te zeggen, dat vind ik een heel spannend proces. Ze nemen daar hun achterban erg serieus, precies zoals wij dat in ons bedrijf ook doen. Ik geloof heilig in die aanpak. Je moet luisteren naar je klant in plaats van omgekeerd. In Nederland is Feyenoord een club die het van zo’n aanpak moet hebben. Feyenoord was van niemand, formeel gezien dan, maar Feyenoord is eigenlijk van al die supporters. Die mensen moeten de club nóg meer gaan dragen.’’

    Poelmann beaamt dat hij een filantroop is, maar zijn rol bij Feyenoord is een andere.

    ,,Ik zit in een talentpool van Feyenoord en ik heb een clubcertificaat, alles bij elkaar heb ik drie ton in de club zitten. Dat doe ik graag, maar daar gaat het mij niet om. Ik stel mijn kennis en kunde ter beschikking. Natuurlijk was het gemakkelijk geweest als hier iemand met veel geld was binnengestapt.

    ,,Maar willen we dat? Ik denk van niet. Feyenoord is een volksclub. Als je dat wilt zijn, dan moet je de mensen tot meer mobiliseren dan alleen het kopen van een seizoenskaart. Wij gaan die betrokkenheid diepgang geven en ook in financiële zin aanspreken. Ik geloof dat we dat op deze manier goed doen, als eerste aanzet, hè. Feyenoord is een ontzettend sterk merk, gedragen door een sterk collectief van vele tienduizenden mensen. Voor de club is zoiets letterlijk goud waard.’’

    Feyenoord is in Nederland de club van de grote getallen, zeggen ze bij de club zelf. De supportersclub is mega groot, thuiswedstrijden trekken op zijn minst 42.000 seizoenskaarthouders en onderzoek van de KNVB, weet Woerts te melden, leerde dat slechts in één Nederlandse gemeente geen Feyenoorder te bespeuren was; Rozendaal bij Arnhem. De vraag is nu hoeveel mensen zich voor het nieuwe Legioen melden.

    Poelmann: ,,Qua omvang kijken we graag naar Benfica. Die club is met ons te vergelijken, niet alleen wat achterban betreft maar ook vanwege de competitie. Benfica heeft 186.000 leden en die betalen ieder 55 euro per jaar. Die mensen creëren een oorlogskas van ruim tien miljoen euro per jaar bovenop de begroting die je al hebt uit sponsoring, transfers en televisiegeld. Het zal even duren voor we dat bereiken, maar het is een aardig doel.’’
    I always tell the truth. Even when I lie.

  15. #65

    Standaard

    Heb het ook gelezen, die meneer heeft in ieder geval een hoop invloed op meerdere vlakken. Als het 40 euro gaat kosten doe ik ook wel mee.

    Real op 1-0 al. Raul.

    Edit: En 1-1. Zo verdedig ik ook
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 24-10-2007 om 19:53

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Heb het ook gelezen, die meneer heeft in ieder geval een hoop invloed op meerdere vlakken. Als het 40 euro gaat kosten doe ik ook wel mee.

    Real op 1-0 al. Raul.
    en heel makkelijk 1-1
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #67

    Standaard

    Leuk in Madrid.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  18. #68

    Standaard

    HAha.. Dat gaat leuk worden.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    HAha.. Dat gaat leuk worden.
    Terecht rood! Het was een (kleine) overtreding maar evengoed een overtreding en een doorgebroken speler.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #70

    Standaard

    Raul loopt dus weer een doelpuntje uit op Ruud in de lijst van CL topscorers.. Al heeft Ruud er veel minder wedstrijden voor nodig.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Terecht rood! Het was een (kleine) overtreding maar evengoed een overtreding en een doorgebroken speler.
    Inderdaad.VantheMan ging gewoon slim liggen..

    ACMilan 2-0 voor.. Doen het toch weer in CL.

    *** Besiktas.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Raul loopt dus weer een doelpuntje uit op Ruud in de lijst van CL topscorers.. Al heeft Ruud er veel minder wedstrijden voor nodig.
    Ruudje had hem zelf moeten maken!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #73

    Standaard

    Ik heb de goal niet gezien, maar ik begrijp dus dat Ruud Raul een intikkertje gaf?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Ik heb de goal niet gezien, maar ik begrijp dus dat Ruud Raul een intikkertje gaf?
    Ruudjes inzet werd gekeerd, Raul kon niet missen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #75

    Standaard

    Handig het dat scorebord met geluid in Santiago Bernabeu.. Weet je dat er elders gescoord is.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Pagina 3 van 314 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •