Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 92 van 92 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ligt niet aan jou, ik krijg ook voortdurend fouten en het gaat heel sloom.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  2. #77

    Standaard

    Gaat het inmiddels weer een beetje dvd.nl?

    Ik hoop dat het snelheidsprobleem nu is opgelost, ik verveel me al uren en ben er zat van.

  3. #78

  4. #79

    Standaard

    Ik heb zojuist even bij de server-info gekeken...

    De 2 webservers draaien als een tierelier, maar de databaseserver is op dit moment zwaar overbelast...

    Zover ik het kan zien is er niets aan de hand met de harddisks en het geheugen... maar het lijkt er wel op alsof één van de twee netwerkverbindingen eruit ligt...

    Maar ja ... ik ben ook maar een eenvoudige boerenlul... dus heb ik maar even een mailtje naar Koen, Eric, Leon en Johannes gerstuurd.
    Hopelijk helpt dat...

  5. #80

    Standaard

    We vliegen weer
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  6. #81

    Standaard

    Jongens jongens jonges wat een drama nou het is in ieder geval weer voorbij. Bij mij dan.
    "When You have the money then you got the power"!!Montana/Scarface
    J.I.' s DVD' s

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    We vliegen weer
    Hmmmm... Dat moet haast toeval zijn... Ik kan me bijna niet voorstellen dat er zo snel op mijn mail is gereageerd...

    Hoe dan ook... De databaseserver schijnt op dit moment inderdaad weer wat lucht te krijgen... Hopelijk blijft dat zo...

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    T loopt nog steeds zo langzaam als met een telefoonlijn
    kan je nagaan hoe het met een telefoon-lijn loopt.....


  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    We vliegen weer
    Hmmmm... Dat moet haast toeval zijn... Ik kan me bijna niet voorstellen dat er zo snel op mijn mail is gereageerd...

    Hoe dan ook... De databaseserver schijnt op dit moment inderdaad weer wat lucht te krijgen... Hopelijk blijft dat zo...
    Nou het gaat nog wel trager dan normaal hoor!!!!
    "When You have the money then you got the power"!!Montana/Scarface
    J.I.' s DVD' s

  10. #85

    Standaard

    Het gaat hier met pieken en dalen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #86

  12. #87

    Standaard

    Het gaat inderdaad met pieken een dalen, momenteel is het probleem nog niet opgelost, maar we zijn ermee bezig en probleren alles zo snel mogelijk wee helemaal op orde te hebben.
    Eric van Ballegoie

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Het gaat inderdaad met pieken een dalen, momenteel is het probleem nog niet opgelost, maar we zijn ermee bezig en probleren alles zo snel mogelijk wee helemaal op orde te hebben.

    Eric, het is vanochtend ook weer baluh op de site. Hij is errug traag, maar ook diverse quotes worden dubbel neergezet. Kijk maar naar mijn antwoord op de veiling bij GOOD ADVICE van Alex T.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anakin
    Eric, het is vanochtend ook weer baluh op de site. Hij is errug traag, maar ook diverse quotes worden dubbel neergezet.
    Dubbele quotes ontstaan door het achter elkaar klikken op de "OK-knop".
    1 x klikken is genoeg.... Door ongeduldig achter elkaar klikken, veroorzaak je alleen maar meer wrijving op de database server...

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Door ongeduldig achter elkaar klikken, veroorzaak je alleen maar meer wrijving op de database server...
    ik wist niet dat je kon wrijven over de server :P maar inderdaad, overbodige data verstuuren is bandbreedte verspillen.
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  16. #91

    Standaard

    is hij al weer een beetje gefixd? Het vlot namelijk nog steeds niet echt op het forum.....

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    is hij al weer een beetje gefixd? Het vlot namelijk nog steeds niet echt op het forum.....
    zo te zien wel, want bij mij gaat alles weer als een trein. of dit moet maar een moment opnamen zijn, maar daar komen we vanzelf wel achter toch ?
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •