Ik ben op zoek naar de titel van een film en hoop dat iemand me kan helpen. Ik weet er niet veel over, maar wat ik me nog kan herinneren uit de trailer is dat de president van Amerika wordt vermoord tijdens een groot evenement. Echter blijkt dat dit een nep-president was die de echte tijdelijk verving, omdat de echte president iets anders te doen had/geen zin had. Hij deed in ieder geval iets wat niet echt in goede aarde zal vallen als dat bekend wordt. Hoe gaan ze dit uitleggen?In dit topic kun je centraal je vraag stellen over die bepaalde film of serie waar je naar op zoek ben, maar even de titel niet van weet!
Geef een korte maar duidelijke omschrijving van een bepaalde scene, of bepaalde acteur(s), waarvan je weet dat die in de serie of film speelt.
Zodoende wordt het makkelijker voor anderen om jouw vraag te beantwoorden.
Gaarne wel on topic blijven en niet over (andere) randzaken te discussiëren.
Met vriendelijke groet en succes,
Claudio Santulli
Iemand enig idee hoe deze film heet? Volgens mij is hij vrij recent.
En is het misschien handig om een algemeen topic te starten waar mensen kunnen vragen naar een titel? Ik heb even in dit subforum gezocht en zag al een aantal individuele topics, is misschien handig als mensen op één speciaal topic terecht kunnen.