Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 114 van 114 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik ben toch nog half op zoek naar een extra speler. In eerste instantie een EP10 maar misschien (als de prijs niet te extreem is) een XE-1 of EP35. Iemand die toevallig nog tips heeft?

  2. #102

    Standaard

    Ik heb een ep-35 in de aanbieding, was een reservespeler.
    PM maar als je belangstellig hebt en voor welke prijs.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #103

  4. #104

    Standaard

    Leuk, maar wat motten we er mee......de wereld is al zo blauw hier....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #105

    Standaard

    Ik denk dat ze geen schijn van kans hebben. het is inderdaad al te blauw.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ja, als je de decodering wilt overlaten aan de receiver.
    Zit er een groot verschil tussen Dolby true hd dts:ma en PCM wat je receiver weergeeft. Ik heb dus een ep30 en de 606 en dacht dat ik wel de nieuwste audio formatten kon afspelen wat ik wel las op internet.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door apojapo Bekijk bericht
    Zit er een groot verschil tussen Dolby true hd dts:ma en PCM wat je receiver weergeeft. Ik heb dus een ep30 en de 606 en dacht dat ik wel de nieuwste audio formatten kon afspelen wat ik wel las op internet.
    Dat hoeft niet, maar het hangt denk ik af van de apparatuur die je hebt. De EP30 kan die nieuwe formaten wel decoderen tot pcm, maar kan deze niet via bitstream doorgeven.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik ben toch nog half op zoek naar een extra speler. In eerste instantie een EP10 maar misschien (als de prijs niet te extreem is) een XE-1 of EP35. Iemand die toevallig nog tips heeft?
    Inmiddels ben ik voorzien. Mijn "HD DVD-wagenpark" heeft een 3e (of eigenlijk 4e) toevoeging gekregen in de vorm van een EP10.

    Het begint al een echte collectie te worden.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Dat hoeft niet, maar het hangt denk ik af van de apparatuur die je hebt. De EP30 kan die nieuwe formaten wel decoderen tot pcm, maar kan deze niet via bitstream doorgeven.

    dat is niet helemaal waar. officieel uit de doos kan hij dit idd maar sinds de "leuke" onofficiele firmware update krijgt hij net als de ep35 wel de beschikking tot bitstream weergave en is hij bovendien regiovrij.

    ik heb de ep30 en dit werkt idd. maar mijn hoofd hd dvd speler is de XE1 dus de ep30 ligt in de kast voorlopig
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    dat is niet helemaal waar. officieel uit de doos kan hij dit idd maar sinds de "leuke" onofficiele firmware update krijgt hij net als de ep35 wel de beschikking tot bitstream weergave en is hij bovendien regiovrij.

    ik heb de ep30 en dit werkt idd. maar mijn hoofd hd dvd speler is de XE1 dus de ep30 ligt in de kast voorlopig

    Welke firmware update is dat dan? Ik heb een EP-30 maar heb een EP-35 gekocht voor weergave van DTS-HD 7.1 en DTS 6.1 formaten. Heb ik nu een kat in de zak gekocht of is de EP-35 toch een stuk beter?

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Welke firmware update is dat dan? Ik heb een EP-30 maar heb een EP-35 gekocht voor weergave van DTS-HD 7.1 en DTS 6.1 formaten. Heb ik nu een kat in de zak gekocht of is de EP-35 toch een stuk beter?
    Je hebt geen kat in de zak gekocht want de EP30 neemt niet alle dingen over van de EP35 na die firmware-upgrade. De "uncompressed" geluidscodecs worden nog steeds niet ondersteund. Klik hier voor de verschillen.

    In dit topic op AVForums is trouwens de nodige info te vinden over deze speciale upgrade.

  12. #112

    Standaard

    Hallo,ik heb nu een aantal maanden een toshiba HD-E1 gekocht en veel plezier van.
    Maar wil nu eens een gebrande dvd afspelen maar deze pakt hij niet,brand ik hem met nero 9 nero vision dan doet hij het wel,dit duurd echter wel 3 uur.
    Hoe kan ik achterhalen wat hij op dat moment voor een bestand afspeelt op de toshiba,nu als ik een divx brand dan converteerd hij hem schijnbaar met nero vision maar kan niet achterhalen welk bestand.
    Het gaat om divx bestanden van een trouwerij en om nou elke keer 3 uur te wachten op een schijfje is ook niks.
    ik kan ook nergens vinden kwa welke bestanden hij ondersteund de HD-E1.
    Meschien iemand een oplossing of enig idee hoe dit makkelijker kan.

  13. #113

    Standaard

    m'n xe1 is heel raar aan het doen; kan 'm niet meer uitzetten (alleen door 10s op aan/uit knop te drukken of stekker eruit) en is opeens ook niet meer regiovrij

    firmware is 4.0

    ben m'n disc met firmware 2.5 en 2.51 kwijt, probeer te downloaden (hier) maar als ik wil branden wordt file niet als iso herkend ???

    iemand goeie link of oplossing ?
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 03-10-2009 om 13:02
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    m'n xe1 is heel raar aan het doen; kan 'm niet meer uitzetten (alleen door 10s op aan/uit knop te drukken of stekker eruit) en is opeens ook niet meer regiovrij

    firmware is 4.0

    ben m'n disc met firmware 2.5 en 2.51 kwijt, probeer te downloaden (hier) maar als ik wil branden wordt file niet als iso herkend ???

    iemand goeie link of oplossing ?

    Kan je helaas niet helpen, heb alleen de firmawares van de 1 10 30 en 35
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •