Pagina 22 van 49 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1217 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar de titels van 2 films die ik ooit op school heb gezien.

    Deze gaat over een stam in Afrika die nog volledig in afzondering leven en harmonieus met elkaar omgaan, totdat er uit een vliegtuig een leeg cola flesje wordt gegooid en dit ene flesje zorgt voor hebberigheid en ruzie binnen de stam.

    En een goede film over holbewoners, weet er niet zo veel meer van, kan van de bbc zijn. Is in ieder geval erg realistisch en er komt kannibalisme in voor. Volgens mij gingen ze ook op zoek nar vuur ofzo, dit is helaas alles wat ik ervan kan herinneren, is al wat oudere film.

    Wie o wie!
    De eerste klinkt als The Gods must be crazy, de tweede zou eventueel La guerre du feu (Quest for fire) kunnen zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar de titels van 2 films die ik ooit op school heb gezien.

    Deze gaat over een stam in Afrika die nog volledig in afzondering leven en harmonieus met elkaar omgaan, totdat er uit een vliegtuig een leeg cola flesje wordt gegooid en dit ene flesje zorgt voor hebberigheid en ruzie binnen de stam.
    Dit is "The Gods Must Be Crazy"

    En een goede film over holbewoners, weet er niet zo veel meer van, kan van de bbc zijn. Is in ieder geval erg realistisch en er komt kannibalisme in voor. Volgens mij gingen ze ook op zoek nar vuur ofzo, dit is helaas alles wat ik ervan kan herinneren, is al wat oudere film.

    Wie o wie!
    En dit lijkt me "Quest for Fire" of "La Guerre du Feu"

    EDIT: Mart t bedacht precies hetzelfde...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #528

    Standaard

    Ben bijna zeker dat dit de juiste titels zijn. Bedankt beiden!

    Gelukkig zijn ze nog in de UK te verkrijgen ook.

  4. #529

    Standaard

    ik zoek een film waar 4 mannen ofzo met een gijzeling bezig waren, het had iets te maken met speelkaarten.. the 4 kings ofzo?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    ik zoek een film waar 4 mannen ofzo met een gijzeling bezig waren, het had iets te maken met speelkaarten.. the 4 kings ofzo?
    Suicide Kings ?
    http://www.imdb.com/title/tt0120241/

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Ik heb ooit, ik denk eind jaren zeventig, begin jaren tachtig, in een buurthuis regelmatig een film voorbij zien komen, maar ik weet de titel niet.

    Het enige wat ik me kan herinneren, is dat (ik dacht) Tarzan door een modderput of door drijfzand moet worstelen waar hij door een stam inboorlingen ingegooid is. Deze zelfde inboorlingen staan vervolgens op de kant toe te kijken en hem (ik dacht) toe te juichen. Het kan ook zijn, dat hij met een slang of een ander dier moet vechten in deze put, maar dat weet ik niet meer zeker.

    Conan?

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door axmacher Bekijk bericht
    Conan?
    Nee, dat was niet Conan, die kwam pas een paar jaar later. Ik dacht dat het een Tarzan films was.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling Bekijk bericht
    JAAAAAAAAAAAH!!!! dat is hem. dank je! dank je! dankje!
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  9. #534

    Standaard

    Ik zoek een film waarvan ik zelf nog zeer weinig van herinneren, maar dat stukje van de film mij altijd onthouden is:

    "Een blonde vrouw en haar vriend treiteren een kind van ik denk onder de 15 en duwen hem in een plas met water en de vriend pist(wat btw niet expliciet in beeld wordt gebracht) vervolgens op het jongetje"

    Waarschijnlijk een film uit de jaren 80/90. Bovengenoemde scene speelt zich "volgens mij" af voor een brug. En zit geloof ik ergens vooraan de film.



    Ik weet het, zeer weinig info.
    Laatst aangepast door Symphony X : 07-11-2009 om 23:32

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Klinkt verdacht veel als Life.
    Eerder als Wedlock.

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Eerder als Wedlock.
    Alles wat in z'n omschrijving van de film voorkomt,komt in Life voor. Als ik het me goed herinner, komt volgens mij zo goed als niets uit de omschrijving in Wedlock voor.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #537

    Standaard

    Had over het stukje omschrijving "zwarte ras" heen gelezen.

  13. #538

    Post

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Ik heb ooit, ik denk eind jaren zeventig, begin jaren tachtig, in een buurthuis regelmatig een film voorbij zien komen, maar ik weet de titel niet.

    Het enige wat ik me kan herinneren, is dat (ik dacht) Tarzan door een modderput of door drijfzand moet worstelen waar hij door een stam inboorlingen ingegooid is. Deze zelfde inboorlingen staan vervolgens op de kant toe te kijken en hem (ik dacht) toe te juichen. Het kan ook zijn, dat hij met een slang of een ander dier moet vechten in deze put, maar dat weet ik niet meer zeker.
    Het zou deze kunnen zijn. http://www.imdb.com/title/tt0087365/
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  14. #539

    Standaard

    Ik zoek een redelijk recente film.
    Een persoon die in een droomwereld leeft, en daar zogezegd een held is.
    Dan heb je ook nog het verhaal van een de vrouw die heeltijd zelfmoord pleegt en dit filmt. ze wil daarmee haar studie film afmaken ofzo.

  15. #540

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Het zou deze kunnen zijn. http://www.imdb.com/title/tt0087365/
    Nee, ik denk dat ik wat gevonden heb wat het zou kunnen zijn, maar het maakt in ieder geval minder indruk dan het vroeger gemaakt heeft. En als dit het is, dan is het dus geen film, maar een TV-serie. Ik weet het niet, ik ben nog niet overtuigd.

    http://www.youtube.com/watch?v=ecZQDblibfw
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  17. #542

    Standaard

    Merci Mark

    Dat is de film die ik bedoel Geen idee of het een goede film is dat kan ik me niet meer herinneren maar het is me op een of andere manier wel altijd bijgebleven :S

    LIFE is de film inderdaad!

  18. #543

    Standaard

    Ik zoek de titel van een film die over een groep jongeren in Schotland of Ierland gaat.. Het zijn volgens mij punkers en ze gaan dacht ik ook nog langs een rave party en ze rijden paard.. één van die gasten heeft ook een circel op z'n voorhoofd getekend en daar wordt die later nog recht in getroffen als ze hem neerschieten?

    En ik weet het niet geheel zeker maar volgens bij begint de film met een scene dat één van die gasten uit de gevangenis vrij komt en nog een ouderwetste gameboy bij zich heeft..

    Denk dat de film uit de jarig '90 is..

  19. #544

    Standaard

    Ik vraag me al jaren de titel af van een film die ik ik schat zo'n 10-12 jaar geleden op TV heb gezien, hieronder wat ik me er nog van kan herrineren:

    Een vrouw die op een avond wordt bezocht door een vreemde, mysterieuze, wat oudere man met autopech, volgens mij wil hij de telefoon gebruiken oid.

    Gedurende de film zie je dat er iets met haar dochter/zoon is gebeurt, wellicht dood of opgesloten.

    Tegen het eind van de film ziet ze die dochter/zoon opeens verschijnen in de verte, dit is volgens mij het werk van die vreemde, mysterieuze, wat oudere man die haar ook laat kiezen om of te blijven of er naar toe te gaan. Het is blijkbaar de bedoeling dat ze blijft maar ze rent er toch naartoe, vervolgens zie je de volgende scene beginnen met diezelfde man die weer aanbelt om te zeggen dat hij autoproblemen heeft, een soort van loop dus.

    Iemand?


  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Ik vraag me al jaren de titel af van een film die ik ik schat zo'n 10-12 jaar geleden op TV heb gezien, hieronder wat ik me er nog van kan herrineren:

    Een vrouw die op een avond wordt bezocht door een vreemde, mysterieuze, wat oudere man met autopech, volgens mij wil hij de telefoon gebruiken oid.

    Gedurende de film zie je dat er iets met haar dochter/zoon is gebeurt, wellicht dood of opgesloten.

    Tegen het eind van de film ziet ze die dochter/zoon opeens verschijnen in de verte, dit is volgens mij het werk van die vreemde, mysterieuze, wat oudere man die haar ook laat kiezen om of te blijven of er naar toe te gaan. Het is blijkbaar de bedoeling dat ze blijft maar ze rent er toch naartoe, vervolgens zie je de volgende scene beginnen met diezelfde man die weer aanbelt om te zeggen dat hij autoproblemen heeft, een soort van loop dus.

    Iemand?
    The Jacket?

    http://www.imdb.com/title/tt0366627/

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rorschach Bekijk bericht
    Ik zoek een redelijk recente film.
    Een persoon die in een droomwereld leeft, en daar zogezegd een held is.
    Dan heb je ook nog het verhaal van een de vrouw die heeltijd zelfmoord pleegt en dit filmt. ze wil daarmee haar studie film afmaken ofzo.
    Deze +

    Ik heb overlaatst een trailer gezien van een japanese film waar een meisje wordt getraint tot assassin. Ik vind de trailer niet meer terug in mijn geschiedenis. Iemand die kan helpen. Recente film alleszins!

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rorschach Bekijk bericht
    Nee, helaas.


  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rorschach Bekijk bericht
    Deze +

    Ik heb overlaatst een trailer gezien van een japanese film waar een meisje wordt getraint tot assassin. Ik vind de trailer niet meer terug in mijn geschiedenis. Iemand die kan helpen. Recente film alleszins!
    Azumi? Goede film!

    http://www.imdb.com/title/tt0384819/
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Bedankt! Inderdaad een goede film!

  25. #550

    Standaard

    Zo ben ik dus ook op zoek..

    HEt gaat over een film of tv serie die ik jaren geleden op tv zag, (10 tot 15 jaar geleden)

    Het ging over een jongetje dat ontvoert werd op 4 jarige leeftijd ongeveer en op daar tot zijn 18e gehouden werd... later ontvoerde dat jongetjes met zijn ontvoerder en een ander jongetje die hij hielp met ontsnappen

    Hij was helemaal vervreemd van zijn ouders...

    Vond hem zo gaaf, dat ik hem graag weer terug wil zien

Pagina 22 van 49 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •