Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 92 worden weergegeven.
  1. #26
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Weer last van Belgen?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    precies een week later en het gebeurt weer??? Beetje raar dit. Zou er een timer opzitten ofzo?
    Koen, vertel eens...
    Ben ook nieuwsgierig. het openen van threads en het posten nam wel erg veel tijd in beslag
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    De databaseserver was nog gewoon bereikbaar, maar de beide webservers lagen er even uit...
    Waarom? Geen idee... En Koen was ook al niet bereikbaar...

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    doet nu alles het weer dan?
    Bij mij wel.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Met wat voor systemen draaien jullie? Dit moet toch gewoon te verhelpen zijn??
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  8. #33

    Standaard

    De database server (marsellus.hwigroup.com) is een Dual AMD Athlon MP 1800+ met 1 GB geheugen. De beide webservers (jules.hwigroup.com en vincent.hwigroup.com) zijn Intel Pentium III 866 MHz machines met 384 MB geheugen.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns
    De database server (marsellus.hwigroup.com) is een Dual AMD Athlon MP 1800+ met 1 GB geheugen. De beide webservers (jules.hwigroup.com en vincent.hwigroup.com) zijn Intel Pentium III 866 MHz machines met 384 MB geheugen.

    Sorry...ik bedoelde wat voor OS jullie draaien Hardware specs hebben er weinig mee te maken
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  10. #35

    Standaard

    De database-server werkt met Linux (Debian met de allernieuwste Linux-kernel) en de webservers draaien beide op FreeBSD. Er wordt gebruik gemaakt van een combinatie van Apache, PHP en MySQL.

  11. #36

    Standaard

    Volgens mij waren er weer problemen!!!
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  12. #37

    Standaard

    Is er een probleem met de server...????

    Ik probeer hier al een half uur te komen...

    <update 2100uur>
    ik kap ermee...het gaat hier nog steeds erg traag met regelmatig errors...tot morgen!! (hopelijk zonder problemen )

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    ik heb nergens last van gehad vanavond. Maar het is lijkt het wel een wekelijks terugkerend probleem koen??

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    ik heb nergens last van gehad vanavond. Maar het is lijkt het wel een wekelijks terugkerend probleem koen??
    Had je Laptop zeker uit staan???
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Had je Laptop zeker uit staan???
    klopt ja, moest werken tussen 1700 en 2200

  17. #42

    Standaard

    Ik ken deze site niet anders dan dat ik altijd een hele tijd moet wachten voor de site open is. Soms kan ik dvdtje kijken in de tussentijd (ook geen slecht vermaak overigens), maar het valt me wel op.

  18. #43

    Standaard

    Het probleem is min of meer gelokaliseerd.

    We maken gebruik van http compressie om dataverkeer te sparen en de website snelheid te verhogen. Dit kost echter CPU kracht (elke request wordt gezipped), en dit is iets wat onze webservertjes in piekuren niet meer hebben (PIII600). Dan trekken ze het dus niet meer. In piekuren kregen ze vaak 80x (!) meer te verduren dan dat ze CPU-technisch aankonden. Maar ze bleven draaien!

    Woensdagavond stond http compressie uit en er hebben zich zo blijkt geen problemen voorgedaan. Ik zal dit nog een aantal avonden zo laten om 't zeker te kunnen zeggen.
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  19. #44

    Standaard

    Ligt het aan mij of is het meer mensen opgevallen dat de site al enkele uren erg traag is???

    Ik heb dit niet bij andere sites, alleen hier. Lijkt me dus niet te liggen aan m'n adsl/pc.
    Arrivederci

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Ligt het aan mij of is het meer mensen opgevallen dat de site al enkele uren erg traag is???
    Yep... Hier (Arnhem) ook al... Maar volgens de testserver bij Chello, heb ik op dit moment een prima verbinding... 614 Kbps...

  21. #46
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Aan deze kant geen probleem
    Wel iets trager maar nog steeds goed genoeg

  22. #47
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Kijk dat laatste had ik dus niet moeten zeggen dat ik geen probleem heb
    Wordt nu gelijk afgestrafd en de snelheid is dus verdwenen

  23. #48
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Hier in Bergen op Zoom ook beduidend langzamer dan gewoonlijk

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans
    Hier in Bergen op Zoom ook beduidend langzamer dan gewoonlijk
    GDe laatste tijd was het een beetje traag, maar vandaag loopt het weer als een TGV.

    Weer een upgrade gedaan, crew ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #50

    Standaard

    Internet is in zijn algemeenheid de laatste tijd erg traag Dvd.nl werkt prima

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •