Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 85 worden weergegeven.

Standaard

Heb laatst op YouTube een stukje gezien uit de Golden Palace. Hoeveel afleveringen zijn daar van gemaakt?
    http://www.8hours.eu/ Stop long animal transports

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Eén seizoen met 24 afleveringen. Zie: http://www.imdb.com/title/tt0103426/.
    hehe.. wist niet eens dat er zo'n serie bestond..

Standaard

Als Golden Girls al niet meer uitkomt dan is de kans voor Golden Palice wel héél klein...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Als Golden Girls al niet meer uitkomt dan is de kans voor Golden Palice wel héél klein...
    In de VS wel, daar zijn alle seizoenen van The Golden Girls al uit op DVD
    Laatst aangepast door C0re : 09-03-2008 om 23:36

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door c_t Bekijk bericht
    QUOTE:maar staat er op de verpakking dat de dvd's NL subs hebben? en staat het zo ook op hun site? zoja, dan moet bol.com wel de dvd's terugnemen aangezien het niet het geleverde product is, ongeacht of jij de verpakking al geopend hebt ja/nee.. das gewoon normale consumentenrecht.. Zij moeten het verder dan maar met hun leverancier afhandelen..

Op de site stond het sowieso, heb ik ook al eerder over gepost. Na de miskoop ben ik meteen gaan mailen naar de klantenservice, maar heb NOOIT een reactie ontvangen. Rechtstreekse mails, formulier via de site, het mocht allemaal niet baten. Als laatste zou ik ze kunnen bellen, maar dat kost een beetje en bovendien is mijn Duits best wel niet geweldig.
    ik heb al een paar keer naar bol.de gemaild met vragen en kreeg steeds netjes antwoord. Ik had de mails wel in het duits getypt en mijn duits is ook niet zo geweldig maar met google kom je een heel eind.
    Ik heb zelfs een keer gehad dat een dvd box(3rd rock form the sun s6) niet op op tijd geleverd werd, normale levertijd was een week en ik had de box na 10 dagen nog niet binnen. Ik heb dit via mail laten weten en toen kreeg ik als antwoord dat er blijkbaar iets mis gegaan is bij de post en hebben ze de box opnieuw verstuurd, maar 2 dagen later kwam de eerste bestelling alsnog binnen en een week later de 2e dus heb ik seizoen 6 dubbel.

Je hebt gewoon recht op je geld terug want je hebt iets gekregen wat je niet besteld hebt. Op hun site stond duidelijk dat de dvd nederlandse ondertiteling had, later hebben ze dat gecorrigeerd maar toen jij (en ik ook trouwens) deze bestelde stond er nog nederlandse ondertiteling op hun site.
    Bij seizoen 5 staat overigens ook weer met nederlandse ondertiteling maar klopt dus weer niet want ik heb 's op andere site's gekeken en daar staat duidelijk bij dat het alleen met duits en engelse ondertiteling is.

Ik zou toch nog 's mailen als ik jou was, kwaad kan het nooit.
    Laatst aangepast door twiggertje : 12-03-2008 om 11:30

Standaard

27-08 The Golden Girls – Seizoen 1 t/m 3 (re-release)

Ik weet niet of het wat zegt, maar er is weer een beetje hoop
    Wie weet verkoopt het goed en brengen ze de rest uit in Nederland..

Standaard

dat zou wel fijn zijn ja.. hmm.. maar ik geloof dat ik uberhaupt 3 nog niet heb...

Standaard

Nóg meer reden om te kopen

Standaard

Na op een ouwe tape, een ouwe thanksgiving aflevering van The Golden Girls te hebben gezien, ga ik deze boxen ook halen!

Standaard

Ik had dat ook gelezen maar er staan nogal vaak fouten op bol.com als het om release datums gaat, zo stond er laatst roseane seizoen 1, 2,3 en 4 in de pre-release terwijl die al lang uit waren.
    Als het wel klopt hoop ik natuurlijk dat de seizoenen 5 t/m 7 ook uit worden gebracht want die andere seizoenen heb ik al.

Standaard

Ik heb het van het Bubblegum Forum (die het misschien wel van Bol heeft).
    Laatst aangepast door Chiel! : 07-06-2008 om 12:14

Standaard

Ik heb het van dvd-home (die het misschien wel van Bol heeft).
    Ik denk niet dat dvdhome gegevens van internetwinkels haalt. Als het op dvdhome staat zal het wel kloppen. Ik zie het overigens nergens staan bij dvd-home ook niet in database

Standaard

'Golden Girl' Estelle Getty overleden

LOS ANGELES - De Amerikaanse actrice Estelle Getty, die haar bekendheid haast exclusief te danken heeft aan de televisiereeks 'Golden Girls', is op 84-jarige leeftijd in haar woning in Los Angeles overleden.
    In 'Golden Girls', dat in de VS van 1985 tot 1992 liep, schitterde Getty als het sarcastisch-humoristische oudje Sophia Petrillo. Destijds moest de actrice zich nog 'oud maken', wat gebeurde door een grijze pruik en een uilenbril.

Getty speelde ook in bioscoopfilms, zo onder andere naast Cher in 'Mask' en met Sylvester Stallone in 'Stop! or my mom will shoot' (1992). Haar laatste rol van betekenis speelde zij in 1999 als oma Estelle Little in de familiefilm 'Stuart Little'.
    avb

Standaard

Erg jammer, maar een respectabele leeftijd.

Ik vrees nu alleen voor de dagen dat de overige "Girls" zullen overlijden...
    **** me gently with a chainsaw.

Standaard seizoen 4

Ik las net op Amazon.co.uk dat seizoen 4 binnenkort op regio 2 uitkomt! Weet iemand of er Nederlandse of Engelse ondertiteling op zit? Als dat zo is koop ik hem meteen, want de Duitse uitgave is van een slechte kwaliteit ( heb ik gehoord!! )

Standaard

Engelse ondertitels zal de DVD ongetwijfeld hebben, maar of deze Nederlandse ondertitels heeft is nog onduidelijk.

Standaard

Ik heb de duitse versie en beeld/geluidskwaliteit is wel goed maar bij de laatste dvd loopt geluid iets voor of achter(lipsync. probleem). En er zit nog een fout op de discs, als je voor alles afspelen kiest en dan naar het menu terug wil gaan word het beeld zwart en moet je de dvd opnieuw plaatsen (lees eerdere berichten op pagina 1). Overigens zitten er geen nl subs op, wel duits.
    in september is de re-release van seizoen 1 t/m 3 in Nederland, mischien worden de overige seizoenen nu óók uitgebracht. Laten we het hopen.
    Laatst aangepast door twiggertje : 12-08-2008 om 09:19

Standaard golden girls

Is de regio 1 uitvoering van Golden Girls regiovrij? Bij Amazon.co.uk staat dat ie regiovrij is!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door m.van den brink Bekijk bericht
    Is de regio 1 uitvoering van Golden Girls regiovrij? Bij Amazon.co.uk staat dat ie regiovrij is!
    als het regio 1 is kan het niet regiovrij zijn, dan zou je regio 0 moeten hebben.

Standaard

Ik denk niet dat de Amerikaanse release regiovrij is aangezien deze is uitgebracht door Disney. Waar staat dat ergens op Amazon.co.uk?

Standaard

Weet iemand wat het mail adres/post adres van Buena Vista is? Ben een kwartier wezen zoeken maar niks te vinden. Zelfs op de site van Disney niet!

Toch maar eens vragen waarom ze Golden Girls en Home Improvement opnieuw uitbrengen en óf de rest van de seizoenen ook komt...

Alvast bedankt!

Standaard

Weet iemand wat het mail adres/post adres van Buena Vista is? Ben een kwartier wezen zoeken maar niks te vinden. Zelfs op de site van Disney niet!

Toch maar eens vragen waarom ze Golden Girls en Home Improvement opnieuw uitbrengen en óf de rest van de seizoenen ook komt...

Alvast bedankt!
    Ik kan het ook nergens vinden, ik ben ook wel benieuwd of de rest van die series uitkomt.

Standaard

Het adres is moeilijk te vinden omdat ze het expliciet nergens vermelden (belachelijk gewoon)..

Het lijkt me wel dat ze verder gaan, aangezien ze in iedergeval nu alweer 1 seizoen meer (1, 2, 3) van Home Improvement hebben uitgebracht dan de vorige keer (1,2)..

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten