Pagina 31 van 73 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1825 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Voor diegene die het niet kunnen laten (om falende filmmaatschappijen te steunen) ;p

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/9...t/Product.html

    Het is bijna moeilijk om niet te doen, maar toch doe ik het niet...
    Waarschijnlijk is hij bij amazon.co.uk nog net iets goedkoper, zie ook de pricewatch
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Waarschijnlijk is hij bij amazon.co.uk nog net iets goedkoper, zie ook de pricewatch
    Ja, maar bij Play is verzending inbegrepen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Ja, maar bij Play is verzending inbegrepen.
    Ik denk dat het versturen bij amazon.co.uk geen 6 euro kost....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #754

    Standaard

    De ironie van dit alles zou kunnen zijn dat er nu ook nog eens mensen rondlopen die zich besodemieterd voelen omdat ze er 2 weken geleden bijna 60 Eurie voor betaald hebben, bovenop de verontwaardiging over de kwaliteit van het product (voor zover men zich er niet in verdiept had, en er dus niet bewust voor heeft gekozen om deze editie te kopen).
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  5. #755

    Standaard

    Dit hoort thuis in de pricewatch, niet hier. Bovendien bevat de UK versie geen NL subs en kunnen er bij play.com nog douanekosten bovenop komen aangezien ze vanuit Jersey sturen.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Dit hoort thuis in de pricewatch, niet hier. Bovendien bevat de UK versie geen NL subs en kunnen er bij play.com nog douanekosten bovenop komen aangezien ze vanuit Jersey sturen.
    In de pricewatch horen alleen prijsmeldingen, maar verder geen discussie, dus dat dient dan hier te gebeuren....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Dit hoort thuis in de pricewatch, niet hier. Bovendien bevat de UK versie geen NL subs en kunnen er bij play.com nog douanekosten bovenop komen aangezien ze vanuit Jersey sturen.
    Ik heb tientallen BD's bij Play.com besteld en nog nooit "douanekosten" hoeven te betalen. Waar je die informatie vandaan hebt is me dan ook een raadsel.
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  8. #758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Ik heb tientallen BD's bij Play.com besteld en nog nooit "douanekosten" hoeven te betalen. Waar je die informatie vandaan hebt is me dan ook een raadsel.
    Play.com is gevestigd op de jersey eilanden en valt daarom buiten de EU, in theorie kan over alles wat je bij Play.com besteld en boven €22 (inclusief verzenden) komt belast worden met een importheffing en 19% BTW.

    In praktijk komen bubbeltjes envelopen er bijna altijd doorheen. Pakketjes daarentegen worden de laatste jaren er bijna altijd uitgevist.

    Nu rest alleen nog de vraag past de LOTR bluray box door een brievenbus?

  9. #759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Cinerama Bekijk bericht
    Play.com is gevestigd op de jersey eilanden en valt daarom buiten de EU, in theorie kan over alles wat je bij Play.com besteld en boven €22 (inclusief verzenden) komt belast worden met een importheffing en 19% BTW.

    In praktijk komen bubbeltjes envelopen er bijna altijd doorheen. Pakketjes daarentegen worden de laatste jaren er bijna altijd uitgevist.

    Nu rest alleen nog de vraag past de LOTR bluray box door een brievenbus?
    Ik krijg de BD's die ik bestel bij Paly.com niet in "bubbeltjes enveloppen" maar in kartonnen pakketjes en zijn er nooit "uitgevist"... De brievenbus vraag? Het zal erom spannen... Maar volgens mij kun je 'm, indien onbestelbaar ivm het formaat, ophalen bij de expeditie van TNT of iets dergelijks (of hij wordt bij de buren afgegeven indien je niet thuis bent, want ze bellen gewoon aan als hij niet door de brievenbus past)...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  10. #760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk dat het versturen bij amazon.co.uk geen 6 euro kost....
    Voor een pakket van die omvang kost het je volgens mij toch 9 pond ofzo, dat tikt al aan.

    Ik kan me vergissen
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Ik krijg de BD's die ik bestel bij Paly.com niet in "bubbeltjes enveloppen" maar in kartonnen pakketjes en zijn er nooit "uitgevist"... De brievenbus vraag? Het zal erom spannen... Maar volgens mij kun je 'm, indien onbestelbaar ivm het formaat, ophalen bij de expeditie van TNT of iets dergelijks (of hij wordt bij de buren afgegeven indien je niet thuis bent, want ze bellen gewoon aan als hij niet door de brievenbus past)...
    Laatse keer klein beetje offtopic van mij:

    Laat ik het anders formuleren, past het door de brievenbus dan is de kans zeer klein dat je er uitgevist wordt en dat je douanekosten moet betalen, maar geloof mij als ik je zeg dat pakketpost buiten de EU er bijna altijd uitgehaald wordt en dat je dan douanekosten moet betalen, je kan eens mazzel hebben, maar 9 van de 10 is het jammer genoeg raak

  12. #762

    Standaard

    De verzendkosten bij Amazon.co.uk voor The Lord of the Rings-box bedraagt 2,24 pond. In totaal ben je 32,59 pond kwijt. Dat is zo'n € 37,-.

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De verzendkosten bij Amazon.co.uk voor The Lord of the Rings-box bedraagt 2,24 pond. In totaal ben je 32,59 pond kwijt. Dat is zo'n € 37,-.
    Via reseller is het 1.79 pond... ohja, als je via amazon zelf besteld komt er meestal toch nog iets van 3% btw bij, ofwel de prijs die op de 'hoofdpagina' staat is niet de prijs die je werkelijk betaald. Bestel je iets via een reseller dan betaal je bijna nooit die extra btw.. Moet je maar eens goed opletten als je rechtstreeks via amazon besteld ipv een reseller.

  14. #764

    Standaard

    Hier een interessant stukje over de totstandkoming van de TE op BR én de toekomstige Ultra Box Set! http://www.thedigitalbits.com/articl...dmp/index.html

  15. #765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hier een interessant stukje over de totstandkoming van de TE op BR én de toekomstige Ultra Box Set! http://www.thedigitalbits.com/articl...dmp/index.html

    Laat maar snel komen

  16. #766

    Standaard

    Verhelderend artikel en bovenal heel erg goed nieuws. Al we dit mogen geloven, staan ons veel nieuwe en interessante content te verwachten voor de BD EE boxset.
    Nu maar hopen dat dit de volgende release wordt en niet eerst nog een 'gewone' EE release voor de 'ultimate' EE release.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Verhelderend artikel en bovenal heel erg goed nieuws. Al we dit mogen geloven, staan ons veel nieuwe en interessante content te verwachten voor de BD EE boxset.
    Nu maar hopen dat dit de volgende release wordt en niet eerst nog een 'gewone' EE release voor de 'ultimate' EE release.
    Kan niet wachten, wat een mooi nieuws . Maar het zal wel nog een tijdje gaan duren (hopen op medio 2011).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Kan niet wachten, wat een mooi nieuws . Maar het zal wel nog een tijdje gaan duren (hopen op medio 2011).
    Even off topic: [mod edit: dit kan ook via PM! ]
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 27-04-2010 om 18:08
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  19. #769

    Standaard

    Hallo heb de box gekocht en de audio op de covers staat 6.1 es en als ik dat in mijn pioneer blu ray speler zet lees ik maar dts master 5.1 ? Heef iemand dat als gezien want in de review staat 6.1 ES?0

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hier een interessant stukje over de totstandkoming van de TE op BR én de toekomstige Ultra Box Set! http://www.thedigitalbits.com/articl...dmp/index.html
    hmm.. wel grappig hoe er NIET over de beeldkwaliteit gesproken wordt... het gaat alleen eigenlijk over de geluidskwaliteit van de huidige BD's..

  21. #771

    Standaard

    Er wordt wel gesproken over de HD-masters (video) maar inderdaad meer over de audio, voornamelijk van The Fellowship.
    Maar als ik het stuk lees dan vraag ik me wel af of de Box-set (EE's) wel zoveel beter zal en kan worden qua beeld. Ik hoop het, maar vraag het me wel af na het lezen van dit artikel.

  22. #772

    Standaard

    Wat ik trouwens niet helemaal kan plaatsen uit het artikel:

    We were also finally able to include The Return of the King: Special Extended Edition preview for the very first time. Although the theatrical FOTR and TTT included previews of their Extended Editions - ROTK originally did not, because at the time the DVD was released, it was undecided whether there would be an extended version of ROTK or not. WB couldn't locate a master, but I had a copy in my vault which we were able to use. We had produced it back in 2004, but it just sat on the shelf for years unseen, so it was great to finally be able to have it see the light of day (albeit six years later!)

    Misschien kijk ik niet goed, maar ik kan deze preview nergens vinden. Op Fellowship en Towers staan ze wel (zoals bij de originele dvd release al) maar bij King kan ik het niet vinden.

    Kunnen jullie deze wel vinden of is ie er gewoon niet?

  23. #773

    Standaard

    Nogal logisch, bij de NL uitgave zijn de extra discs gewoon de extra discs van de Theatrical DVD versie.

  24. #774

    Standaard

    Ik heb de UK versie, zit hier verschil in?

  25. #775

    Standaard

    Ik heb de Trilogy box gekocht bij Bol. Ben allesbehalve tevreden met de afwerking van de kartonnen hoes. Of heb ik weer een slecht exemplaar gescoord?

    Het boekje past trouwens nauwelijks in de box.

    Heb spijt dat ik niet de afzonderlijke blu-ray's heb gekocht.

    Afwerking kan echt niet slordiger.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 02-06-2010 om 20:53 Reden: .

Pagina 31 van 73 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •