Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 70 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Het zijn trouwens geen steelbooks, maar steelcases. Steelbook is een merk en de nieuwe releases zitten in een star metalpak, dezelfde soort steelcases als die RCV onlangs heeft gebruikt bij de diverse releases.

  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door G.G.Ross Bekijk bericht
    Exclusieve steelcases "Alleen bij Free Record Shop", 9.99 euro per stuk.
    Ik haat dat exclusieve gedoe. Dit was met Titanic (4 disc) ook zo. En kijk nu waar ze allemaal te koop zijn. Dit zelfde geldt ook voor, exclusieve bonus discs. Zie Pirates 3, Zwartboek (van Leest).

    Een zogenaamde O-ring sleeve, bij Spider-Man 3. Dat ding werd alleen maar, met O-ring sleeves gemaakt.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het zijn trouwens geen steelbooks, maar steelcases. Steelbook is een merk en de nieuwe releases zitten in een star metalpak, dezelfde soort steelcases als die RCV onlangs heeft gebruikt bij de diverse releases.
    Het kan me niet schelen hoe die dingen heten, maar ik ben er toch niet kapot van.
    Zeker niet als het heruitgaves zijn.

  4. #29

    Standaard

    volges mij is RCV ook bezig, zag nl de volgende titels al liggen bij de FRS

    - We Were Soldiers
    - La Vita Bella
    - American History X
    - English Patient
    - the New World

  5. #30

    Standaard

    Jammer dat de definite editions nog niet uit zijn!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #31

    Standaard

    Zag die definite editions vandaag bij de FRS in Rotterdam (Centraal Station) liggen.

  7. #32

    Standaard

    Jammer American History X is de oude versie 1 disc met mono geluid

  8. #33

    Standaard

    Staan ze op de website van Paramount te zeggen dat die Definitieve Editions de beste beeldkwaliteit en geluidskwaliteit geven, staat er bij de 2disc van Braveheart zelfs geen DTS op, en is het waarschijnlijk gewoonweg dezelfde discs... dus (slechte) marketing.

    Spijtig, een nieuwe editie van Braveheart met DTS, eventueel beter beeld en vooral meer extra's zou er gemakkelijk ingaan bij mij.

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    ehm, wat heeft Paramount te maken met Braveheart??

    Definitive Editions zijn van Fox. mijn robocop heeft wel gewoon DTS dus die laatste opmerking van rein zal over die paramount tins gaan?

  11. #36

    Standaard

    Beeld ziet er prachtig uit. Niet alle versies hebben DTS,oa de Braveheart editie.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #37

    Standaard

    aan robintjuh waar heb je ze al gezien dan ?
    Ik kom net terug uit alkmaar ben bij freerecordshop geweest en ze hebben nog niks

  13. #38

    Standaard

    Versies lagen vandaag te koop bij Breda centraal. Klinkt best gek,maar het lijkt wel of de free record Breda centraal alles eerder heeft dan de grotere free records in de binnenstad.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #39

    Standaard

    Op de site van frs zie je ook niks heb je misschien een site ofzo?

  15. #40

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rein Bekijk bericht
    aan robintjuh waar heb je ze al gezien dan ?
    Ik kom net terug uit alkmaar ben bij freerecordshop geweest en ze hebben nog niks
    De Free Record Shop in Heerlen had ze ook al allemaal afgelopen zaterdag. Heb daar Once upon a time in the West gekocht.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    De link naar bovenstaande site geeft andere dvd's aan dan die ik afgelopen week gezien heb bij de Free Record Shop. Ik neem aan dat ik dus alleen de Paramount titels gezien heb. Komen de dvd's van bovenstaande link dan ook nog uit in Nederland (en dit worden dus geen metal/steelcases)?

  18. #43

    Standaard

    Jah dat is paramount,we hebben het hier over de Definitive Editions van Fox

  19. #44

    Standaard

    Ik heb ze ook bij de FRS zien staan, maar dat waren dvd's met een slipcover.

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Ik heb de Paramount steelcases ook zien staan bij FRS Eindhoven centraal station. Binnenin zit een foldertje met alle titels die in steelcase verschijnen/verschenen zijn. Het is echt allemaal oude wijn in nieuwe zakken, en zoals al gezegd ook vaak slechts de 1-disc versies. Ik zag onder andere Forrest Gump en Mission: Impossible III: 1-disc. De steelcases hebben binnenin ook geen artwork, gewoon kaal metalic.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  22. #47

    Standaard

    Heeft iemand een nederlandse site met daarop de Definitive Editions van Fox
    Alvast bedankt

  23. #48

    Standaard

    De definite editions van fox hebben dezelfde covers als op die site alleen zijn het keepcase versies met een slipcase. Ja Daniël Dundee daar ben ik het met je eens. Wel jammer had wel wat meer verwacht..:s

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #49

    Standaard

    Al dat Steelcase-, Steelbook-, SE-, DC-, Def.Ed. - etc. etc- gedoe, heeft inmiddels veel weg van het verzamelen van postzegels, sigarenbandjes en suikerzakjes.
    Binnenkort dus Blue Steel en Steel Magnolia's in blik ?. Of gaan ze die nu juist weer in houten kistjes verkopen ?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Al dat Steelcase-, Steelbook-, SE-, DC-, Def.Ed. - etc. etc- gedoe, heeft inmiddels veel weg van het verzamelen van postzegels, sigarenbandjes en suikerzakjes.
    Binnenkort dus Blue Steel en Steel Magnolia's in blik ?. Of gaan ze die nu juist weer in houten kistjes verkopen ?
    Lol . Alle gekheid op een stokje. Als men dit wilt, iedereen heeft recht op minstens een afwijking.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •