De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aanpassen electrisch 16x9 scherm

    Hallo,

    heeft iemand ervaring met het aanpassen van een electrisch oprolscherm formaat 16x9?

    Ik zou dit immers graag formaat 2.35:1 maken, dus dat zou betekenen dat er een gedeelte van de onderkant moet gesneden worden en de onderste 'gewicht-lat' en de zwarte kader weer aan de rest van het scherm moeten komen.

    Verder moet ook het scherm vroeger stoppen met oprollen (gezien het dan korter zal zijn)

    - Een andere oplossing zou zijn om aan de bovenkant een groter zwart gedeelte te maken zodat het 'witte' gedeelte lager hangt (lees : meer op ooghoogte)

    alvast bedankt.
    Denon AVR 3806, Infocus X1, HTPC with X15e case, B&W 604 front, B&W 603 rear, B&W cc60 center, SVS PB 12Plus sub, Projecta screen, Buttkicker, Blu-ray collection played by PS3. Visiosat G4 with Alps Quad to Topfield 7700HSCI (HD player) NEW : Samsung PS50-Q91H
    http://bluray.ligfietsers.be/phpdvdprofiler/index.php

  2. #2

    Standaard

    ik denk niet dat het scherm weet, wanneer hij moet stoppen met oprollen, maar het mechanisch gestopt wordt wanneer er weerstand door bijv einde doek komt.
    dus als je dat inkort moet dat vanzelf eerder stoppen denk ik.

    dat zwart maken van bovenste gedeelte, als je dat netjes met iets mats doet is misschien minstens zo mooi en misschien ook ooit weer ongedaan te maken.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  3. #3

    Standaard

    Waarmee ga je dan 2:35 native projecteren?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard Audio

    Hallo Dit is een beetje off topic maar kon niet vinden waar mijn vraag een beetje in past


    Volgende week Woensdag krijg ik mijn nieuwe lcd tv 32PFL7803D, en ik heb een dvd speler met dolby surround system.
    Maar ik was een tijd geleden bij een kennis van mij en die keek gewoon tv (rtl5).
    met dolby ik dacht toen der tijd van zo dat moet ik nou ook hebben, en dit gaat woensdag eindelijk gebeuren (hoop ik) Ik wil graag weten wat ik hier allemaal voor nodig heb.

    PS. mochten er nog kabels zijn die je daar voor nodig heb Naam+merk alsjeblieft of wat ik allemaal moet doen.

    bij voorbaat dank!!!

    Cedric

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •