Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 70 van 70 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Heb ze alleen pas bij de FRS gezien maar die van The Italian Job ziet er wel ok uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #52

    Standaard

    het zijn allemaal weer steelpaks.. jammer.. als het nou steelbooks waren geweest had ik nog wel interesse in een aantal nieuwe uitgaves..


  3. #53

    Standaard

    De Fox Definitive Editions heb ik nu ook voor het eerst zien staan bij FRS. Tja, vraag me niet wat er zo "definitief" aan is...

    Inhoudelijk volgt het vrolijk het beleid van concurrenten RCV, Paramount en DFW. Gewoon de oude schijfjes in een andere verpakking. Erg makkelijk. Aan Braveheart en Independence Day is ook niks veranderd, en de nieuwe Terminator is zelfs inferieur aan die mooie Ultimate Edition in clamshell.

    Ik kan er niet mee zitten. Zulk zinloze acties besparen mij weer een hoop geld.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  4. #54

    Standaard

    Robocop is wel een nieuwe uitgave voorzien van DTS-geluid.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Robocop is wel een nieuwe uitgave voorzien van DTS-geluid.
    Ah oke, dan moet ik die vanmiddag nog eens van dichtbij gaan bekijken. Ik ben benieuwd of het beeld ook is verbeterd. De 1-disc SE valt me toch een beetje tegen.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  6. #56

    Standaard

    Hebben julie de uitgave van platoon gezien nog steeds alleen een franse dts track
    Maken ze reclame voorrop het doosje met dts,is het alleen in het frans

  7. #57

    Standaard

    Heeft Robocop dan wel Engelse DTS??

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Heeft Robocop dan wel Engelse DTS??
    Vanmiddag de 2-disc "Director Edition" van Robocop gekocht bij FRS. Hij heeft inderdaad Engels DTS, en een aantal nieuwe extra's. Ik ben nu niet thuis, dus heb de schijf nog niet in volle glorie kunnen testen. Wel heb ik even kort gespiekt met Power-DVD op de PC, en op het eerste gezicht lijkt het beeld ook verbeterd. Ik zal morgen eens vergelijken met de oude SE en het verschil hier melden.

    Deze nieuwe Robocop voegt in tegenstelling tot de andere titels inhoudelijk dus wel iets nieuws toe, en dan vind ik het ook een aanschaf waard. Hij is daarbij ook niet te duur.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  9. #59

    Standaard

    Das goed nieuws! In hun laatste reclameboekje stond dat o.a. deze exlusief waren voor de FRS, is dat ook werkelijk zo?? Deze nieuwe uitgave staat trouwens ook nog steeds niet op hun site...

  10. #60

    Standaard

    Ik zag gisteren weer de blikken van Reservoir Dogs, met een sticker achterop
    met bloedspetters over een kadertje met extra's die er blijkbaar niet op staan!

    En waarom brengt Paramount alleen maar steelcases met 1-disc versies van DVD's
    die ook in 2-disc bestaan?
    Zoals Saving Private Ryan en Once Upon a Time in the West.
    En waarom niet de 2 Tomb Raiders samen in 1 case?

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Vanmiddag de 2-disc "Director Edition" van Robocop gekocht bij FRS. Hij heeft inderdaad Engels DTS, en een aantal nieuwe extra's. Ik ben nu niet thuis, dus heb de schijf nog niet in volle glorie kunnen testen. Wel heb ik even kort gespiekt met Power-DVD op de PC, en op het eerste gezicht lijkt het beeld ook verbeterd. Ik zal morgen eens vergelijken met de oude SE en het verschil hier melden.

    Deze nieuwe Robocop voegt in tegenstelling tot de andere titels inhoudelijk dus wel iets nieuws toe, en dan vind ik het ook een aanschaf waard. Hij is daarbij ook niet te duur.
    Dit is gewoon exact de R1 versie van de RoboCop 20th anniversary edition. Dus de 2 versies verspreid over de 2 discs. Beide DTS dacht ik. Heb alleen de 2de schijf in de speler gehad. Die "director's cut" heeft iig DTS

  12. #62

    Standaard

    Ik heb gisteren Raging Bull gehaald, maar ik kwam er helaas net achter dat deze versie niet anamorphic is. Klopt dit of is dit dus een foutje van de nieuwe uitgave.
    Laatst aangepast door Melvinrijk : 17-11-2007 om 21:07
    The Superman Returns

  13. #63

    Standaard

    De release zou wel anamorf moeten zijn.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Dit is gewoon exact de R1 versie van de RoboCop 20th anniversary edition. Dus de 2 versies verspreid over de 2 discs. Beide DTS dacht ik. Heb alleen de 2de schijf in de speler gehad. Die "director's cut" heeft iig DTS
    Ah oke, dat wist ik niet. Wat ik wel weet is dat deze nieuwe NL-uitgave de aanschaf en/of vervanging van de oude SE zeker waard is. De transfer is aanzienlijk verbeterd. Het beeld is een stuk helderder, met aanzienlijk minder filmgrain of andere beschadigingen. Het DTS-geluidspoor is zeer effectief, luider en duidelijker met goede subwoofer-ondersteuning, wat bij de actiescenes erg spectaculair is. Daarbij heeft deze uitgave naast de bestaande extra's van de oude SE op disc 1, een aantal nieuwe extra's op disc 2. Kortom, een geslaagde vervanging, en zeker voor die prijs.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Ah oke, dat wist ik niet. Wat ik wel weet is dat deze nieuwe NL-uitgave de aanschaf en/of vervanging van de oude SE zeker waard is. De transfer is aanzienlijk verbeterd. Het beeld is een stuk helderder, met aanzienlijk minder filmgrain of andere beschadigingen. Het DTS-geluidspoor is zeer effectief, luider en duidelijker met goede subwoofer-ondersteuning, wat bij de actiescenes erg spectaculair is. Daarbij heeft deze uitgave naast de bestaande extra's van de oude SE op disc 1, een aantal nieuwe extra's op disc 2. Kortom, een geslaagde vervanging, en zeker voor die prijs.
    Goed dat ik het lees want dan vervang ik hem wel,is deze alleen bij FRS te krijgen?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Goed dat ik het lees want dan vervang ik hem wel,is deze alleen bij FRS te krijgen?
    Ik heb ze zelf nog nergens anders gezien, dus hoogstwaarschijnlijk (nog) wel.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  17. #67

    Standaard

    De print is wel scherper maar minder warm van kleur als ik de vergelijken moet geloven,zal ook voor de regio 2 gelden denk ik:
    http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare3/robocop.htm
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #68

    Standaard

    De Definitive Edition van Ronin staat in de folder van de MM voor 5,99. Ik ga vandaag zeker naar Eindhoven en ook wel naar Rotterdam. Heeft iemand deze al zien liggen? Liggen de andere uitgebrachte DE er ook?

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    De Definitive Edition van Ronin staat in de folder van de MM voor 5,99. Ik ga vandaag zeker naar Eindhoven en ook wel naar Rotterdam. Heeft iemand deze al zien liggen? Liggen de andere uitgebrachte DE er ook?
    het gaat niet om de DE.. die zijn (tot nu toe) nog steeds FRS exclusives.. ik zag de gewone Ronin DVD in elk geval liggen bij de MM terwijl ook het plaatje van de DE in de folder stond


  20. #70

    Standaard

    Het plaatje is in de folder is fout. Media Markt verkoopt, zoals gezegd, alleen de oude 1-disc voor die prijs.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •