Heeeyy, Ben benieuwd of er in NL ooit nog seizoenen van Golden Girls uitkomen.. heb alleen 1 & 2 ... Doeii
Heeeyy, Ben benieuwd of er in NL ooit nog seizoenen van Golden Girls uitkomen.. heb alleen 1 & 2 ... Doeii
Doei!
|Gekeken films (WhatIWatch) |
"The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick
dAAg
Stelletje kleuters ahaha .. volgens mij is hierover al genoeg gezegd, dus gebruik even de zoek functie, slottje lijkt mij .. doei!
Laatst aangepast door movie.tim : 12-11-2007 om 14:48
ik heb seizoen 4 besteld bij bol.de met nl subs ik had 2 kortingscoupons en betaal nu €29 inc. verzendkosten dus valt mee.
In maart komt seizoen 5 uit(duitsland) In Nederlnad komen deze helaas niet meer uit heeft Buena Vista me laten weten.
Laatst aangepast door twiggertje : 04-12-2007 om 12:09
Dit is echt te erg, ik heb seizoen 4 van de Golden Girls besteld bij bol.de en die gasten sturen me een versie op met alleen Engelse en Duitse ondertitels!!!! #%#@^%$@^!!!
Op de site staat dit:
Sprache(n): Englisch, Deutsch (Untertitel: Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Spanisch, Schwedisch, Norwegisch, Dänisch, Finnisch, Holländisch, Englisch für Hörgeschädigte)
zucht...
http://www.8hours.eu/ Stop long animal transports
dat is zeker erg, ik heb deze dus ook besteld omdat op de site van bol.de stond dat er nederlandse ondertiteling op zit.
Ik denk dat bol.de daar niks aan kan doen, zij krijgen de info van buena vista, en op de vorige seizoenen stonden wel die verschillende talen van ondertiteling dus hebben ze nu gewoon weggelaten en beperkt tot duits/engels.
Ik vind het zelf niet echt een ramp maar was wel handig geweest.
Als je de dvd niet wil moet je gewon even naar bol.de mailen dan kun je hem gewoon kosteloos terugsturen. Je hebt tenslotte betaald voor een dvd met nl subs en die heb je niet gekregen dus heb je recht op je geld terug.
ik heb seizoen 4 gisteren ook ontvangen en ben wel tevreden. wel jammer dat het geen digipack is maar een gewone plastic doos maar ja het gaat om de inhoud.
Ik las op een duits forum dat er een fout op de discs staan, als je voor play all kiest en dan terug wil gaan naar het menu blijft het beeld zwart en moet je de dvd weer helemaal opnieuw starten.
Ik heb dit getest en op mijn JVC speler is dit probleem idd aanwewig maar op mijn sony speler werkt het wel goed.
Ik kies normaal de optie episode kiezen en dan heb je het probleem zowiezo niet.
zo nu op naar seizoen 5 die in maart al verschijnt.
bij freerecordshop seizoen 1(import) maar €52.99
zou iemand dat bedrag eraan uitgeven??? ik denk het niet, moet je wel heel dom zijn.
Laatst aangepast door twiggertje : 25-12-2007 om 11:15
Ik zie nergens dat het om import gaat.. maar goed, je moet echt dom zijn ja, want bij de blokker koop je ze voor 15 euro per stuk (in iedergeval dat heb ik er voor betaald)..
Maar wel echt tering balen zeg dat ze niet alle seizoenen uitbrengen hier, zelfde als indertijd met 'profiler' netjes gekocht en dan maar wachten tot er meer zouden komen, en die komen er dus niet..
Heb even zitten rondspeuren en kwam uit op de volgende 2 websites: www.dvds99.com en www.thebigdvdstore.com , hier wordt een boxset aangeboden met alle 7 seizoenen, regiovrij wat betekent dat ze op alle dvdspelers af te spelen zijn. Het is wel zonder Nederlandse ondertiteling, maar dat is niet zo belangrijk.
http://www.xe.com/ucc/
Ik heb trouwens het vermoeden dat de box niet legaal zijn. Buena Vista beschikt over de rechten van deze serie en die hebben nog nooit een regiovrije DVD uitgebracht.
dan wacht ik toch even af tot jij ze hebt, als het dan geen bootlegs blijken te zijn zal ik deze ook bestellen, want €81 is echt goedkoop, als ik de overige 3 seizoen bij bol.de bestel ben ik €28.99 kwijt per seizoen + 3 x verzendkosten €8.00 .
Laat het even weten als je ze binnen hebt.
alvast bedankt.
Het is dus wel illegaal. Bootlegs van de Koreaanse markt. Niet officieel. Maar daar zul je zelf nog wel achter komen.
Overigens hoop ik dat The Golden Palace ook snel op dvd uit zal komen.
**** me gently with a chainsaw.
Dit is echt erg, het geluid van de laatste 3 afleveringen loopt niet synchroon ik heb op 3 dvd spelers getest het geluid loopt c.a een halve seconde achter lijkt weinig maar is toch irritant.. Ik ga de overige seizoenen niet aanschaffen want €30 + €8 verzendkosten is wel erg veel voor een dvd die niet naar behoren werkt.
Er zit trouwens nog een fout op d dvd's als je kiest voor alles afspelen en dan naar het menu terug wilt gaan blijft het beeld zwart en moet je de dvd er eerst weer even uithalen(als je resume gebruikt). Dat probleem had ik al ergens op een duits forum gelezen. Nu is het niet zo'n groot probleem want ik kies altijd voor episodes en dan kun je wel terug naar het menu.
Ik houd het dus voor gezien met het aanschaffen van de overige seizoenen.
Laatst aangepast door twiggertje : 08-03-2008 om 10:00
Wat irritant zeg, ik heb het nog niet ontdekt op mijn bol dvd van the GG. Ben nog steeds verbolgen over het ontbreken van de NLse ondertitels. Ik kon hem niet terugsturen omdat ik de verpakking al had geopend en de dvd had afgespeeld. Bol.de kan van mij ook geen bestellingen meer verwachten iig!! :x
maar staat er op de verpakking dat de dvd's NL subs hebben? en staat het zo ook op hun site? zoja, dan moet bol.com wel de dvd's terugnemen aangezien het niet het geleverde product is, ongeacht of jij de verpakking al geopend hebt ja/nee.. das gewoon normale consumentenrecht.. Zij moeten het verder dan maar met hun leverancier afhandelen..
QUOTE:maar staat er op de verpakking dat de dvd's NL subs hebben? en staat het zo ook op hun site? zoja, dan moet bol.com wel de dvd's terugnemen aangezien het niet het geleverde product is, ongeacht of jij de verpakking al geopend hebt ja/nee.. das gewoon normale consumentenrecht.. Zij moeten het verder dan maar met hun leverancier afhandelen..
Op de site stond het sowieso, heb ik ook al eerder over gepost. Na de miskoop ben ik meteen gaan mailen naar de klantenservice, maar heb NOOIT een reactie ontvangen. Rechtstreekse mails, formulier via de site, het mocht allemaal niet baten. Als laatste zou ik ze kunnen bellen, maar dat kost een beetje en bovendien is mijn Duits best wel niet geweldig.