Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 70 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Paramount en Fox re-releases

    Paramount gaat veel DVD's heruitbrengen in steelbook
    en Fox ook veel 2-disc edities in een nieuw jasje.

    Zie Free/MovieMax magazine

  2. #2

    Standaard

    Verdere info?? Niet iedereen heeft die magazine

  3. #3

    Standaard

    Aan welke titels moet ik hierbij denken? Volgens mij begint dit weer een nieuwe hype te worden in dvd land. Bepaalde titels zou ik wel graag als steelbook versie willen hebben..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    Hier een aantal Paramount titels:

    -Tomb raider 1 & 2
    -The italian job
    -Saving private Ryan
    -Once upon a time in the west
    -Aeonflux
    -Top gun

    Allemaal dus steelbooks

    En hier wat Fox titels, niet als steelbook:

    -The terminator
    -Braveheart
    -A bridge too far
    -The battle of Britain

    Allemaal 2-discs


    Ik vind steelbooks heel mooi om te zien, als ze gloednieuw zijn.
    Maar in de winkels staan ze gewoon zonder seal in de rekken, vol
    met deuken en krassen.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb het magazine hier voor me liggen.
    Ik zal alle titels even opsommen.

    Exclusieve steelcases "Alleen bij Free Record Shop", 9.99 euro per stuk.
    (Alles van Paramount)

    Aeon Flux
    Saving Private Ryan
    Collateral
    Top Gun
    Munich
    The Italian Job
    Tomb Raider
    Tomb Raider 2 : Cradle of Life
    War of the Worlds (Spielberg versie)
    Once Upon a Time in the West
    The Ring
    Save the Last Dance
    Save the Last Dance 2
    World Trade Center
    Catch Me If You Can
    Shaft
    MI : III
    Enemy at the Gates
    Forrest Gump

    Artwork is gelijk aan alle 1 disc versies, wel reuze dom als de tweede discs (van sommige films) er niet bij zitten. Zijn "Steelcases" die gladde hypergevoelige doosjes die nu ook door RCV zijn uitgebracht (al die niewe 2-disc edities )?

    Volgende full colour advertentie pagina...

    Ook al "exclusief bij Free Record Shop".... (Fox/MGM, geen prijs vermeld)
    Speciale 2-disc edities in nieuwe verpakking (allen zgn, "Definitive Editions" volgens mij al eerder uitgebracht in de UK met hetzelfde aangepaste, niet originele artwork)

    Braveheart
    Terminator
    Ronin
    Mr and Mrs Smith
    Battle of Britain
    A Bridge Too Far
    Independance Day
    I Robot
    Master and Commander
    Raging Bull
    Robocop
    Species
    Platoon
    X-Men
    X-Men 2

    Alles goed en wel, maar Fox, waar blijft potdomme de 4 disc Director's Cut van Kingdom of Heaven !
    Wat betreft Braveheart, het is te hopen dat het hier om de aanstaande (geremasterde) 2-disc versie gaat die in december voor R1 gepland staat, en op disc 2 een partij nieuwe extras heeft.
    Het zou ook reuze fijn zijn als deze Raging Bull de meest recente SE versie is (die met o.a. de drie (!) audio-commentaren) en niet de oude/eerste MGM -2 disc versie.
    Die dubbelaar is niet alleen moeilijk te vinden, maar naar mijn weten nooit voor een aantrekkelijke prijs te koop geweest. (voor minder dan 15 euro).

    Dat was het.
    Laatst aangepast door G.G.Ross : 04-11-2007 om 19:17 Reden: x

  6. #6

    Standaard

    Definitive Editions 12,99 per stuk (zoeken op de site), behalve Rocky: 14,99. Releasedatum is 12-11-2007

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door G.G.Ross Bekijk bericht
    Wat betreft Braveheart, het is te hopen dat het hier om de aanstaande (geremasterde) 2-disc versie gaat die in december voor R1 gepland staat, en op disc 2 een partij nieuwe extras heeft.
    Als dat zo is, dan vervang ik de oude 2-disc versie. Maar ik ben bang dat het gewoon de oude versie is.

  8. #8

    Standaard

    Dus 12 november komen de definite & steelbooks uit?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door G.G.Ross Bekijk bericht
    Het zou ook reuze fijn zijn als deze Raging Bull de meest recente SE versie is (die met o.a. de drie (!) audio-commentaren) en niet de oude/eerste MGM -2 disc versie.
    Die dubbelaar is niet alleen moeilijk te vinden, maar naar mijn weten nooit voor een aantrekkelijke prijs te koop geweest. (voor minder dan 15 euro).
    In Engeland zijn deze ook al eens uitgebracht. Het betrof toen ook de Ultimate Edition van Raging Bull. Ik denk dat het dezelfde is die nu hier uitgebracht wordt. En het zou tijd worden, ook.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #10

    Standaard

    Zijn de Definitive Editions ook steelbooks?

  11. #11

    Standaard

    Denk het niet, de Definitive Edition van Rocky was ook niet in een tin.

    Ik wacht met smart op Robocop. Wil deze nou eindelijk wel eens toevoegen aan mijn collectie.

  12. #12

    Standaard

    de re-releases zijn niet echt bijzonder te noemen beetje RCV achtige releases. Weinig tot geen nieuwe dingen erin.

  13. #13

    Standaard

    Wacht wel met smart; heeft iemand al ergens afbeeldingen gezien?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Wacht wel met smart; heeft iemand al ergens afbeeldingen gezien?
    Jazeker, in het Free magazine staan ze allemaal afgebeeld.. :wink:

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door G.G.Ross Bekijk bericht
    Jazeker, in het Free magazine staan ze allemaal afgebeeld.. :wink:
    staat die magazine ook online?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door {I}{K}{E} Bekijk bericht
    staat die magazine ook online?
    Of kan iemand hem scannen
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  17. #17

    Standaard

    Pfff... weer zo'n simpele geldverspillende actie. Kom toch eens met iets NIEUWS!!!

    99% van de gevallen zijn het weer gewoon de oude discs in zo'n nieuw doosje. De nieuwste films krijgen allemaal karige releases, omdat de maatschappijen het te druk hebben met die steel-case-book-trend. Ik ga er niks voor vervangen. Top Gun en Saving Private Ryan... je bent toch niet goed bij je hoofd als je je digipacks van die films gaat vervangen voor die lelijke blikken zooi.

    Dit soort dingen geeft deze liefhebberij een frustrerend randje. We zijn echt in de fase aangekomen waarin de kapitalisten de voorgrond opeisen van het "exlusieve". De markt voor dit medium loopt toch als een tierelier, dus waarom nog moeite doen om iets fatsoenlijks uit te brengen...
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  18. #18

    Standaard

    Tja die dingen zijn razend populair volgens mij (vraag me niet waarom), dus zullen waarschijnlijk alleen maar meer van komen.

  19. #19

    Standaard

    Ga voornamelijk voor de definite editions, zijn een aantal titels die ik zelf nog niet heb. Mbt tot de steelbooks heb ik bijna alle films behalve war of worlds.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Pfff... weer zo'n simpele geldverspillende actie. Kom toch eens met iets NIEUWS!!!

    99% van de gevallen zijn het weer gewoon de oude discs in zo'n nieuw doosje. De nieuwste films krijgen allemaal karige releases, omdat de maatschappijen het te druk hebben met die steel-case-book-trend. Ik ga er niks voor vervangen. Top Gun en Saving Private Ryan... je bent toch niet goed bij je hoofd als je je digipacks van die films gaat vervangen voor die lelijke blikken zooi.

    Dit soort dingen geeft deze liefhebberij een frustrerend randje. We zijn echt in de fase aangekomen waarin de kapitalisten de voorgrond opeisen van het "exlusieve". De markt voor dit medium loopt toch als een tierelier, dus waarom nog moeite doen om iets fatsoenlijks uit te brengen...
    Toch even op bovenstaande reageren. Digipacks inruilen "alleen" maar t.b.v. de steelcase versie, die mening deel ik met je. Maar als ik bv. de keuze heb tussen een "kale" keepcase versie en een mooie steelcase versie, dan ga ik toch zeker voor de steelcase (en dan bedoel ik niet de RCV-versie).

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Of kan iemand hem scannen
    Ik zou het met liefde voor je willen doen maar ik heb geen scanner.
    Maar er zal vast wel een lezer zijn met magazine + scanner toch ?
    Dat tijdschrift is trouwens bij alle Free filialen te krijgen, en is gratis.
    (Free/Movie Max Magazine, November '07 uitgave)

    Afgaande van de foto's van de Fox/MGM "Definitive Editions" lijkt het hier niet om steelcases of steelbooks te gaan zoals die in de UK te krijgen waren, maar om het gewonere slipcover gebeuren.

    Je kunt op de volgende UK site het artwork van een flink aantal Fox Definitive Editions bekijken.
    (Let wel, in de UK waren dit dus steelbooks en stond de tekst "Definitive Edition" op een andere plek geplaatst). Jezus, waar heb ik het hier over. :wink:

    http://www.fox.co.uk/dvd/definitive/

    Wat niet vreselijk hoopgevend is, is dat Braveheart (die hier hetzelfde artwork gaat hebben als de UK versie) in de UK gewoon de oude 2-discer in een nieuwe hoes is, en niet de nieuwe aanstaande R1 Paramount dubbelaar.
    Het valt nog maar te bezien of Fox die hier wel gaat uitbrengen.

  22. #22

    Standaard

    Ziet er mooi uit!Jammer dat Fightclub niet word uitgebracht aangezien die ''uncut & new footage'' heeft.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Toch even op bovenstaande reageren. Digipacks inruilen "alleen" maar t.b.v. de steelcase versie, die mening deel ik met je. Maar als ik bv. de keuze heb tussen een "kale" keepcase versie en een mooie steelcase versie, dan ga ik toch zeker voor de steelcase (en dan bedoel ik niet de RCV-versie).
    Als het inhoudelijk iets toevoegt inderdaad. Van de boven beschreven films zijn echter in de meeste gevallen al heel nette 2-discs verschenen in keepcase (met of zonder slipcase). Als je die allemaal hebt...

    En van Paramount hebben zelfs de 1-disc uitgaves (meestal redelijk veel en goede) extra's. Ik ben natuurlijk ook benieuwd om het eindresultaat te zien in de winkel, maar als het gewoon oude wijn in nieuwe zakken is... dan laat ik ze net zo makkelijk liggen als die van RCV.

    Ik ben alleen echt benieuwd naar Robocop, en in mindere mate naar Braveheart en Independence Day. Verder heb ik van alle voor mij interessante titels al de beste versie. (ook de MGM Ultimates in clamshell).
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  24. #24

    Standaard

    Inmiddels zijn de steelbooks te bevinden in de winkels. Helaas bevatten ze geen extras en zijn ze ook tegenvallend:S

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Inmiddels zijn de steelbooks te bevinden in de winkels. Helaas bevatten ze geen extras en zijn ze ook tegenvallend:S
    Een gemiste kans vind ik ook dat ze films en hun sequel(s) niet in 1 steelcase hebben gedaan.
    Zoals Tomb Raider, Mission impossible en Save the last dance.

    Dan heb je een leuke set bij elkaar, ook al heb je de originele uitgaven, die kun je dan
    verkopen en dan heb je weer meer plek in de kast.....

    Maar ik ga nu echt niet TR 1 en 2 opnieuw kopen voor 10 euro per stuk,
    samen voor 10 in blik had ik nog wel leuk gevonden.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •