Pagina 73 van 73 EersteEerste ... 23636970717273
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 1825 worden weergegeven.
  1. #1801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanke Bekijk bericht
    Once you go extended, you never go back!
    ZELFS al zou Saruman me dwingen om mijn EE"s te vervangen voor de gewone blu's
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  2. #1802

    Standaard

    Kort vraagje, maar is de NLse release van de Extended Edition van de LOTR trilogy (BR) regio-vrij!?

    Ik heb even gezocht op internet en zag dat de UK-release wel regio-vrij is, maar van de NLse release kon ik het zo snel even niet vinden.

  3. #1803

    Standaard

    Bij de NL Extended Edition staan er regio B logo's op de Blu-rays van de film, op de DVD's met de extra's regio 2 logo's.

  4. #1804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanke Bekijk bericht
    Once you go extended, you never go back!
    Als ze de EE ook zonder de dvd's leveren en evt. ook zonder alle extra's (kaal dus), dan wil ik ze wel aanschaffen op blu-ray.

  5. #1805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Bij de NL Extended Edition staan er regio B logo's op de Blu-rays van de film, op de DVD's met de extra's regio 2 logo's.
    Mjah, dat zal er ook vast op staan bij de UK release of de USA release, maar in de praktijk wil dat niet altijd betekenen dat het dan regio-gebonden is.

    Maar ik kan het nergens vinden helaas

  6. #1806

    Standaard

    De Amerikaanse release is regio vrij, de UK versie Regio B locked en de Nederlandse release zal dat denk ik ook zijn.

  7. #1807

    Standaard

    Ik heb even per schijf gecontroleerd bij de NL versie met welke regio ze afspeelbaar zijn via mijn computer, hier zijn mijn bevindingen:

    The Fellowship of the Ring:
    • Blu-ray deel 1: regio A werkt niet, regio B werkt, regio C werkt niet => region B locked.
    • Blu-ray deel 2: regio A werkt niet, regio B werkt, regio C werkt niet => region B locked.


    The Two Towers:
    • Blu-ray deel 1: regio A werkt niet, regio B werkt, regio C werkt niet => region B locked.
    • Blu-ray deel 2: regio A werkt niet, regio B werkt, regio C werkt niet => region B locked.


    The Return of the King:
    • Blu-ray deel 1: regio A werkt niet, regio B werkt, regio C werkt niet => region B locked.
    • Blu-ray deel 2: regio A werkt niet, regio B werkt, regio C werkt niet => region B locked.


    Alledrie de releases zijn dus region B locked dus.
    Laatst aangepast door Tom Wollaert : 28-11-2012 om 21:38

  8. #1808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Ik heb even per schijf gecontroleerd bij de NL versie met welke regio ze afspeelbaar zijn via mijn computer, hier zijn mijn bevindingen:


    The Fellowship of the Ring:
    • Blu-ray deel 1: regio A werkt niet, regio B werkt, regio C werkt niet => region B locked.
    • Blu-ray deel 2: regio A werkt niet, regio B werkt, regio C werkt niet => region B locked.


    The Two Towers:
    • Blu-ray deel 1: regio A werkt niet, regio B werkt, regio C werkt niet => region B locked.
    • Blu-ray deel 2: regio A werkt niet, regio B werkt, regio C werkt niet => region B locked.


    The Return of the King:
    • Blu-ray deel 1: regio A werkt niet, regio B werkt, regio C werkt niet => region B locked.
    • Blu-ray deel 2: regio A werkt niet, regio B werkt, regio C werkt niet => region B locked.

    Alledrie de releases zijn dus region B locked dus.
    Hartstikke bedankt, man!

    Was van plan ze mee te nemen richting Hong Kong om ze daar af te spelen op een nieuwe PS3, maar dat zal dus niet kunnen helaas

  9. #1809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long Bekijk bericht
    Hartstikke bedankt, man!

    Was van plan ze mee te nemen richting Hong Kong om ze daar af te spelen op een nieuwe PS3, maar dat zal dus niet kunnen helaas
    tenzij.......

  10. #1810

    Standaard

    Kwam zojuist onderstaande tegen:



    Had jaren terug al eens een artikel gelezen over het naar 3D converteren van de films. Aan de zijkant van de case te zien lijkt het er dus op dat het eerste deel op 24 maart van volgend jaar uitgebracht gaat worden.

  11. #1811

    Standaard

    Wauw, net toen je dacht dat er niet meer varianten op een thema uitgebracht konden worden
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #1812

    Standaard

    Er zijn wel meer films die achteraf worden geconverteerd. Kijk maar naar Largo Winch: In Duitsland heeft die ook een 3D logo gekregen. Anderzijds kan het best zijn dat dit anders is, men springt toch wel iets zorgvuldiger om met dit materiaal. Hoewel..als we naar de blu-rays kijken van de bioscoopversies.

    We zullen zien. Maar om op de box-art in te gaan: Die ziet er wel goed uit.

  13. #1813

    Standaard

    Opmerkelijk, aangezien er totaal geen officieel persbericht over een 3D conversie is uitgegeven.
    Het lijkt mij gewoon een steelbook collector's cash-in, zonder 3 D. Alhoewel ik sterk geloof dat er een 3D versie ooit zal uitkomen, lijkt deze maart release wishful thinking. Warner zou zeker iets gemeld hebben. Of het moet in januari nog komen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaasheid Bekijk bericht
    Kwam zojuist onderstaande tegen:


    Had jaren terug al eens een artikel gelezen over het naar 3D converteren van de films. Aan de zijkant van de case te zien lijkt het er dus op dat het eerste deel op 24 maart van volgend jaar uitgebracht gaat worden.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  14. #1814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaasheid Bekijk bericht
    Kwam zojuist onderstaande tegen:

    Had jaren terug al eens een artikel gelezen over het naar 3D converteren van de films. Aan de zijkant van de case te zien lijkt het er dus op dat het eerste deel op 24 maart van volgend jaar uitgebracht gaat worden.
    Naar het zich laat aanzien, is er een verkeerd plaatje geplaatst, want in de beschrijving wordt niet gesproken over 3D, alleen over een extended edition steelbook: http://www.amazon.co.uk/Lord-Rings-F...d+of+the+rings

  15. #1815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Als ze de EE ook zonder de dvd's leveren en evt. ook zonder alle extra's (kaal dus), dan wil ik ze wel aanschaffen op blu-ray.
    In de UK zijn de EE's kaal te verkrijgen. (zonder de dvd's met extra's dus; maar wel met de audio-commentaren op de blu-ray's zelf))
    Ik heb deze drie 2-disc edities besteld via Amazon co uk.

    Fellowship (vanaf £4.31)
    http://www.amazon.co.uk/gp/offer-lis...&condition=new

    Two Towers (vanaf £5.15)
    http://www.amazon.co.uk/gp/offer-lis...&condition=new

    Return of the King (vanaf £5.57)
    http://www.amazon.co.uk/gp/offer-lis...&condition=new

  16. #1816

    Standaard

    pic1.jpg

    Weet iemand waar ik (online) deze Extended edition van de Fellowship of the ring kan vinden? Ik heb de twee andere films al van deze editie via een uitverkoop in de FRS. Nu wil ik de collectie graag vervolledigen met het eerste deel. Helaas kan ik deze NL editie nergens vinden op het internet. Ik ben ze slechts enkele keren in de FRS tegengekomen. Weet iemand waar ik deze kan vinden?

  17. #1817

    Standaard

    Ach nee, weer zo'n ellendige 3D...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #1818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    pic1.jpg

    Weet iemand waar ik (online) deze Extended edition van de Fellowship of the ring kan vinden? Ik heb de twee andere films al van deze editie via een uitverkoop in de FRS. Nu wil ik de collectie graag vervolledigen met het eerste deel. Helaas kan ik deze NL editie nergens vinden op het internet. Ik ben ze slechts enkele keren in de FRS tegengekomen. Weet iemand waar ik deze kan vinden?
    Ik weet niet of je er mee geholpen bent, maar deze editie is gewoon de hetzelfde als wat er in de extended trilogy box zit, maar dan met een slipcase erom. Dus ik zou zeggen: verkoop die 2 andere en schaf gewoon de trilogy box aan. Als je niet enkel Fellowship kunt vinden is dat misschien een optie. Die box is nl bij Bol. com nu ongeveer 47 euro, en ongeveer 28 pond bij amazon.co.uk maar dan met zonder nl ondertitels.

  19. #1819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik weet niet of je er mee geholpen bent, maar deze editie is gewoon de hetzelfde als wat er in de extended trilogy box zit, maar dan met een slipcase erom. Dus ik zou zeggen: verkoop die 2 andere en schaf gewoon de trilogy box aan. Als je niet enkel Fellowship kunt vinden is dat misschien een optie. Die box is nl bij Bol. com nu ongeveer 47 euro, en ongeveer 28 pond bij amazon.co.uk maar dan met zonder nl ondertitels.
    Dank voor de tip. Maar ik heb juist voor deze editie gekozen omdat ik de boxset zo verschrikkelijk lelijk vond. De prijs voor 1 film is maar €15, vandaar dat ik liever dan deze editie neem, die ik mooier vind. Normaal geef ik totaal niet om slipcovers, maar dit keer is het toch anders. Omdat niet iedereen in mijn familie even goed Engels kan, wil ik voor deze films toch liefst NLO.

  20. #1820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    pic1.jpg

    Weet iemand waar ik (online) deze Extended edition van de Fellowship of the ring kan vinden? Ik heb de twee andere films al van deze editie via een uitverkoop in de FRS. Nu wil ik de collectie graag vervolledigen met het eerste deel. Helaas kan ik deze NL editie nergens vinden op het internet. Ik ben ze slechts enkele keren in de FRS tegengekomen. Weet iemand waar ik deze kan vinden?
    Misschien is dit iets voor u: http://www.2dehands.be/dvd-video/ove...174774753.html
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  21. #1821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaasheid Bekijk bericht
    Kwam zojuist onderstaande tegen:



    Had jaren terug al eens een artikel gelezen over het naar 3D converteren van de films. Aan de zijkant van de case te zien lijkt het er dus op dat het eerste deel op 24 maart van volgend jaar uitgebracht gaat worden.
    Hierover zijn ook al veel discussies op Hi def Ninja forum,
    Dit zal gewoon een steelbook release worden van de normale versies en ECHT niet van de 3D versie van Fellowship of the Ring.

    Warner Bros zou NOOIT 1 van hun grootste cashcows op 3D blu ray releasen zonder dat de film(s) eerst in de bioscoop hebben gedraaid.
    Bovendien duurt een goeie conversie naar 3D zeker een jaar , kijk maar naar Titantic en Jurassic Park. Peter Jackson en New Line Cinema zouden nooit instemmen met een blu ray 3D release terwijl de Hobbits films nog in de bioscoop draaien.
    Voor een 3D conversie zou zeker ook Weta Digital bij de conversie en Peter Jackson betrokken zijn, ook al wordt de conversie zelf door een extern bedrijf gedaan.
    Beide(Weta Digital en Peter Jackson) hebben de afgelopen jaren zeker geen tijd gehad om effe Fellowship of the Ring om te zetten of te bewerken tot 3D

  22. #1822

    Standaard

    Al heeft PJ wel eens geroepen dat hij net als Tolkien deze films wil blijven onderhouden, dus aanpassen en verbeteren aan de tijd en mogelijkheden en fouten eruit halen. Maar ik denk ook niet echt dat ze tijd hebben gehad om dat er even bij te doen. Zelfs Kuifje schuift hij op vanwege de Hobbit.

  23. #1823

    Standaard

    Ik zag dat de Warner-editie van de box met de theatrical cuts inmiddels in de schappen ligt. Weet iemand of deze uitgave qua inhoud en/of extra's verschilt van de oude A-film box?

  24. #1824

    Standaard

    voor zover ik weet bevat de theatrical edition geen appendecies. Daar is het doosje simpelweg ook té klein voor. Dat zijn docu's van allemaal gemiddeld 3,5u lang. Ik wacht zelf ook nog op de re-release van de extended edition, maar ik denk dat dat nog lang zal duren. misschien eind dit jaar?

  25. #1825

    Standaard

    De theatrical edition bevat inderdaad geen appendices. Die zitten alleen bij de extended edition. De originele theatrical edition van iedere film bevatte echter wel extra's (voornamelijk promotioneel) op een tweede schijfje, maar dat tweede schijfje is weggelaten bij de recente uitgave van Warner Bros.

Pagina 73 van 73 EersteEerste ... 23636970717273

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •