De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray release Spiderman 3 verkoopt 130,000 stuks

    Blu-ray release Spiderman 3 verkoopt 130,000 stuks


    Geschreven door Aziz Talmricht
    Bron: N4G -
    Donderdag 08 november 2007 - Sony Pictures Home Entertainment heeft onthult dat de Blu-ray release van Spider-man 3 130,000 keer over de toonbank is gegaan in de eerste zes dagen na verschijning. Dit houdt in dat in minder dan een week tijd al 30% van het totale aantal verscheepte exemplaren verkocht is. Sony verscheepte 400,000 stuks naar retailers.

    David Bishop, baas bij Sony's Worldwide Brand Integration, is duidelijk in zijn nopjes met de verkoopcijfers:

    Quote:
    "We are well-placed for the holidays. We got in before the key shopping season, and now you'll have more people getting into the market, as new players are launching from Sony, Sharp, Panasonic [among others]. It's our hope that they walk out with a player and Spider-Man 3."

    De 130,000 verkochte exemplaren staan los van de 40GB PS3 promotiecampagne waarbij de film gratis werd weggegeven. Sony Pictures Home Entertainment verwacht dat, met het oog op het aanbreken van de feestdagen, de vraag naar Spider-man 3 op Blu-ray alleen maar zal toenemen.
    Laatst aangepast door windoweyez : 08-11-2007 om 09:39

  2. #2

    Standaard

    En het is US only. Niet slecht.

  3. #3

    Standaard

    Nu gaan ze zeker ook weer een (propoganda) strijd voeren over het aantal verkochte exemplaren van bepaalde films.
    Eerst Paramount met zijn "Transformers", en nu Sony met zijn "Spiderman 3".
    Leuk om te weten, maar om het zo hoog van de toren te blazen.?

    De enigste verkoopcijfers die iets zeggen over de voortgang van de formatenoorlog zij de titels van Warner die op bijde systemen uit komen, zoals "Harry Potter" en "
    "Blade Runner".

  4. #4

    Standaard

    De best verkochte titel is '300' (van Warner), met 250.000 verkochte exemplaren in de eerste week, waarvan 165.000 BD's, bijna 2/3 dus.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2 Bekijk bericht
    De best verkochte titel is '300' (van Warner), met 250.000 verkochte exemplaren in de eerste week, waarvan 165.000 BD's, bijna 2/3 dus.
    1/2 zul je waarschijnlijk bedoelen (85.000 / 165.000),
    Intussen is er van alles gebeurd en kunnen we straks een mooi vergelijk maken tussen de verhoudingen van "Harry Potter", en "300".
    Die zullen ongetwijfeld dichter bij elkaar liggen,... ergens nabij de 2/3 verwacht ik.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    1/2 zul je waarschijnlijk bedoelen (85.000 / 165.000),
    Intussen is er van alles gebeurd en kunnen we straks een mooi vergelijk maken tussen de verhoudingen van "Harry Potter", en "300".
    Die zullen ongetwijfeld dichter bij elkaar liggen,... ergens nabij de 2/3 verwacht ik.
    Nee, ik bedoel echt 2/3. Jij bedoeld waarschijnlijk 2:1 :wink:

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2 Bekijk bericht
    Nee, ik bedoel echt 2/3. Jij bedoeld waarschijnlijk 2:1 :wink:
    Dat is toch hetzelfde? want als BD 2/3 heeft verkocht, dan heeft HDDVD 1/3 verkocht, wat de helft is van 2/3, dus de verkopen zijn dan 2:1 in voordeel van BD.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  8. #8

    Standaard

    Dat is hetzelfde ja. Frenkel zei 1/2, wat niet betekent 1 staat tot 2 (wat ik dus bedoelde), maar een half. 165.000 is niet de helft van 250.000, maar wel ongeveer 2/3. Hij bedoelde 2:1, de ratio tussen BD en HD DVD software verkoop.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian2 Bekijk bericht
    Dat is hetzelfde ja. Frenkel zei 1/2, wat niet betekent 1 staat tot 2 (wat ik dus bedoelde), maar een half. 165.000 is niet de helft van 250.000, maar wel ongeveer 2/3. Hij bedoelde 2:1, de ratio tussen BD en HD DVD software verkoop.
    O Ja, nu begrijp ik hem ., je hebt helemaal gelijk

  10. #10

    Standaard

    Ken gebeuren.

  11. #11

    Standaard

    Met cijfers kan je goochelen... Beide bedoelen hetzelfde, maar het een LIJKT positiever voor de een en het ander LIJKT positiever voor de ander
    Denon AVR 3806, Infocus X1, HTPC with X15e case, B&W 604 front, B&W 603 rear, B&W cc60 center, SVS PB 12Plus sub, Projecta screen, Buttkicker, Blu-ray collection played by PS3. Visiosat G4 with Alps Quad to Topfield 7700HSCI (HD player) NEW : Samsung PS50-Q91H
    http://bluray.ligfietsers.be/phpdvdprofiler/index.php

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •