Pagina 48 van 49 EersteEerste ... 38444546474849 LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 1217 worden weergegeven.
  1. #1176

    Standaard

    Ja , dat is em. Super bedankt!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    The Miracle of Wolves...?

    https://www.imdb.com/title/tt0055182/

  2. #1177

    Standaard

    Hoi allemaal,

    Ik ben al jaren (!) op zoek naar een film waarvan ik de titel niet meer weet. Het frustreert mij enorm, maar ik kan er gewoon niet achter komen. Nu had ik het goede idee om me hier aan te melden in de hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.
    Toen ik klein was hadden wij een videoband waar overheen was gespoeld met een film die ik nu heel graag weer eens wil zien. Wat ik me kan herinneren uit de film was dit (Engelstalig):

    Er was een moeder die overleed tijdens de bevalling. Ze heeft een dochter gekregen en volgens mij heette ze Kathy (Katie, Kathie). De vader bleef alleen met haar achter. Hij was gebroken. Kon door zijn verdriet niet voor haar zorgen en was ook natuurlijk ook onervaren.

    Een scène uit de film wat ik mij herinner was dat hij een keer 's avonds gek werd van het gehuil, hij kon er niet meer tegen.. Hij is in bed gaan liggen en gaan slapen en heeft zijn dochter alleen krijsend in het bedje laten liggen. De volgende ochtend ging hij bij haar kijken en bleek dat ze helemaal onder het braaksel zat en daar schrok de vader heel erg van.

    Nog een scène wat ik me herinner was dat hij het dochtertje afstond voor adoptie en zich later bedacht en voor het huis van die mensen stond: Ik MOET mijn dochter terug hebben. En toen heeft hij haar ook meegekregen en die mensen bleven gebroken achter.

    De laatste beelden uit de film waren volgens mij dat je erachter kwam dat hij zijn dochtertje gehouden heeft en zij inmiddels kon lopen en ze samen in de tuin stonden. Het dochtertje viel en haar vader pakte haar snel op... ze gingen samen de toekomst tegemoet..

    Ik hoop zo dat iemand weet welke film ik bedoel.... Het is trouwens volgens mij gewoon een Amerikaanse film? Engelstalig..

    Ik wacht in spanning af....


    Alvast heel erg bedankt!!!

    Groetjes Jeanine

  3. #1178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeanineR Bekijk bericht


    ...
    ”Clean, shaven” is het waarschijnlijk niet?

  4. #1179

    Standaard

    Ik ben opzoek naar de naam van 2 series. Beide zijn ze rond dezelfde tijd uitgekomen en zijn niet ouder dan 12 jaar.

    1. Serie 1 gaat over een jongen die ontvoerd is en gehouden word door een pedofiel in een soort ondergrondse put in het bos???. Jaren later ontsnapt hij en gaat hij terug naar huis. Later blijkt hij niet de echte zoon te zijn en waarschijnlijk iemand te zijn die opgesloten zat met de zoon. Serie heeft maar 1 seizoen.

    2. Serie 2 gaat over een jeugdinrichting waar wat jongens werden geplaatst na wat ze gedaan hadden. Hier blijkt veel seksueel misbruik te zijn. En de jongens kijken terug wanneer ze ouder zijn op deze tijd. Proberen ook wraak te nemen??? Ik weet dat er ook een soortgelijke film was maar dit is echt een serie. Serie heeft maar 1 seizoen.

  5. #1180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coinchantal Bekijk bericht
    Ik ben opzoek naar de naam van 2 series. Beide zijn ze rond dezelfde tijd uitgekomen en zijn niet ouder dan 12 jaar.

    1. Serie 1 gaat over een jongen die ontvoerd is en gehouden word door een pedofiel in een soort ondergrondse put in het bos???. Jaren later ontsnapt hij en gaat hij terug naar huis. Later blijkt hij niet de echte zoon te zijn en waarschijnlijk iemand te zijn die opgesloten zat met de zoon. Serie heeft maar 1 seizoen.

    2. Serie 2 gaat over een jeugdinrichting waar wat jongens werden geplaatst na wat ze gedaan hadden. Hier blijkt veel seksueel misbruik te zijn. En de jongens kijken terug wanneer ze ouder zijn op deze tijd. Proberen ook wraak te nemen??? Ik weet dat er ook een soortgelijke film was maar dit is echt een serie. Serie heeft maar 1 seizoen.
    De tweede doet me denken aan de film Sleepers. Is daar ooit een serie van gemaakt?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #1181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De tweede doet me denken aan de film Sleepers. Is daar ooit een serie van gemaakt?
    Bedankt serie 2 heb ik dus nu gevonden doordat ik ben gaan zoeken met sleepers en serie. Dat was dus: Game of silence (2016). Hopelijk weet iemand ook nog wat serie 1 was.

  7. #1182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    ”Clean, shaven” is het waarschijnlijk niet?

    Helaas niet. Bedankt voor het meedenken.

    iemand anders??

  8. #1183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeanineR Bekijk bericht
    Helaas niet. Bedankt voor het meedenken.

    iemand anders??
    Welke tijdsperiode hebben we het over dat je deze film hebt gezien? Jaren '80, '90?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coinchantal Bekijk bericht
    1. Serie 1 gaat over een jongen die ontvoerd is en gehouden word door een pedofiel in een soort ondergrondse put in het bos???. Jaren later ontsnapt hij en gaat hij terug naar huis. Later blijkt hij niet de echte zoon te zijn en waarschijnlijk iemand te zijn die opgesloten zat met de zoon. Serie heeft maar 1 seizoen.
    Klinkt als The Family (2016).

  9. #1184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Welke tijdsperiode hebben we het over dat je deze film hebt gezien? Jaren '80, '90?



    Klinkt als The Family (2016).


    Helaas weet ik dat niet... Want het was een film die op een videoband was opgenomen. Ik keek hem denk ik een jaar of 15 geleden telkens op die videoband, maar dat zegt niks natuurlijk.
    Zucht, ik weet gewoon niet hoe ik er ooit achterkom terwijl ik best speciefike dingen nog weet uit de film. Maar ik was toen te jong (jaar of 12-13) om te weten welke acteurs dat erin speelden oid.

  10. #1185

    Standaard

    Ik zoek een horror film uit de jaren 80/90. De enige scene wat ik nog kan herinneren is dat er een man en vrouw (met kort haar) in een auto zitten. De vrouw is wat verlegen en de man wil de liefde met haar bedrijven. Vervolgens transformeert ze in een blauwachtige demoon met gloeiende ogen en grote tanden bijt een stuk vlees uit z'n schouder/nek. Voglens mij draait de film om deze vrouw heen en dat ze dus verschillende mannen probeert te verleiden om vervolgens op te eten.

  11. #1186

    Standaard

    Is dat niet Species? Of een van zijn vele, vele sequels?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #1187

    Standaard

    Nee, die is nog wat recent. Het is wel jaren 80 denk ik eerder met wat meer gore.

  13. #1188

    Standaard

    Het was dus John Landis's Innocent Blood uit 1992 (whoops) https://www.imdb.com/title/tt0104511/

  14. #1189

    Standaard

    ik heb een tijdje geleden een trailer gezien van een thriller meen ik
    deze speelde in zich in frankrijk af,er dreigde een smog alert, en deze was dodelijk
    deze vult de straten en de huizen, en een man moet zijn kind gaan redden, de smog komt steeds hoger, zodat ze zelfs naar de daken moeten vluchten.

    iemand een idee
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  15. #1190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    ik heb een tijdje geleden een trailer gezien van een thriller meen ik
    deze speelde in zich in frankrijk af,er dreigde een smog alert, en deze was dodelijk
    deze vult de straten en de huizen, en een man moet zijn kind gaan redden, de smog komt steeds hoger, zodat ze zelfs naar de daken moeten vluchten.

    iemand een idee
    Dans la brume (Just a Breath Away)? https://m.imdb.com/title/tt5092380/?ref_=nv_sr_srsg_2

  16. #1191

    Standaard

    Thnx

    dat was snel
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  17. #1192

    Standaard

    Ik zoek een film waarvan ik enkel een scene kan herinneren. Een man zit in een auto en rolt van de weg van een heuvel af de bossen in. De auto gaat echt finaal aan gort en de camera blijft in de auto en dat is een gave shot. Het was volgens mij tevens een remake want die scene zit in beide films.
    Laatst aangepast door Mr. Humphries : 18-02-2021 om 14:31

  18. #1193

    Standaard

    Toch zelf nog gevonden, het was Let the right one in.

  19. #1194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coinchantal Bekijk bericht
    Ik ben opzoek naar de naam van 2 series. Beide zijn ze rond dezelfde tijd uitgekomen en zijn niet ouder dan 12 jaar.

    1. Serie 1 gaat over een jongen die ontvoerd is en gehouden word door een pedofiel in een soort ondergrondse put in het bos???. Jaren later ontsnapt hij en gaat hij terug naar huis. Later blijkt hij niet de echte zoon te zijn en waarschijnlijk iemand te zijn die opgesloten zat met de zoon. Serie heeft maar 1 seizoen.

    2. Serie 2 gaat over een jeugdinrichting waar wat jongens werden geplaatst na wat ze gedaan hadden. Hier blijkt veel seksueel misbruik te zijn. En de jongens kijken terug wanneer ze ouder zijn op deze tijd. Proberen ook wraak te nemen??? Ik weet dat er ook een soortgelijke film was maar dit is echt een serie. Serie heeft maar 1 seizoen.
    Was de eerste serie niet "I know my first name is Steven"

  20. #1195

    Standaard

    2 Sleepers?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #1196

    Standaard

    Nee die had ze al gevonden was Games of silence 2016

  22. #1197

    Standaard

    Ik zoek de titel van een recente serie. Het gaat over heksen die als special ops worden ingezet door het leger. Iemand een idee?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #1198

  24. #1199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Yep, dat is 'm. Thanks.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #1200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Yep, dat is 'm. Thanks.
    Graag gedaan

Pagina 48 van 49 EersteEerste ... 38444546474849 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •