Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 82 van 82 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Zoals eerder gezegd zijn ze bij DFW al begonnen met Blu-ray en HD DVD.
    Misschien is de kwaliteit nog niet top, maar voor het overgrote deel van de consumenten is het voldoende.
    Tuurlijk ben ik blij dat ze begonnen zijn, maar ik geloof totaal niet dat ze in de toekomst net zoveel slechte versies constant zullen uitbrengen, kijk maar naar DVD, daar hebben ze inmiddels al zo lang ervaring en nog (zelfs lijkt het erop dat het steeds erger wordt) brengen ze slechte versies uit (ja verkeerde aspectratio is in mijn ogen een slechte versie).. Ze kunnen blijkbaar wel een goeie HD versie uitbrengen van Pulpfiction (als je de dvd.nl review leest), dus ze kunnen het wel..

  2. #77
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Dat zal niet mogelijk zijn, omdat DFW exclusief de Nederlandse rechten voor deze films heeft.
    Nee , inderdaad niet bij deze exclusieve titels.
    Maar ja , dan maar geen ondertitels, ben ik wel gewend met R1 DVD's
    UK fox titels hebben vaak wel nl subs. Heb net Blade runner gehaald met nl subs, ook F4II heeft nl subs. maar daar betaal je natuurlijk ook weer voor.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Tuurlijk ben ik blij dat ze begonnen zijn, maar ik geloof totaal niet dat ze in de toekomst net zoveel slechte versies constant zullen uitbrengen..
    Daar ben ik ook bang voor, daarom zal ik deze titels vooralsnog niet kopen.
    Heb maar de Import versie van Underworld gehaald, omdat ik veel problemen had met de DFW versie

    Aan de andere kant, als mensen meer waardering krijgen voor HD als gemeengoed, dan zal de kwaliteit maatstaaf ook hoger liggen, en zullen ze hier niet meer zo makkelijk mee weg komen.
    Ze zullen dan wel een betere master moeten gebruiken.
    Tenzij ze daar bewust maling aan hebben.

  3. #78
    harrytasker
    Guest

    Standaard

    Dit is een van de redenen waarom ik echt ga afzien van het kopen van Nederlandse BR/HDDVD od DVD titels.
    Zo vaak is de kwaliteit gewoon beneden de maat (verkeerde AR etc).
    Daarom is 99% van mijn collectie ook amerikaans en mede de reden dat ik in verhouding niet echt veel BR's heb tov van HDDVD en dit dus weer vanwege de regiocodering die volkomen K.T is op BR
    Wil je een titel op BR is ie regio codeert, komt ie dan alsnog uit heb je gewoon een verkrachte uitvoering

  4. #79

    Standaard

    F4II
    Welke film is dit?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Welke film is dit?
    Fantastic Four: Rise Of The Silver Surfer? gokje..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Aan de andere kant, als mensen meer waardering krijgen voor HD als gemeengoed, dan zal de kwaliteit maatstaaf ook hoger liggen, en zullen ze hier niet meer zo makkelijk mee weg komen.
    Ze zullen dan wel een betere master moeten gebruiken.
    Tenzij ze daar bewust maling aan hebben.
    Onzin, de gemiddelde consument die nu ook de prijspakkers van DFW koopt (en dat is dus het segment waar ze zich op richten) is daar totaaaaaaaaaaal niet van bewust, en zal het verschil echt niet zien (die ziet het verschil niet eens tussen 4:3 letterbox of anamorphic).. Als DFW werkelijk voor kwaliteit zou gaan, dan zouden ze nu ook al niet die bogus dvd versies uitbrengen.. Het zijn in principe gewoon dozenschuivers en hebben totaal geen respect voor de films zelf.. Dus verwacht maar echt geen betere uitgaves in de toekomst (op hooguit een paar uitzonderingen na).. Ik heb ze dus al menig maal netjes op hun fouten gewezen, en met mij zullen er genoeg anderen zijn die het ook op een nette (en natuurlijk ook enkele op niet zo nette) manier hun erop hebben gewezen, en het heeft nog steeds voor geen meter geholpen..

  7. #82
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Onzin, de gemiddelde consument die nu ook de prijspakkers van DFW koopt (en dat is dus het segment waar ze zich op richten) is daar totaaaaaaaaaaal niet van bewust, en zal het verschil echt niet zien (die ziet het verschil niet eens tussen 4:3 letterbox of anamorphic..
    Dat ben ik met je eens, maar ik denk dat als mensen het verschil niet zien of niet belangrijk vinden, ze al helemaal geen behoefte of reden hebben om aan High Def. te beginnen. die kopen dan waarschijnlijk het dvdtje.
    High Def is dus nog lang niet voor iedereen weggelegt, maar voor ieder wat wils!

    Ik begrijp de frustaties, maar persoonlijk doet DFW mij niet zoveel.
    Ik kies dan een maar andere optie.

    Me daar over druk maken doe ik al niet meer sinds ik in de videotheek geen betamaxjes meer kon huren en er alleen nog maar vhsfims stonden.
    Vervolgens er later alleen import vhs in volledig widescreen te verkrijgen waren.
    Daarna de laserdisc en het hele dvd verhaal (waarin pal 50hz R2 dvd's ondanks meer beeldlijnen en dus theoretisch beter dan de ntsc 60hz R1 DVD's) mij ook al niet echt konden bekoren.

    En als deze kwaliteit genoeg is voor DFW, dan verkopen ze deze maar aan de massa's
    Koop ik een alternatief.
    Maar ik denk niet dat ze daar van wakker zullen liggen.
    Uiteindelijk gaat het om de duiten.
    En als die binnen stromen, dan hebben zij hun doelstelling bereikt.
    Zo gaat het over het algemeen overal.

    Maar ik denk toch dat als alles High Def is, en dus gemeengoed, er niet zo veel slechte masters zullen zijn voor DFW, dan gaan ze vanzelf mee.
    Ik heb het niet over morgen..................., maar misschien over..over..overmorgen.

    De HD DVD versie van Amazing Planet speelde trouwens volledig blokloos en foutloos op mijn Toschiba HD XE1 v.2.7

    met vriendelijke groet
    Claudio

    ps: F4II is inderdaad Fantastic Four II, Rise of the Silver Surfer
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 10-12-2007 om 15:54

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •