Even een probleem melden vooraleer het zich voordoet, maar ik zie de bui wel hangen. Ik had bij Play een Spidermanboxset besteld, in de veronderstelling dat het de drie films in een coole zwarte slipcase waren. In de plaats daarvan krijg ik een kartonnetje met de drie gewone amarays in; de afbeelding op de site was intussen gecorrigeerd, en blijkt dat het originele plaatje eigenlijk bij de (veel duurdere) versie mét een Spidey-comic hoorde.

Nu, geen probleem, doos is niet open geweest en Play neemt altijd de zaken netjes terug. Ik ben wel een beetje geschrokken van het prijskaartje om de boel terug te sturen: 7 euro 80 (eerste keer dat ik mot heb met een boxset). Play belooft wel om de verzendkosten terug te betalen als het hun fout is (volgens mij wel, want hebben op de site bij bestelling een ander product aangeboden dan ze geleverd hebben), maar ik heb toch het gevoel dat ik achter die verzendkosten ga mogen fluiten; post vanuit B. is exuberant duur, ik weet het, maar dat mag toch geen reden zijn om met een paar eurocent genoegen te nemen? Als ik bovendien zoals ze hadden aangegeven het pakje aangetekend had moeten terugsturen had het me nog 4,30 euro méér gekost.

Heeft iemand daar meer ervaring mee?

NB. Als ze de verzendkosten terugbetalen ben ik eerder geneigd om dan daar tóch de versie met de strip opnieuw te bestellen, in de hoop dat ik dan wél de juiste verpakking krijg, alhoewel het me niet om de strip te doen is.

EDIT: het gaat dus om deze box:

waarbij ik pertinent zeker ben dat er hier eerst dezelfde boxart stond, min dan die strip.