Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Het schijnt nog iemand gelukt te zjin op GOT forum bij de inhoud van PS3 thread

    Zeker mazzel Ik kende de aktie ook alleen ik was afgelopen wknd niet succesvol met de code(s) En inderdaad ook mooi dat je PS3 binnen is! Have fun mate!

    Cheers

    *update* Mmmm inmiddels een paar uutjes later... inderdaad wie niet waagt wie niet wint.. sorry maar ik heb er nu ook 10 besteld
    http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1251699/1

  2. #27

    Standaard

    Michiel,
    heeft freaky je nog een tip gegeven?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    Michiel,
    heeft freaky je nog een tip gegeven?
    Ik een tip gegeven? Weet zelf niet hoe hij het gedaan heeft hoor
    BD (1243) What i Watch

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik een tip gegeven? Weet zelf niet hoe hij het gedaan heeft hoor
    In de war.. Bedoel freaky heeft michiel je nog een tip gegeven?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    In de war.. Bedoel freaky heeft michiel je nog een tip gegeven?
    Neen, geen enkele tip. Denk dat het allemaal een grote leugen is hoor, de toeval lijkt me te groot
    BD (1243) What i Watch

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Neen, geen enkele tip. Denk dat het allemaal een grote leugen is hoor, de toeval lijkt me te groot
    Je mag geloven wat je zelf wil. Je denkt toch niet dat ik 350 euro aan Blue-ray ga uitgeven.
    Ik heb net een nieuwe LCD gekocht van 2000 was al duur zat

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel24 Bekijk bericht
    Je mag geloven wat je zelf wil. Je denkt toch niet dat ik 350 euro aan Blue-ray ga uitgeven.
    Ik heb net een nieuwe LCD gekocht van 2000 was al duur zat
    Vertel je geheim dan!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel24 Bekijk bericht
    Het schijnt nog iemand gelukt te zjin op GOT forum bij de inhoud van PS3 thread

    http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1251699/1

    Lezen. Zo'n geluk had ik ook. Een code is soms makkelijk te kraken. En houd aub op over het feit dat ik lieg en dat ik ze gewoon gekocht heb. Ik had gewoon geluk, en als jou het niet lukt zeur dan niet zo en life goes on

  9. #34

    Standaard

    De code moet bestaan uit achternaam en code, lijkt me enorm groot dat je gewoon wat erop los tikt en daardoor een naam bekomt, dat is hetzelfde als een speld in een hooiberg

    En die kerel dat je vernoemt op andere forum dat het ook zou gelukt is, kan easy jij zijn onder andere naam. Want met 2 sta je sterker hé xD
    Laatst aangepast door freaky : 06-12-2007 om 17:03
    BD (1243) What i Watch

  10. #35

    Standaard

    Zou Pioneer niet controleren of je de code via een brief met kopie aankoopbewijs hebt aangevraagd? Lijkt me eenvoudig te doen namelijk.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    De code moet bestaan uit achternaam en code
    Net de code in m'n inbox ontvangen van filmvalley (die werken blijkbaar samen met Pioneer voor deze actie). Deze bestaat alleen uit een code. Niet uit een achternaam.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #37

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    De code moet bestaan uit achternaam en code, lijkt me enorm groot dat je gewoon wat erop los tikt en daardoor een naam bekomt, dat is hetzelfde als een speld in een hooiberg

    En die kerel dat je vernoemt op andere forum dat het ook zou gelukt is, kan easy jij zijn onder andere naam. Want met 2 sta je sterker hé xD
    Aan allen die in deze discussie verwikkeld zijn geraakt... A) "die kerel" zoals hierboven zo mooi verwoord, ja dat ben ik. B) Ik ken Michiel24 helemaal niet en alleen nav zijn tip bij GOT forum ben ik wat pogingen gaan ondernemen om óók op de pioneer site in te loggen. Óók ik geloofde niet dat je zomaar even snel toegang zou krijgen - maar echt serieus waar; ik had na poging 5 toegang tot de site en heb dan ook 10 Blu-rays besteld en inmiddels ook al binnen. Het is dus géén leugen, stop daar aub mee. Respecteer elkaar en denk niet meteen negatief.

    Cheers mates
    "I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg"

  13. #38

    Standaard

    Geef eens een hint. Uit hoeveel karakters bestaat de code ?

  14. #39

    Standaard

    Nog geen verder nieuws hierover
    BD (1243) What i Watch

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    U bent niet meer ingelogd!.
    klik hier om het nogmaals te proberen.
    Tot zover raken is inderdaad niet zo moeilijk.
    Maar op een correcte manier inloggen is volgens mij toch enkel maar mogelijk indien je een code van Pioneer ontvangen hebt (desondanks toch vanalles geprobeerd, maar helaas... )

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Tot zover raken is inderdaad niet zo moeilijk.
    Maar op een correcte manier inloggen is volgens mij toch enkel maar mogelijk indien je een code van Pioneer ontvangen hebt (desondanks toch vanalles geprobeerd, maar helaas... )
    Jep, inderdaad, kom ook niet verder

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •