Pagina 17 van 49 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 1217 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Quella villa in fondo al parco? ofwel Rat Man?

  2. #402

  3. #403

    Standaard

    Die kan eigenlijk niet missen idd.

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Thanks!

  5. #405

    Standaard

    ik ben opzoek naar een titel waar we schoonvader had over had:

    Een futuristische film, mensen werden op een bepaalde leeftijd opgeroepen om ergens heen te gaan, en dan zag niemand ze meer terug, Blijkbaar werden er koekjes gemaakt van die mensen? iets in die trend?
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    ik ben opzoek naar een titel waar we schoonvader had over had:

    Een futuristische film, mensen werden op een bepaalde leeftijd opgeroepen om ergens heen te gaan, en dan zag niemand ze meer terug, Blijkbaar werden er koekjes gemaakt van die mensen? iets in die trend?
    Logan's Run misschien?

  7. #407

    Standaard

    verhaal lijkt er wel iets op ja, maar weet niet zeker of het die is...
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    ik ben opzoek naar een titel waar we schoonvader had over had:

    Een futuristische film, mensen werden op een bepaalde leeftijd opgeroepen om ergens heen te gaan, en dan zag niemand ze meer terug, Blijkbaar werden er koekjes gemaakt van die mensen? iets in die trend?
    Soylent Green misschien?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #409

    Standaard

    yes dat is hen! dankje!
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  10. #410

    Standaard

    Ik zoek de film waarin Robin Williams ondersteboven hangt aan een lantaarnpaal en het oud vrouwtje doet lachen.
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  11. #411

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    the fisherking?
    Nope! Vandaag dacht ik dat het Patch Adams is, maar het zit niet in de trailer!

    Ik durf te wedden dat het in de trailer zit! Robin Williams wil een oud vrouwtje doen lache, het lukt niet en hangt plots aan een lantaarnpaal ondersteboven. Het vrouwtje passeert, kijkt en lacht dan wél!

    Op de lange duur ga ik nog beginnen twijfelen als het wel met Robin Williams is.

    Iemand die mij kan helpen, zodat ik de dvd kan kopen van die film? Volgens mij zelfs een recentere film, maar het zal ook wel niet Man Of The Year of License To Wed zijn.
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  13. #413

    Standaard

    John Luthgow (third rock from the sun/clifhanger),zit in een oude film in een vliegtuig, kijkt uit het raampje, en ziet een monstertje dingen in de vliegtuigmotor gooien..

    Spreekt de legendarische woorden : There's.......something on the wing......
    Op een of andere manier weet ik niets meer van deze film, wanneer en waar ik 'm zag, wel dat het erg lang geleden is..... Maar deze scene heeft een indruk achtergelaten...

    Welke film is dat ? ik zou 'm graag nog een terug zien, en misschien wel kopen..
    Laatst aangepast door Daan C : 05-07-2009 om 10:50
    Samsung 6000 led tv 102cm, Samsung 5.1/dvd/tuner set Ht-Tz225, Playstation 3

  14. #414

    Standaard

    Volgens mij is dat de twilight zone.

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan C Bekijk bericht
    John Luthgow (third rock from the sun/clifhanger),zit in een oude film in een vliegtuig, kijkt uit het raampje, en ziet een monstertje dingen in de vliegtuigmotor gooien..

    Spreekt de legendarische woorden : There's.......something on the wing......

    Welke film is dat ? ik zou 'm graag nog een terug zien, en misschien wel kopen..
    "There's a man on the wing of this plane!", uit Twilight Zone the Movie.

    Edit: Chev was me voor. 't Is de film die op de serie is gebaseerd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #416

    Standaard

    Steve, Ik weet wat je bedoeld, maar kan me niet herinneren welke film het is.. ik zal er even over nadenken.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 05-07-2009 om 10:58

  17. #417

    Standaard

    haha, geweldig die reacties allemaal.

    Ik zat zelf te denken aan Ace Ventura, die zegt dat namelijk ook.
    maar jullie zullen ongetwijfeld gelijk hebben, met Twilight Zone.

  18. #418

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    "There's a man on the wing of this plane!", uit Twilight Zone the Movie.

    Edit: Chev was me voor. 't Is de film die op de serie is gebaseerd.

    Dank voor de snelle reactie's, ik kan op zoek
    En ik herinner me ook nu...... mijn quote was idd niet juist..

    There's.........something on the wing, is volgens mij de persiflage op deze scene van Jim Carry in Ace Ventura 2
    Samsung 6000 led tv 102cm, Samsung 5.1/dvd/tuner set Ht-Tz225, Playstation 3

  20. #420

    Standaard

    En de reacties vliegen om je oren hier....... Geweldig forum

    Dank allemaal
    Samsung 6000 led tv 102cm, Samsung 5.1/dvd/tuner set Ht-Tz225, Playstation 3

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Steve, Ik weet wat je bedoeld, maar kan me niet herinneren welke film het is.. ik zal er even over nadenken.
    Dank u, als jij of iemand anders het weet zal ik heel blij zijn.

    Ik heb een tijd geleden de trailer gezien en in heel de lijst van recentere Robin Williams films gekeken en trailers bekeken maar vind het niet meer terug.
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    "There's a man on the wing of this plane!", uit Twilight Zone the Movie.

    Edit: Chev was me voor. 't Is de film die op de serie is gebaseerd.
    Lekker zijn jullie. Nu zit ik met een scene in mijn hoofd die hier waarschijnlijk een parodie op is. Volgens mij in parodie en tekenfilm vorm. Is er een manier om te achterhalen waar deze scene nog meer in gebruikt is?

    EDIT: Never mind. The Simpsons 505 Treehouse of Horror IV
    Laatst aangepast door Sneaker : 05-07-2009 om 16:14
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #423

    Standaard

    Zit ook in Ace Ventura 2, als Ace terugvliegt naar de bewoonde wereld.

    ''There's... someone on the wing. Some... THING!!!''
    Laatst aangepast door 1101 : 05-07-2009 om 17:39
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Lekker zijn jullie. Nu zit ik met een scene in mijn hoofd die hier waarschijnlijk een parodie op is. Volgens mij in parodie en tekenfilm vorm. Is er een manier om te achterhalen waar deze scene nog meer in gebruikt is?

    EDIT: Never mind. The Simpsons 505 Treehouse of Horror IV
    Bobcat Goldthwait gebruikt hem in een van z'n stand-up-shows. Die versie zit eigenlijk nog meer in m'n hoofd dan de eigenlijke versie. Tijd dat ik Twilight Zone nog een keer ga bekijken.

    En om het helemaal ingewikkeld te maken: Het fragment in de film is gebaseerd op een aflevering van de televisieserie. In de serie speelde William Shatner de passagier die in de filmversie door John Lithgow werd gespeeld. Daar werd later weer een verwijzing naar gemaakt in 3rd Rock of the Sun, waarin Lithgow in een aflevering Shatner ('The Big Giant Head') ophaalt op het vliegtuig. Als hij Shatner vraagt hoe z'n vlucht was, maakt deze een opmerking dat-ie iemand op de vleugel van het vliegtuig heeft gezien. Lithgow zegt dan opgewonden dat hij dat zelf ook eens heeft meegemaakt.

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Lekker zijn jullie. Nu zit ik met een scene in mijn hoofd die hier waarschijnlijk een parodie op is. Volgens mij in parodie en tekenfilm vorm. Is er een manier om te achterhalen waar deze scene nog meer in gebruikt is?

    EDIT: Never mind. The Simpsons 505 Treehouse of Horror IV
    Net gezien maar dat is hem niet. Ik weet nou uberhapt niet zeker of het een parodie was op Twilight Zone, maar er zit op de vleugel van een vliegtuig een clown of een aap met een hoedje op. Iemand enig idee wat het is. Was wel een tekenfilm, denk ik.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 17 van 49 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •