De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe Philips 42 en 47 PFL 9832

    Ik heb op een Franstalige site de nieuwe Philips 42 en 47 PFL 9832 zien staan met full HD:
    http://www.lcd-compare.com/televiseu...42PFL9832D.htm

    http://www.lcd-compare.com/televiseu...47PFL9832D.htm

    Nu is mijn vraag,heeft iemand een gedacht wanneer hij zou uitkomen in Belgie en wat de prijs zou bedragen?
    Zijn voorganger,de 9831 is nu al serieus gezakt in prijs (2222€ in Media Markt) maar die heeft wel geen Full HD ondanks dat de beeldkwaliteit al verbluffend is.
    De Philips 47 PFL 9732 is wel al te krijgen maar die kan volgens mij niet tippen aan de 9832.
    Alvast bedankt op voorhand.
    Enjoy every day

  2. #2

    Standaard

    Het gerucht om een PFL9832 is al redelijk oud.
    Het is dan ook niet meer dan een gerucht dat de ronde deed.

    Inmiddels is er al een opvolger voor de roemruchte pf9831. Het betreft daarbij de 42PFL9900D ofwel de Aurea. Dit model is er (voorlopig) alleen in 42".

    De beeldkwaliteit vind ik persoonlijk erg goed, is gelijk aan de 9632 en de 9732 (mogelijk ook de 9742 maar die is voor de franse markt ivm MPEG4 DVB-T).

    Persoonlijk onder vind ik nu wel voor de 2de maal een probleem met het Ambilight Spectra (zo wordt de Ambi light rondom genoemd).
    Eerst was er een deel conitu te rood, ondanks vervanging van dit deel nog altijd, en nu is er een deel echt defect en kleurt dit na een korte tijd paars ipv wit. Ook bij alle andere kleuren is er een zeer duidelijke neiging naar paars. Hiervoor gaan ze opnieuw langskomen.

  3. #3

    Standaard

    Het moet toch zijn dat de 9832 bestaat anders zou men hem toch niet afbeelden + specificaties meegeven?
    Ik ben dit weekend naar opendeurdagen geweest van enkele elektro zaken maar daar wisten ze me niet te vertellen wanneer ie zou binnen komen.
    De Aurea heb ik ook al veel zien staan maar ik was niet echt onder de indruk van de beeldkwaliteit.
    De 9831 liet zelfs een betere indruk ondanks dat het geen Full HD is.
    Het ambilight-effect van de Aurea is dan wel wel weer een streling voor het oog.
    Ambilight is heel mooi maar als ge er zoals U problemen mee ondervindt is het plezier er rap van af.
    Ik heb mij zondag de Panasonic Dvd-recorder DMR-EH67(prima apparaat) aangeschaft en nu ga ik nog wachten tot januari om te beslissen of ik voor een Panasonic 42PY(of PZ) 700 ga of voor de Philips LCD 42PFL 9832(als hij uitkomt tenminste).
    Het zal mogelijks afhangen van het stroomverbruik.
    Bedankt voor de info Mr_Parker.
    Enjoy every day

  4. #4

    Standaard

    De gebruikte foto is er een van de 9831.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker Bekijk bericht
    De gebruikte foto is er een van de 9831.
    Zou best kunnen maar de specificaties zijn toch wel anders wat me doet veronderstellen dat ze toch met een nieuw model gaan uitkomen.
    Afwachten is de boodschap.
    Als er tegen eind januari nog niet meer duidelijkheid is ga ik waarschijnlijk opteren voor de 42PY700(of 42PZ700)
    Enjoy every day

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •