Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 81 worden weergegeven.

Discussie: RCV staat te koop

  1. #1

    Standaard RCV staat te koop

    RCV in etalage
    "We liggen er niet wakker van", laat PR-man Peter de Haan van RCV weten in reactie op het nieuws dat de filmdistributeur te koop staat. RCV Entertainment, de grootste onafhankelijke filmdistributeur in de Benelux, is onder meer verantwoordelijk voor de uitbreng van titels als Hairspray, The new world, Imagine me & you, Dood eind en Afblijven. Of er zich al gegadigden hebben gemeld voor de door het Finse moederbedrijf Sanoma in de etalage gezette dochter, weet hij niet, "maar onze directie wordt op de hoogte gehouden." Die weigert echter elk commentaar, net als de woordvoerder van Sanoma. De Haan is niet bang dat de op handen zijnde verkoop zijn baan op de tocht zal zetten: "In de regel hoeft dat niet zoveel te betekenen." Reden dat Sanoma dochter RCV kwijt wil, is dat het zich wil concentreren op haar uitgevers- en internetactiviteiten.

    Bron: De Filmkrant
    Laatst aangepast door Mark van Voorthuizen : 28-10-2007 om 18:50
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Voorthuizen Bekijk bericht
    "We liggen er niet wakker van"
    Typische reactie voor een dergelijk waardeloos bedrijf. Nu maar hopen dat het wordt gekocht door een distributeur die zijn vak wel bestaat, zoals bijv. A-film, zodat voormalige en toekomstige RCV uitgaves nu misschien wel een mooie release krijgen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Goh dat zou wat kunnen betekenen in DVD Land...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #4

    Standaard

    Real Crappy Versions ligt dus op z'n reet. Heerlijk.

  5. #5

    Standaard

    Kopen dan maar?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Real Crappy Versions ligt dus op z'n reet. Heerlijk.
    Natuurlijk lekker makkelijk om tegen iemand aan te trappen als ie ligt, erg laf hoor
    Volgens mij vergeten we allemaal dat RCV ook goeie versies voor ons wisten te maken, bijvoorbeeld de mooie editie van T2 of Basic Instinct. Niet alles is top geweest maar om nou zo'n reactie neer te zetten als crew vind ik misselijkmakend en zielig.
    Jij denkt zeker niet aan alle mensen die er werken en misschien moeten vrezen voor hun baan.

    Misselijk mannetje ben jij zeg, BAH!

  7. #7

    Standaard

    RCV stelt me altijd teleur dus tja.....

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Natuurlijk lekker makkelijk om tegen iemand aan te trappen als ie ligt, erg laf hoor
    Volgens mij vergeten we allemaal dat RCV ook goeie versies voor ons wisten te maken, bijvoorbeeld de mooie editie van T2 of Basic Instinct. Niet alles is top geweest maar om nou zo'n reactie neer te zetten als crew vind ik misselijkmakend en zielig.
    Jij denkt zeker niet aan alle mensen die er werken en misschien moeten vrezen voor hun baan.

    Misselijk mannetje ben jij zeg, BAH!
    tis erg jammer als er mensen ontslagen moeten worden, maar sorry, ik vind het ook absoluut niet erg dat RCV te koop staat.. de meeste DVD's die ze uitgeven zijn indd 'Real Crappy Versions'.. alleen nou hopen dat het word overgenomen door een bedrijf dat wel goeie edities op de markt weet te brengen..


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Volgens mij vergeten we allemaal dat RCV ook goeie versies voor ons wisten te maken, bijvoorbeeld de mooie editie van T2 of Basic Instinct.
    De twee genoemde titels zijn producties van Studio Canal/Kinowelt. RCV heeft van deze titels alleen de rechten gekocht om ze in Nederland uit te mogen brengen en de verpakking geproduceerd, verder niets! Hetzelfde geldt voor titels als Total Recall en Cliffhanger. De genoemde titels hebben ook geen RCV-logo bij het opstarten.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Natuurlijk lekker makkelijk om tegen iemand aan te trappen als ie ligt, erg laf hoor
    Volgens mij vergeten we allemaal dat RCV ook goeie versies voor ons wisten te maken, bijvoorbeeld de mooie editie van T2 of Basic Instinct. Niet alles is top geweest maar om nou zo'n reactie neer te zetten als crew vind ik misselijkmakend en zielig.
    Jij denkt zeker niet aan alle mensen die er werken en misschien moeten vrezen voor hun baan.

    Misselijk mannetje ben jij zeg, BAH!

    inderdaad een hele vreemde reactie, zeker van iemand van de crew mag je toch wat meer niveau verwachten. Ik kan alleen maar hopen dat dvd.nl je hiervoor ter verantwoording roept, of je er minstens op aan zal spreken. Je voegt lekker veel toe aan dit eens zo mooie forum.

  11. #11

    Standaard

    Ze vroegen er gewoon om, als het kon bezuinigde ze zelfs op de dvd-hoes. Ik zag die mensen echt wel een keer met een product op de markt komen met puur alleen de dvd, zonder jasje/hoes whatever. Gelukkig dat ze er zelf al niet van wakker liggen, stelletje lakse honden.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Bekijk bericht
    inderdaad een hele vreemde reactie, zeker van iemand van de crew mag je toch wat meer niveau verwachten. Ik kan alleen maar hopen dat dvd.nl je hiervoor ter verantwoording roept, of je er minstens op aan zal spreken. Je voegt lekker veel toe aan dit eens zo mooie forum.

    Waar slaat dan op, hij is rep voor zijn raap. Waren er maar meer mensen zoals hem. Duidelijk taal is in deze tijd nodig. Waarschijnlijk zal die het ook lullig vinden voor de medewerkers en bedoelde hij het gewoon in het algemeen voor RCV. Maar dan nog, wie durft dan ook te werken voor een dergelijk bedrijf! Ik zou me schamen!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Bekijk bericht
    inderdaad een hele vreemde reactie, zeker van iemand van de crew mag je toch wat meer niveau verwachten. Ik kan alleen maar hopen dat dvd.nl je hiervoor ter verantwoording roept, of je er minstens op aan zal spreken. Je voegt lekker veel toe aan dit eens zo mooie forum.
    dus hij mag z'n mening niet geven? dit IS een mooi forum, omdat je ook je mening mag geven.. als dat al niet meer mag, word het hier wel doodsaai!


  14. #14

    Standaard

    Wat een overdreven reacties zeg.

    1. Hij mag gerust zijn mening geven.
    2. Hij heeft gelijk.
    3. Hij geeft zijn mening nav de kwaliteit van de uitgebrachte dvd's
    4. Hij zegt daarmee niets over de gevolgen voor personeel of weet ik veel wat.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Bekijk bericht
    inderdaad een hele vreemde reactie, zeker van iemand van de crew mag je toch wat meer niveau verwachten. Ik kan alleen maar hopen dat dvd.nl je hiervoor ter verantwoording roept, of je er minstens op aan zal spreken. Je voegt lekker veel toe aan dit eens zo mooie forum.
    Och hemel, och hemel....door deze ronduit schandelijke opmerking is dit oh zo mooie forum helemaal verprutst! Jammer dat er 1 rotte appel tussen zit die het voor de rest verpest. Foei Erwin, Foei!! Ga je schamen, hier een oorvijg uitgedeeld door andere administrators!!

    Mn broek zakt een beetje af hier hoor.... Wat zijn mensen weer snel beledigd! Erwin heeft gewoon gelijk....en een beetje sarcasme mag toch hopelijk wel. Dusse.....Erwin....gewoon doorgaan met je ongezouten mening geven....en als mensen daar niet tegen kunnen.....fok 'em...

  16. #16

    Standaard

    Tja, iedereen heeft dan altijd wel zo'n kritiek op RCV maar ze brengen wel een groot deel van de grotere en betere titels uit. Dus op dat punt zijn ze wel in orde, het is alleen heel erg jammer van hun DVD's dat ze zo kaal zijn.

    Maargoed beste mede-forummers. Het bedrijf staat te koop, we kunnen eindelijk gaan ingrijpen..tijd voor een inzamelingsactie?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Natuurlijk lekker makkelijk om tegen iemand aan te trappen als ie ligt, erg laf hoor
    Volgens mij vergeten we allemaal dat RCV ook goeie versies voor ons wisten te maken, bijvoorbeeld de mooie editie van T2 of Basic Instinct. Niet alles is top geweest maar om nou zo'n reactie neer te zetten als crew vind ik misselijkmakend en zielig.
    Jij denkt zeker niet aan alle mensen die er werken en misschien moeten vrezen voor hun baan.

    Misselijk mannetje ben jij zeg, BAH!
    Ik heb hier op het forum (naar aanleiding van de DVD van ALATRISTE) opgeroepen om de gebouwen van RCV op te blazen, maar ik voegde daar wél het verzoek aan toe om het na kantooruren te doen.
    Dit om mensenlevens te sparen.
    Dus we denken heus wel aan de mensen die er werken.

    En ja, Tyler, ik ben een beetje zielig, en veel anderen op het forum waarschijnlijk ook, maar moet je ons dat nou zo genadeloos inwrijven?
    Wil je in het vervolg ook een beetje aan ons denken?

  18. #18

    Standaard

    Ik zou het erg vervelend vinden voor de medewerkers mochten ze ontslagen worden, maar hoop gewoon dat RCV nu wordt overgenomen door een goed bedrijf.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Ik zou het erg vervelend vinden voor de medewerkers mochten ze ontslagen worden, maar hoop gewoon dat RCV nu wordt overgenomen door een goed bedrijf.
    Zo denk ik er ook over...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #20

    Standaard

    Zolang ik nog dvds kan kopen vind ik alles best..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Natuurlijk lekker makkelijk om tegen iemand aan te trappen als ie ligt, erg laf hoor
    Volgens mij vergeten we allemaal dat RCV ook goeie versies voor ons wisten te maken, bijvoorbeeld de mooie editie van T2 of Basic Instinct. Niet alles is top geweest maar om nou zo'n reactie neer te zetten als crew vind ik misselijkmakend en zielig.
    Jij denkt zeker niet aan alle mensen die er werken en misschien moeten vrezen voor hun baan.

    Misselijk mannetje ben jij zeg, BAH!
    Nou nou zeg. Overdrijven is ook een vak.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Nou nou zeg. Overdrijven is ook een vak.
    Misschien werkt hij zelf bij RCV
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Natuurlijk lekker makkelijk om tegen iemand aan te trappen als ie ligt, erg laf hoor
    Volgens mij vergeten we allemaal dat RCV ook goeie versies voor ons wisten te maken, bijvoorbeeld de mooie editie van T2 of Basic Instinct. Niet alles is top geweest maar om nou zo'n reactie neer te zetten als crew vind ik misselijkmakend en zielig.
    Jij denkt zeker niet aan alle mensen die er werken en misschien moeten vrezen voor hun baan.

    Misselijk mannetje ben jij zeg, BAH!
    Wat heeft het er mee te maken dat ik een crewlid ben? Ik denk dat als het bedrijf overgenomen gaat worden dat er niet zo heel veel zal veranderen aan het personeel en het zat er natuurlijk wel aan te komen, niet veel dvdliefhebbers zijn wild van RCV

    Dat het bij jou in het verkeerde keelgat schiet dat ik dat zeg terwijl RCV hier al tijden over de tong gaat als Real Crappy Versions is jou dus niet opgevallen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Bekijk bericht
    inderdaad een hele vreemde reactie, zeker van iemand van de crew mag je toch wat meer niveau verwachten. Ik kan alleen maar hopen dat dvd.nl je hiervoor ter verantwoording roept, of je er minstens op aan zal spreken. Je voegt lekker veel toe aan dit eens zo mooie forum.
    Ook hier ben ik benieuwd waarom een crewlid geen kritiek mag hebben op een bedrijf wat baggerdvd's uitbrengt.

    Jij voegt gelukkig wel veel toe met 474 posts in bijna 7 jaar...


  24. #24

    Standaard

    6 jaar

    *pakt strandstoel, biertje en bak tacochips en gaat er eens goed voor zitten*

  25. #25

    Standaard

    Ik snap niet dat iemand de handvol mooie releases van RCV kan verdedigen tegen de honderden crappy releases dat het bedrijf de consument heeft voorgeschoteld. Ik hoop ook dat het bedrijf overgekocht wordt door bv. A-film zodat we vaarwel kunnen zeggen tegen de kale releases.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •