Pagina 36 van 49 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 1217 worden weergegeven.
  1. #876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locomotive Bekijk bericht
    nou alleen die serie van vroeger nog
    De serie die je zoekt is 'Under The Mountain' uit 1981, in Nederland bekend als De Moddermonsters. Deze serie heeft bij mij ook veel indruk achtergelaten. Ik heb deze compilatievideo gemaakt met daaronder de intromuziek van de serie. Je herinnert je vast de tunnels onder water nog, waar de kinderen doorheen glijden? Je kunt de hele serie ook zien op Youtube, hier beginnende.
    In 2009 is er een gelijknamige film gemaakt.

  2. #877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arsene Bekijk bericht
    hallo ik zoekt een titel van een horror film uit de jaren 1970 of 80 over een verminkt meisje dat in een molen woond denk ik en die reizigers vermoord op zolder en op het einde komt die oog in oog testaan met haar tweelingszuster kan iemand mij zeggen hoe die film noemt
    Dat is The Shuttered Room uit 1967

  3. #878

    Standaard

    ja dat is

    mooie compilatie en die muziek gewoon goed
    hopen dat de serie ooit uit komt
    film maar es even bestellen

  4. #879

    Standaard

    2 films die ik zoek en zijn waarschijnlijk niet te benoemen

    1. Dit kan ook een Twilight Zone aflevering zijn
    Het betreft een koffertje die iedereen wilt hebben. Het koffertje gaat van crimineel naar crimineel totdat het uiteindelijk bij een hoge drugsbaas komt. Deze maakt het open en er zit me toch sterk wit poeder in. De volgende dag zie je het shot van z'n kantoor met allemaal poeder en 2 skeletten zitten.
    Deze moet van eind jaren 80 zijn

    2. Dit betreft een horrorfilm.
    Een soort van monster/xenomorph zit vast in de film wereld en vermoord op lugubere wijze de acteurs. Wat ik me nog kan herinneren is dat er een grote mugachtige insect op het dak van een auto zit en met z'n "naald" dwars door het dak gaat en de hersenpan van een acteur leegzuigt. De film waarin die mug zit leek een jaren 50 film, het was ook in zwart/wit terwijl de echte film in kleur is.
    Deze zou van begin jaren 90 moeten zijn (1990-1991 of zo)

  5. #880

    Standaard

    Ik ben op zoek naar 2 titels (beide oorlogsfilms van eind jaren70/begin jaren 80.....denk ik).

    1.
    2 jongens en één meisje worden tijdens de 2e WO belaagd door duitsers. Eén jongen met de bril en donker haar word daarin getroffen door een kogel en moet geopereerd worden. Ze worden meegenomen door een man die de operatie uitvoert.
    Tis weinig maar dat weet ik er nog van.

    2.
    Deze film is volgens mij niet engelstalig en gaat over een groep partizanen die zich verschanst ergens in Italië of Joegoslavië. Ze zitten in een soort van kloof en bezitten vliegtuigen etc etc. de hoofdpersoon om wie het draait komt terecht in het partizanenkamp en sluit zich aan bij hen om de duitsers/italianen te bevechten.

    That's it.

    Iemand een idee?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  6. #881

  7. #882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Helaas niet. Het gaat om een oudere film...ik dacht een italiaanse productie van een jaar of 30 oud inmiddels.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  8. #883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    2. Dit betreft een horrorfilm.
    Een soort van monster/xenomorph zit vast in de film wereld en vermoord op lugubere wijze de acteurs. Wat ik me nog kan herinneren is dat er een grote mugachtige insect op het dak van een auto zit en met z'n "naald" dwars door het dak gaat en de hersenpan van een acteur leegzuigt. De film waarin die mug zit leek een jaren 50 film, het was ook in zwart/wit terwijl de echte film in kleur is.
    Deze zou van begin jaren 90 moeten zijn (1990-1991 of zo)
    Na een tijdje zoeken eindelijk gevonden:
    Popcorn (1991)

    Zie hier een foto van de betreffende scène:


  9. #884

    Standaard

    Ik herinner mij nog een scene waarbij een groep jongeren in een schietpartij terechtkomen. Een van hen werd geraakt en men toonde de kogel doorheen zijn maag in zijn nieren, darmen... gaan.

    Was geen oude film alleszins. Iemand die dit toevallig weet?

  10. #885

    Standaard

    Ik kan even niet op de titel komen van een hele recente film. Een beetje het X-men concept maar dan handheld gefilmd. Gaat over een groep jongeren die ontdekken dat ze speciale krachten hebben en volgensmij wordt er één uiteindelijk evil. Is gemaakt voor een appel en een ei en heeft veel opgebracht geloof ik. Als kijker zie je 'gevonden beelden'. Wat was de titel ookal weer?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Wat was de titel ookal weer?

    Chronicle

  12. #887

    Standaard

    Thanks, die bedoelde ik!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #888

    Standaard

    film gezocht !:

    WO2 oorlogsfilm trein staat stil en door een hek klimmen 3 personen , lampen schijnen heen en weer en tussen de lampen heen rennen dan mensen weg. Uiteindelijk vluchten ze in een ambulance auto die bij dat station staan....


    wie o wie weet het !?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  14. #889

    Standaard

    Ik ben op zoek naar een film over een undercover agent die een moord op een high school moet oplossen. Met happy ending, aan het eind wacht hij zijn meisje op op een motor of auto. En nee, het is niet 21 jump street. Wel dezelfde periode geloof ik.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    film gezocht !:

    WO2 oorlogsfilm trein staat stil en door een hek klimmen 3 personen , lampen schijnen heen en weer en tussen de lampen heen rennen dan mensen weg. Uiteindelijk vluchten ze in een ambulance auto die bij dat station staan....


    wie o wie weet het !?
    Was de film Franstalig?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #891

    Standaard

    ik zoek een oude documentaire. (minstens 25 jaar oud). Dit betreft een natuurfilm, Duits verteld. Is destijds uitgezonden op Nederland 1. Zijn allemaal grappige gebeuren in de natuur, met dieren en planten. Een slang die een ei uitspuugt, waarbij de verteller zegt: er spugt die eier aus. woestijnplanten die hun zaden eruit gooien. Wat er gebeurt tijdens een regenbui. Ik meen me te herinneren dat de titel een complete zin is. Wie heeft enig idee waar ik het over heb?

  17. #892

    Standaard wie o wie, weet dit......

    Hallo,

    wie kan mij helpen?, ik ben op zoek naar de naam van een serie uit de jaren 80, het ging om een tweeling (broer en zus) het meisje had lange donkerblonde haren, en zoals ik me herinner vloog de vader in een helikopter. het was een avonturen serie...

    en als ik het goed heb werdt de tweeling broer gespeeld door jason bateman.

    wie o wie weet dit

    groetjes joyce

  18. #893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door melody190274 Bekijk bericht
    Hallo,

    wie kan mij helpen?, ik ben op zoek naar de naam van een serie uit de jaren 80, het ging om een tweeling (broer en zus) het meisje had lange donkerblonde haren, en zoals ik me herinner vloog de vader in een helikopter. het was een avonturen serie...

    en als ik het goed heb werdt de tweeling broer gespeeld door jason bateman.

    wie o wie weet dit

    groetjes joyce
    Ik heb geen idee, maar dan kijk je toch ff op IMDB, en ga je zoeken op die naam? kleine moeite toch

  19. #894

    Standaard

    ja duh...alsof ik dat nog niet geprobeerd heb...deze forum is mijn laatste optie..heb al van alles gedaan

  20. #895

    Standaard

    Ik Google op 'twin brother jason bateman', daar zie ik bij zoekresultaat nummer 8 een paar sitcoms genoemd worden en als 1e The Hogan Family. Als ik daar op Google vind ik bij Wikipedia de uitleg over de serie en dat moet het dan zijn. Al met al nog minder werk dan deze reactie typen
    Ow ja op imdb heet de serie Valerie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #896

    Standaard

    Binnen 10 seconden had ik dit gevonden .

  22. #897

    Standaard

    nee maar dat is hem niet....de serie wat ik bedoel gaat over een jongen en meisje die tweeling zijn....en zoals ik al zei weet ik het niet 100% zeker dat jason bateman de acteur is....

  23. #898

    Standaard

    The Edison Twins?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #899

    Standaard

    Hoi,

    ik kom hier nooit, maar ik heb toch een vraagje. Weet iemand waar de Aussie tv-serie 'Killing Time' te koop is? Ik zoek hem voor een vriendin van me. Ze had overal gezocht, maar kon hem nergens vinden. Ze vroeg of ik hem kon downloaden, maar dat lukte ook niet. Kan iemand ons helpen?

    Groetjes Sanna

  25. #900

    Standaard

    Ik denk dat je beter in dit topic terecht kan met je vraag
    http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=6
    dit topic is meer bedoelt als je wel weet waar een film/serie over gaat maar de titel niet meer weet

Pagina 36 van 49 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •