Pagina 3 van 177 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 4407 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Moet nog 3x Heroes zien, 2x Weeds en 2x Grey's. Dat ga ik vandaag eerst maar eens doen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #52

    Standaard

    Zo nog maar weer even OZ seizoen 3 kijken.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Moet nog 3x Heroes zien, 2x Weeds en 2x Grey's. Dat ga ik vandaag eerst maar eens doen
    Zojuist dus ruim 4 uur tv-afleveringen gekeken, helpt lekker met mijn kijkachterstand qua DVD's, ahum...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #54

    Standaard

    Laatste aflevering O.C. seizoen 2

  5. #55

    Standaard

    Straks weer eens verder met Grey's Anatomy seizoen 3.

  6. #56

    Standaard

    Vanavond een keuze uit Samurai II, Withnail and I en The White Sheik
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #57

    Standaard

    Vanavond Grey´s anatomy seizoen 1 episode en een episode van waarschijnlijk Dawson´s Creek seizoen 4

  8. #58

    Standaard

    Net Zodiac erin gedaan, ben benieuwd
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #59

    Standaard

    Net Harry Potter 5 gehaald, nog maar één keer gezien klein half jaartje geleden in de bios, nu maar eens even wat beter op me in laten werken...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    Net de seizoensfinale van Lost gekeken. Seizoen drie.

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    Kôkaku kidôtai, oftewel Ghost in the Shell

    (mooi rijmpje)

  14. #64

    Standaard

    En nog maar even een paar afleveringen OZ seizoen 2, serie lijkt ook wel met het seizoen nog geweldadiger te worden (en dat terwijl het eerste seizoen ook al echt 16+ was).

  15. #65

    Standaard

    Paar afleveringen House seizoen 2

  16. #66

    Standaard

    Eerst Closer en dan de laatste aflevering van OZ seizoen 3.

  17. #67

    Standaard

    Bezig met Saboteur
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #68

    Standaard

    Net 2x Dawson´s Creek gekeken want ik zit nog in seizoen 4..en ik heb alle 6 seizoenen en 1 episode van Grey´s seizoen 1..moet ik ook mee opschieten en zometeen een epi van One Tree hill season 1 kijken

  19. #69

    Standaard

    Vanmiddag en vanavond ff lekker alleen thuis en vrij!
    Maak een keuze uit:
    Riding Alone for Thousands of Miles
    Le Notti Bianchi
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #70

    Standaard

    Vanavond laatste 2 afleveringen van Grey's Anatomy seizoen 3 deel 1 kijken

  21. #71

    Standaard

    Pirates of the caraibean 3

  22. #72

    Standaard

    Bezig met de Hitchcock box. Saboteur en Shadow of a Doubt waren al geweldig, straks verder met Rope. En dan te bedenken dat ik de grootste klassiekers als Vertigo, Rear Window, Psycho en The Birds nog niet eens heb gezien
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #73

    Standaard

    La Rese Dei Conti, mijn eerste film uit de Sergio Sollima box!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #74

    Standaard

    Ik ga maar eens beginnen aan The Lone Gunmen, kijken of de drie mannetjes zich ook zonder Mulder en Scully staande kunnen houden.

  25. #75

    Standaard

    Paar afleveringen Will en Grace seizoen 6

Pagina 3 van 177 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •