Van Home zijn 1, 2 en 3 allemaal al uitgebracht, niks nieuws dus.Het lijkt me wel dat ze verder gaan, aangezien ze in iedergeval nu alweer 1 seizoen meer (1, 2, 3) van Home Improvement hebben uitgebracht dan de vorige keer (1,2)..
Je zou denken dat ze het niet zonder reden uitbrengen, maar er is nog niks bekend over uitgaven voor de komende maanden voor GG of voor Home...
Laatst aangepast door twiggertje : 22-09-2008 om 10:50
Seizoen 3 van Home Improvement is destijds wel uitgebracht, ik heb 'm toen bij de Media Markt gekocht. Echter, vrij snel daarna was hij er niet meer.
Ja, ik wacht ook rustig af Maar ondertussen wou ik het ze bij Buena Vista toch even vragen Maar helaas... Binnen een half jaar zou er toch wel iets bekend moeten zijn, anders lijkt het me toch wel vrij duidelijk..zo snel gaat dat ook niet GG en Home Improvement seizoen 1 t/m 3 is pas uit(27-08-08 ) en kan mischien maanden duren voordat seizoen 4 uitkomt. Even afwachten dus.
Hééj, speciaal voor dit ff een profieltje aangemaakt alhier: op bol.com is Golden Girls seizoen 4 voor maar €19,99 te koop! Dit is dan weliswaar een import versie (regio1), maar toch.
Overigens heb ik vorig jaar in San Francisco alle overige seizoenen op dvd gekocht, en de kwaliteit van die dvd's zijn gewoon iets minder (blijkbaar hebben we in de EU een net iets hogere standaard qua dvd's), maar ze zijn het zeker waard om te kopen. Oh, en meer goed nieuws misschien: sinds kort geldt er een nieuwe regel, dat je voor onder de €20,- geen btw en invoerrechten meer hoeft te betalen (ofzoiets), en tot de €50,- hoef je geen btw te betalen (als ik het goed heb onthouden, het was op Editie NL iig, afgelopen week, of die week daarvoor). Dit betekent dat je dus elk seizoen van de Golden Girls nu relatief goedkoop zou kunnen importeren vanuit de VS (het loont misschien om ff op amazon.com of ebay.com te kijken).
Ohja, en ik zeg: koop ze vooral uit regio1!!! Want hoewel de duurdere dvd-spelers vaak deze schijfjes niet kunnen lezen, kunnen die goedkope dvd-spelertjes van bv. de Blokker wel! En zo'n dvd-speler is soms zelfs goedkoper dan een seizoen van de Golden Girls!
Hoop dat iemand hier iets aan heeft :smile:
Is regio2, die versie heeft een Engelse en Duiste audiotrack en o.t ook Engels en Duits. Ik heb die versie vorig jaar al besteld bij Duitse bol.de. Er zitten een paar fouten op, als je voor alles afspelen kiest en dan terug wil gaan naar het menu wordt het beeld zwart en enige oplossing is de dvd opnieuw plaatsen. 2e fout: het geluid op de 3e disc loopt niet synchroon(zie eerdere berichten van mij op pagina1 van dit topic). Ik heb daarom ook de andere seizoenen niet aangeschaft, want dan is €25 toch veel geld en dan ook nog €8 verzendkosten.
De Nederlandse re-release van seizoen 1 t/m3 zal dus wel te maken hebben gehad met de import versies die nu uitkomen. Jammer, ik had gedacht dat de overige NL seizoenen nu ook zouden uitkomen.
Laatst aangepast door twiggertje : 07-12-2008 om 10:23
@ twiggertje:
van wat ik begrepen heb (heb ooit eens een mailtje gestuurd naar, ik denk, dvd-home) zou men hierzo niet verder gaan dan seizoen 3, i.v.m. tegenvallende verkoopcijfers (wat mijns inziens opgelost kunnen worden door een willekeurige zender de serie weer te laten herhalen, maar goed). Van wat ik begrepen heb is in andere delen van de wereld hetzelfde gebeurd, alhoewel in sommige landen er voorzichtig wel meer wordt uitgegeven :s
Ik denk dat de beste optie nog steeds blijft om ze of persoonlijk, of via internet, uit de VS te halen. Je betaald er dan misschien iets meer voor, maar dan weet je wel dat je de hele serie compleet krijgt. Sowieso kan het ook goedkoop, zie mijn vorige berichtje. Ik was bv. in San Francisco, maar daar waren ze sowieso duurder dan 'normaal' (ik geloof da'k er ong. ruim $40,- per seizoen voor heb betaald ), aangezien San Fran een redelijk dure stad is. Op ebay en/ of amazon kan het al pretty cheap (zie bv. http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_d?...+Girls&x=0&y=0 ). Ze zijn allemaal onder de $22,-, wat betekent dat je, als ik goed heb, geen invoerrechten en btw erover hoeft te betalen (zie mijn vorige bericht, nieuwe regels ). Dat zou dus kunnen lonen
Snap al héél lang niet waarom ze oudere populaire series (ik noem een Blossom, Full house, Growing Pains - geweldig op DVD!, Familie Maters, enz.) niet herhalen. Steeds maar dezelfde series (Nanny, Roseane, Cosby, Susan).wat mijns inziens opgelost kunnen worden door een willekeurige zender de serie weer te laten herhalen, maar goed
Snap nog steeds niet dat ze een re-release doen van iets wat niet zou verkopen. En als het wél verkoop kom dan met de rest.
Zou best wel eens willen weten hoeveel er van een serie nou verkocht worden. Nieuwe series als Lost en Greys staan wel altijd in de top 10. Maar dan weet je de aantallen nog niet...
Laatst aangepast door twiggertje : 08-12-2008 om 09:40
@ Chiel!: ik geloof dat RTL4 The Golden Girls ergens eind jaren '90/begin millennium heeft uitgezonden, maar veel hoor je daar ook niet meer van :-s De NL'se rechten zijn dus (tenminste, als je van het verleden uit mag gaan) bij de RTL-groep. Overigens is Roseanne ook leuk, en The Nanny heeft er ook leuke afleveringen tussen zitten. Grappige is alleen wel: die zitten bij de SBS-groep
@ Twiggertje: vraag is of ze überhaupt doorgaan met het uitbrengen van nieuwe seizoenen, al dan niet geïmporteerd. Ik zie overal seizoen 1 t/m 3 staan, en soms (bij die online obesitas dus, o.b.a. bol.com) ook seizoen 4. Maar verder gaat niemand
@ SuperDre: tsja, het is misschien ook net wat je er voor over hebt denk ik. Ik was gaan winkelen in San Fran in de Virgin Megastore alleen maar om die dvd-boxen, en die van Joan Of Arcadia te verkrijgen. De rest kon me gestolen worden En de prijs viel me bar tegen, maja, daar lagen ze voor het grijpen (heuh, kopen dus), weliswaar te duur, maar toch. Nu ik zie dat je ze via een amazon.com heel goedkoop kunt verkrijgen, en ook nog eens in het achterhoofd hebbende dat de regels m.b.t. import drastisch omlaag zijn gegaan, en de dollar nog steeds gunstig staat m.b.t. de euro.... Naja, dan merk ik dus wel dat ik er (toen=een ruim jaar geleden, okt. 2007, omgerekend €25,-/ €30,- per seizoen) teveel voor heb betaald, en dat het dus nu goedkoper kan. ***te is alleen (pardon my French ): je weet nooit óf, en wanneer de GG hier uitgebracht worden, en tegen welke prijs. Ik heb de NL'se versie van seizoen 3 toen (=2006 geloof ik) bij de Blokker gekocht voor €35,-! (en die was nog het voordeligst) Nu issie vet veel goedkoper! Alleen da's het ***te met het uitbrengen van die dvd's, het lijkt soms net een beursgang ofzo: je weet nooit wanneer je in moet stappen, en wanneer juist niet. Voor je het weet mis je alles, voor je het weet zit je met grote verliezen, en voor je het weet voel je je een rijk man (of vrouw, hel, ik ben geëmancipeerd genoeg ). Mijn mening, maar da's echt puur míjn mening, is: bestel ze zo goedkoop mogelijk via welke site dan ook. Ik denk nl dat ze in NL niet uitgebracht zullen worden (iig niet binnen afzienbare tijd). Maar da's dus echt puur míjn mening! Als jij, of wie dan ook, een andere mening heeft, dan is dat net zoveel waard!
Niemand heeft de rechten meer denk ik. Anders hadden ze die oude serie's vast wel uitgezonden. En Roseanne en The Nanny zijn héél leuk, maar als je 3 jaar (eerst NET5 toen RTL5) achter elkaar The Nanny uitzend... Gaat me er om dat er best wat meer variatie kan komen. Dharma is er nu ook alweer voor de 3e of 4e keer op in 2 jaar.
En ooit zal ik GG vanaf seizoen 4 vast wel zien. De komende 60 jaar (ja, ik word wel 81) komt het vast nog eens op tv of DVD. Heb er geen haast mee! Genoeg leuke sitcoms nog op m'n HDD staan
Ik heb zelf ook The Golden Girls 1 t/m 3 op DVD.Vind het heel jammer dat ze de rest niet meer uitbrengen:neutral:
bij bol.de zijn nu al 6 seizoenen verschenen maar alleen Duitse en Engelse ondertiteling net als bij bol.com. Alleen zijn ze daar nogal prijzig, maar ik denk dat die ook in Nederland zullen uitkomen. Seizoen 4 is pas uit in Nedrland dus kan nog wel even duren voordat seizoen 5 uitkomt.
Ik heb overigens seizoen 1 t/m 3 gekocht toen die pas uit waren voor €25 per seizoen bij Free Recordshop dus bij blokker waren ze toen wel érg duur.
Laatst aangepast door twiggertje : 11-12-2008 om 09:18
Ik heb alle seizoenen gewoon in Regio 1 gekocht...erg mooie boxen met Engelse ondertiteling. Ben nu bij de laatste 3 afleveringen van seizoen 7...nog niet eerder gezien, dus ben benieuwd...
Hopelijk komt ooit ook nog The Golden Palace op dvd, om het helemaal compleet te hebben, zie het toch een beetje als het achtste seizoen...
**** me gently with a chainsaw.
@Chiel!: Hahaha, bonuspunten voor jouw positiviteit, dat verdien je absoluut! ('ik word wel 81') Maar goed, aangezien er geen reden is om anders te denken, doe ik er een schepje bovenop, en zeg: tegen die tijd worden 'we' vast gemiddeld rond de 100 ofzo. Dus heb je van mij ong. 20 extra jaren gekregen om de gehele serie compleet gezien te hebben.
@Khonnor: ik dus ook, en ben het helemaal met je eens!
Verder: illegale versies van The Golden Palace zijn wél verkrijgbaar. Zie http://www.tvaddicts.tv/movie/comedy...en_palace.html
en
http://www.dvdcraze.tv/movies/comedy...en_palace.html
Let wel; dit zijn ILLEGALE versies. Dit omdat Buena Vista nog steeds niet het plan heeft om die serie uit te brengen.
Dank je! Dank je!
Dat zijn behoorlijke prijzen voor illegale dvd's..
Ja, dat vind ik dus ook. Wil de serie graag zien, hoewel het me 'anders' lijkt zonder Bea. Maar niet voor +50 dollar.
Ik blijf hopen op een official release, en hopelijk samen met het derde seizoen van Once And Again...
Als alternatief kan je The Golden Palace op youtube zien. Een fan heeft alle afleveringen daar online gezet. Het eerste gedeelte van de pilotaflevering staat hier: http://www.youtube.com/watch?v=2XdxZY_Q-Ck
Bedankt voor de link. Eerste aflevering net gekeken en was niet heel slecht. Toch mis ik Dorothy.
Zware mannenstem: "I'm back."
Sophia: "...Dorothy?"