Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 114 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik lees net op bovengenoemde site een nieuwe manier om RCE-beveiligde discs af te spelen, werkt in ieder geval met firmware 2.7 en 2.8 op EP-10 en andere spelers:

    - Player aanzetten en laadje openen
    - Disc erin maar laadje nog niet sluiten
    - Druk op T.Search op de afstandbediening
    - Druk 1, 3, 9 en daarna de gewenste regio (USA = 1) op de afstandbediening
    - Druk op T.Search (er verschijnt TEST op het beeld) en dan op PLAY

    De disc zou dan moeten spelen!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvdplas Bekijk bericht
    Ik lees net op bovengenoemde site een nieuwe manier om RCE-beveiligde discs af te spelen, werkt in ieder geval met firmware 2.7 en 2.8 op EP-10 en andere spelers:

    - Player aanzetten en laadje openen
    - Disc erin maar laadje nog niet sluiten
    - Druk op T.Search op de afstandbediening
    - Druk 1, 3, 9 en daarna de gewenste regio (USA = 1) op de afstandbediening
    - Druk op T.Search (er verschijnt TEST op het beeld) en dan op PLAY

    De disc zou dan moeten spelen!
    deze schijnt alleen te werken met aangepaste firmware. Bij mijn E-1 met 2.7 werkte het iig niet.

  3. #53

    Standaard

    hoi
    http://forum.cinefacts.de/showthread.php?t=185867 staat een mooie tutorial. klopt perfect, maar de links zijn allemaal gedelete, toshiba verwijdert echt alles van oude firmwares..... niet echt klantvriendelijk

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MOVIOLA65 Bekijk bericht
    hoi
    http://forum.cinefacts.de/showthread.php?t=185867 staat een mooie tutorial. klopt perfect, maar de links zijn allemaal gedelete, toshiba verwijdert echt alles van oude firmwares..... niet echt klantvriendelijk
    De linkjes voor de EP-10 doen het gewoon, ik zal eens kijken of ik een eigen mirror op kan zetten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    deze schijnt alleen te werken met aangepaste firmware. Bij mijn E-1 met 2.7 werkte het iig niet.
    De speler moet eerst regiovrij zijn inderdaad, middels die gehackte 2.5 fw.
    Laatst aangepast door Rik P. : 04-02-2008 om 12:51

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvdplas Bekijk bericht
    De linkjes voor de EP-10 doen het gewoon, ik zal eens kijken of ik een eigen mirror op kan zetten.



    De speler moet eerst regiovrij zijn inderdaad, middels die gehackte 2.5 fw.
    Voor mij staat alleen de downgrade firmware van 2.7 naar 2.05 erop.
    Nu alleen nog de gehackte 2.5 firmware en de originele 2.7 firmware en ik ben klaar. Heeft iemand die voor me??

  6. #56

    Standaard

    Lees ik het nou goed op http://forum.cinefacts.de/showthread.php?t=185867 dat de nieuwe 2.8 firmware 1080p24 brengt naar spelers als de EP-10, die dat voorheen dus niet konden weergeven?

  7. #57

    Standaard

    Ik heb net de update geprobeerd op mijn ep-10.

    Na 4 uur stond hij nog steeds op updating na stap 1t/m 5 gedaan te hebben.

    Dus na 4 uur toch maar uitgezet en je raad het al .Nu doet hij niets meer.

    Hij start op met welkom en daar blijft het bij.

    Iemand idee om dit apparaat te resetten anders maar naar de mediamarkt hobbelen en naar toshiba.

    Wordt een beetje tureluurs van software updates
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  8. #58

    Standaard

    Gezien bij de MM ArenA, een HD-DVD speler voor slechts 99 euro, inclusief HDMI en 7 (!) HD-DVD films (twee in de doos, 300 en Bourne 3). Zit sterk te twijfelen, maar baal dat al die nieuwe hidef spelers zwart zijn (mijn stereo isn't ).
    ...

  9. #59

    Standaard

    Toen ik daar afgelopen week was, was deze gewoon nog 199 euro.
    Verderop stond een Toshiba dvd speler (hdmi en dvdupscalen) voor 99 euro.

  10. #60

    Standaard

    PMSCHOUTEN:
    Iemand idee om dit apparaat te resetten anders maar naar de mediamarkt hobbelen en naar toshiba.

    Had dit ook met XE1. Ik heb hem vervolgens helemaal van de stroom gehaald, weer aangesloten en vervolgens bij opstarten direct op open knop gedrukt. Daarna pas begon hij de update te installeren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Bolwerk Bekijk bericht
    Toen ik daar afgelopen week was, was deze gewoon nog 199 euro.
    Verderop stond een Toshiba dvd speler (hdmi en dvdupscalen) voor 99 euro.
    Je bracht me even aan het twijfelen, maar in de Metro van vandaag stond het nog 1x, de EP10 voor 99 euro en de E1 voor zelfs 79 euro. Alle HD-DVD's van DFW waren 10 euro per stuk... (9.99 om precies te zijn).
    ...

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ralfbosz Bekijk bericht
    Je bracht me even aan het twijfelen, maar in de Metro van vandaag stond het nog 1x, de EP10 voor 99 euro en de E1 voor zelfs 79 euro. Alle HD-DVD's van DFW waren 10 euro per stuk... (9.99 om precies te zijn).
    Maar is dat ook met 7 HDDVD's? Dan blijft er geen speler meer over.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ralfbosz Bekijk bericht
    ... en 7 (!) HD-DVD films (twee in de doos, 300 en Bourne 3).
    Die vijf andere kun je vergeten want die actie liep t/m 31-01.

  14. #64

  15. #65

    Standaard 720p only ????

    Hi,

    Ik heb vorige week een HD-E1 gekocht. prachtig ding, schitterend beeld, maar toch geeft de speler ALTIJD weer dat de disc/de output 720p is. Nochtans staat het toestel upto1080i. Ik begrijp het niet. Is er elders een plaats waar ik de setting kan aanpassen ?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MOVIOLA65 Bekijk bericht
    Hi,

    Ik heb vorige week een HD-E1 gekocht. prachtig ding, schitterend beeld, maar toch geeft de speler ALTIJD weer dat de disc/de output 720p is. Nochtans staat het toestel upto1080i. Ik begrijp het niet. Is er elders een plaats waar ik de setting kan aanpassen ?
    Lijkt erop dat je tv geen 1080i kan weergeven. Welke tv heb je?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #67

    Standaard

    Ik heb ook net bij de Arena de HD-E1 gekocht.
    Bij het opzetten van 300 en WTC stonden ik en mijn vriendin echt met een wow-gevoel voor onze tv. Zeer goede aankoop als vervanger van mijn huidige stotterende dvdspeler en dat voor maar 79 euros....

  18. #68

    Standaard

    Ik heb de ep10 gisteren omgeruild voor een ps3 want er waren al 20 mensen teruggekomen met de speler omdat de update niet lukte en daarna vastliep.Toshiba repareert die dingen niet meer en ze zijn op!!!!!!!!

    hij was twee maanden oud en ze hebben meteen mijn geld teruggegeven.

    toch superservice van mediamarkt.
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  19. #69

    Standaard

    Slordig van Toshiba inderdaad en netjes van de MM.

    Nou, veel plezier met je ps3 dan.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ralfbosz Bekijk bericht
    Je bracht me even aan het twijfelen, maar in de Metro van vandaag stond het nog 1x, de EP10 voor 99 euro en de E1 voor zelfs 79 euro. Alle HD-DVD's van DFW waren 10 euro per stuk... (9.99 om precies te zijn).
    Is dit de mm arena ,zou de aanbieding nog steeds gelden zijn,hier in arnhem hebben ze geen toshiba staan.
    Als de aanbieding nog steeds geld dan heb ik het er wel voor over om de trein te pakken naar mm arena,scheeld toch weer.
    Bij bol.com is hij 140 euro

    Heb net gebeld naar amsterdam mm arena helemaal uitverkocht.
    dan maar via bol bestellen......
    Laatst aangepast door d-arnhem : 11-02-2008 om 16:06

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvdplas Bekijk bericht
    Ik lees net op bovengenoemde site een nieuwe manier om RCE-beveiligde discs af te spelen, werkt in ieder geval met firmware 2.7 en 2.8 op EP-10 en andere spelers:

    - Player aanzetten en laadje openen
    - Disc erin maar laadje nog niet sluiten
    - Druk op T.Search op de afstandbediening
    - Druk 1, 3, 9 en daarna de gewenste regio (USA = 1) op de afstandbediening
    - Druk op T.Search (er verschijnt TEST op het beeld) en dan op PLAY

    De disc zou dan moeten spelen!
    Werkt inderdaad prima op de EP10. Ik kreeg zo'n stomme melding van Fox dat de disc niet geschikt was om in deze regio te worden afgespeeld. Meteen mijn eerste ervaring met de werking van RCE discs. Mooi opgelost.

  22. #72

    Standaard

    Werkt iig niet op de E1 met firmware 2.8. Ik hou m'n regiovrije dvd speler er maar naast...zucht....

  23. #73

    Standaard

    Ik denk dat je eerst je firmware moet downgraden en dan de regiovrije 2.5.1 firmware erop zetten en dan pas 2.7 of 2.8. Dan lukt het perfect hoor ( heb dit zopas op de xe1 gedaan)!
    Werkt uitstekend! Veel succes

  24. #74

    Standaard

    Toshiba heeft weer een nieuwe update voor alle Hd-dvd-spelers:
    http://www.toshibahddvd.co.uk/support.cfm

    Heb zelf versie 2.8 voor de EP-10 gedownload, gebrand en mijn speler is weer netjes ge-update...geen problemen ondervonden.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtos Bekijk bericht
    Ik denk dat je eerst je firmware moet downgraden en dan de regiovrije 2.5.1 firmware erop zetten en dan pas 2.7 of 2.8. Dan lukt het perfect hoor ( heb dit zopas op de xe1 gedaan)!
    Werkt uitstekend! Veel succes

    Klopt, maar die ge-downgrade en regiovrije firmware is nergens te vinden helaas.....

    Overigens gister wel de speler ge-update naar 2.8 via de Ethernet connectie. Ging prima.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •