Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.

Discussie: "[Rec]" SUPER ENG!!

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Het zou leuk zijn, maar het is helemaal niet zo, kijk maar naar de trailer van de remake: http://www.apple.com/trailers/sony_p...tine/high.html
    Lol, die remake ziet er echt lachwekkend slecht uit. Het is precies ook een 1:1 omzetting, ziet er juist hetzelfde uit als Rec maar dan Engels gesproken en nog amateuristischer en minder eng. Ze hadden even goed de Spaanse film kunnen dubben.

    Geweldige zet ook om de laatste beelden van de film al in de trailer te steken

  2. #27

    Standaard

    ik had er nog niet van gehoord, maar ben toch wel benieuwd geworden..
    ik vind het amateuristische filmwerk enzo wel wat hebben! ook bij blair witch maakte dat de film juist cool!

    toch maar eens kijken dus!

  3. #28

    Standaard

    Is precies love it or hate it film. Ik zit in de eerste groep want ik kreeg echt wel kippenvel als ik naar deze film keek. Voldoende schrikmomenten en een heel intense sfeer. Ik vind het een aanrader!
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  4. #29

    Standaard

    Heb de film net gister voor de 2e keer gezien. Het blijft een hele goede spaanse horrorfilm die ik minimaal een 8.5 zou geven. Verder zijn de andere films van dezelfde regisseur, Jaune, ook interessant. Ben nog steeds op zoek naar Darkness, maar Fragile was iig erg goed.

  5. #30

    Standaard

    'k had in het IFFR MMVIII topic al gezegd dat ik deze film fantastisch vond (als het goed is..), hier nog niet blijkbaar, bij deze. Ik had 'm graag 'n 2de keer gekeken in de bios, maar ik heb de normale release gemist (alleen Den Haag??). Ik had 'm een 2de keer op het AFFF moeten kijken dan.. Maar goed, morgen is de DVD (en blu-ray) uit (in Spanje that is), ik denk dat ik die 'ns ga bestellen.
    N/A

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •