Pagina 6 van 29 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 716 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Opt moment 495, alles als 1 item geteld.


  2. #127

    Standaard

    Ik zit nu op 1235 als ik alles als 1 item tel

  3. #128

    Standaard

    Momenteel op 644 met een onverminderd grote wishlist nog.

  4. #129

    Standaard

    Jullie kunnen altijd een collectie bijhouden op http://www.dvdcollectie.be/!
    Ik heb deze site enkele weken geleden opgezet en er komen steeds meer films bij. Momenteel zitten we al aan 925 films die je in je collectie kan steken en dat aantal groeit enorm snel.

    Elke gebruiker krijgt een aparte pagina met zijn films (kijk maar naar mijn pagina), gebruikers kunnen zelf films toevoegen, stemmen en reacties op films geven enz...

    Heel leuk! Ik zie jullie daar
    Mijn collectie: http://www.dvdcollectie.be/collection/kencoenen
    Ook een eigen pagina of gewoon mee discussieren over films? Registreer je op http://www.dvdcollectie.be/!

  5. #130

    Standaard

    1073
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #131

    Standaard

    om en nabij de 6 a 700
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  7. #132

    Standaard

    Extremely huge and stil growing
    Mn games verzameling ook.

  8. #133

    Standaard

    Ik kom uit op 170 films/series/muziek/docu DVD's

  9. #134
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Vanmiddag mijn dvdlijst geupdate en ik kom uit op 939
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  10. #135

    Standaard

    Ik heb vandaag de 300 titels gehaald, met de film 300 (erg voor de hand liggend, ik weet het ).
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #136

  12. #137

    Standaard

    Na een lange tijd flink wat films vooral verkocht te hebben sta ik weer op een nette 1223 stuks. (inclusief 18+ films die niet op mijn collectie site staan)
    Laatst aangepast door Joris Springer : 25-02-2008 om 13:57
    Ikran is not horse!

  13. #138

    Standaard

    395 en eentje in bestelling (Ying Xiong). De grens van 400 komt nu toch wel erg dichtbij...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #139

    Standaard

    Ik sta nu op de grens van 541 met 13 blu's apart erbij gerekend
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  15. #140

    Standaard

    Tellen bootlegs ook of alleen eerlijk gekochte DVDs?

  16. #141

    Standaard

    Wat denk je zelf? .
    Ik kan m'n harde schijf ook wel volgooien, en dan zeggen dat mijn collectie uit zoveel honderd films bestaat. Dan is het echter geen collectie meer, vind ik.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Witless Bekijk bericht
    Tellen bootlegs ook of alleen eerlijk gekochte DVDs?

    Dude, je bent nieuw hier, dus dit kan je misschien niet weten. Maar op dit forum is het overgrote deel purist, dus willen de beste film en beeld materiaal en alles origineel.
    Het woord bootleg is hier een no, no. Hier kan je vaak heftige reacties op krijgen.

  18. #143

    Standaard

    Om en nabij de 30. Ik begin net zie ik hier
    Maar ik vind films nog steeds erg duur, helaas

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Dude, je bent nieuw hier, dus dit kan je misschien niet weten. Maar op dit forum is het overgrote deel purist, dus willen de beste film en beeld materiaal en alles origineel.
    Het woord bootleg is hier een no, no. Hier kan je vaak heftige reacties op krijgen.
    Nee, dat begrijp ik. Ik vroeg het alleen omdat mensen hier over de 1000 DVDs hebben. Moet er niet aan denken aan waar je ze allemaal laat.

    Ik heb er zelf zo ongeveer 300 denk ik.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Witless Bekijk bericht
    Nee, dat begrijp ik. Ik vroeg het alleen omdat mensen hier over de 1000 DVDs hebben. Moet er niet aan denken aan waar je ze allemaal laat.

    Ik heb er zelf zo ongeveer 300 denk ik.

    Tsja, sommige mensen hebben er echt zoveel, kijk anders maar eens in deze leuke thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=50384

  21. #146
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Net mijn lijstje even geupdate. De teller staat nu op de 945. Hoop volgende maand de 1000 bereikt te hebben.
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Witless Bekijk bericht
    Nee, dat begrijp ik. Ik vroeg het alleen omdat mensen hier over de 1000 DVDs hebben. Moet er niet aan denken aan waar je ze allemaal laat.

    Ik heb er zelf zo ongeveer 300 denk ik.
    ik heb 1100 films en series, heb hier 3 billy boekenkasten voor en ben nu aan een vierde toe...heb zelf een computer/filmkamer waar alles mooi staat!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #148

    Standaard

    Dat zou heerlijk staan gewoon Over de 1000 DVDS hebben Heb er nu over dik over de 500 en het past net allemaal gewoon Zou dus nog zoveel planken bij mij er bij moeten doen om het te evenaren
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  24. #149

    Standaard

    877

    Gaat me de laatste tijd eigenlijk te hard heb er dit jaar in 2 maanden tijd alweer 51 bij.
    Waarvan meer dan de helft ook nog eens tv serie's zijn. Nu nog tijd vinden om alles te kunnen kijken .

  25. #150

    Standaard

    Ik moet Profiler nog aanpassen, maar op dit moment zit ik op 925.

    Alles gewoon voor 1 meegeteld, dus bv Angel seizoensverzamelbox voor 1 ipv voor 5.

    Ik woon erg klein, dus de stapels staan inmiddels overal en nergens.
    Wonder boven wonder weet ik dan nog wel waar ik wat kan vinden, dus dat valt dan wel weer mee.

    Ook begin ik wel wat selectiever te kopen, ook door het ruimtegebrek.
    Soylent Green is people!!

Pagina 6 van 29 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •