Pagina 47 van 49 EersteEerste ... 3743444546474849 LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 1217 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Super bedankt, dat was inderdaad de serie. Nu nog uitvissen, waar je zulke oude tv-series aan zou kunnen schaffen. Misschien weet iemand ook de titel van een komedie over een bankoverval. Een stelletje werkt bij een bank en weet, dat er diverse criminelen een kluis bezitten. Ze creëren een brandalarm (dacht ik) en de man wordt dan "per ongeluk" bij de kluisjes opgesloten. Ze hebben de sleutels van de criminelen kunnen copiëren en hebben zelf ook een kluis genomen. Terwijl de man opgesloten zit en door een bewegende camera te zien is, haalt hij iedere keer wanneer hij buiten beeld is een kluis van een crimineel leeg en stopt de inhoud in hun eigen kluis. Wanneer hij eindelijk bevrijd wordt wandelen ze tussen de criminelen door rustig naar buiten, want die kunnen uiteraard nooit aangifte doen.
    Laatst aangepast door A. Notenboom : 29-11-2017 om 15:35

  2. #1152

    Standaard

    Ik zoek de volgenee titel van een film

    Hij was volgens mij duits gesproken
    Het gaat over een journalist joods was hij misschien die undercover gaat bij een groep van neo naties om te na te gaan wat hun drijft
    Er zijn ook beelden dat hij bij een vertoningen van een film is waarin een meisje wordt verkracht en daarna met een gebroken fles wordt bewerkt op be paalde plekken
    Dan gaat hij ook mee met een oudere man en zijn vrouw
    De oudere man deelt deur aan deur pamfletten uit over zijn partij als de de journalist dan in het engels zegt dat hij respevt voor hem heeft maar dat totaal gek is zegt de vrouw van de oudere man ineens dat ze dat ook vindt waar bij de man schrikt en belooft niks te zeggen

    Wie o wie weet welke film of film gemaakt voor tv is kan wel 20 geleden zijn dat ik deze op tv zag
    Zal toch willen weten of deze te koop is

  3. #1153

    Standaard Zoek een film

    Ik ben op zoek naar een film. Hij gaat over een man die in een telefooncel de bericht opvangt dat er een atoombom zal vallen in de stad. Hij waarschuwt iedereen waaronder de president en ik geloof ook de burgemeester en de politie. Niemand lijkt hem serieus te nemen. Aangezien ik het nergens kan vinden en niet meer weet hoe de film heet vraag ik het hier of iemand de film kent en de titel weet.

    MOD EDIT: Welkom op het forum Mieke. Had je de FAQ gelezen? We hebben namelijk een heel mooi topic voor vragen als die van jou. Vandaar jouw vraag naar dit topic verplaatst.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 05-03-2018 om 23:04

  4. #1154

  5. #1155

    Standaard

    Sorry voor de late reactie. Gaaf dat je het voor me hebt opgezocht. Dank je wel.

  6. #1156

    Standaard

    Hallo mensen, ik zoek een film, die gaat over een dikke gespierde kale man in de gevangenis, die op een gegeven moment alles bepaalt in de gevangenis en ook bewakers vermoord. De film is van een paar jaar geleden als iemand het weet hoor ik het graag.

  7. #1157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Walllykzam Bekijk bericht
    Hallo mensen, ik zoek een film, die gaat over een dikke gespierde kale man in de gevangenis, die op een gegeven moment alles bepaalt in de gevangenis en ook bewakers vermoord. De film is van een paar jaar geleden als iemand het weet hoor ik het graag.
    Dag Walllykzam,
    Bronson?
    https://www.imdb.com/title/tt1172570/
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #1158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dag Walllykzam,
    Bronson?
    https://www.imdb.com/title/tt1172570/

    hallo werner, nee bronson is het helaas niet.

  9. #1159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Walllykzam Bekijk bericht
    hallo werner, nee bronson is het helaas niet.
    nog een gedeelte over de film is bv, dan komen ze in de gezamelijke ruimte en die dikke kale man in de gevangenis die weet dat diegene wat ook in die ruimte zit een undercover agent is. En hij doet alles om hem te pakken. En op t laatste in de film zie je dat die kale man op t plein aan t vechten is met bewakers maar er zijn geloof ik ook schietpartijen binnen en de gevangenis geloof ik vliegt in brand ofso

  10. #1160

    Standaard

    Celda 211 a.k.a. Cell 211?

  11. #1161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Celda 211 a.k.a. Cell 211?
    Die kwam bij mij ook als eerste op.

  12. #1162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Die kwam bij mij ook als eerste op.
    Moest ook aan deze https://www.imdb.com/title/tt0102293/?ref_=fn_al_tt_1 denken.

    @Walllykzam:
    Nog enig idee welke taal er in de film gesproken werd?

  13. #1163

    Standaard Titel Horror/Suspense film gezocht

    De fim gaat over een stel wat in een huis gaat wonen. Op een nacht hoort hij iets en ziet hij een vrouw, met een schotverwonding door het hoofd, op de keldertrap.
    Deze vrouw blijkt een geest te zijn. Bij nader onderzoek in de kelder vinden ze het lijk van een vermoorde vrouw achter een blinde muur.
    Gaande weg de film blijkt dat hij een affaire met deze vrouw/geest heeft gehad in een vorig leven.
    Deze geest probeert gedurende de film hem weer terug te krijgen. Dit lukt aan het einde van de film.
    In de eind scene zie je hem (als geest) dansen met deze vrouw in de huiskamer van het huis van buitenaf gezien.

    Wie weet welke film ik bedoel?

  14. #1164

    Standaard

    1e keer dat ik iets post omdat ik al enkele dagen internet afstruin en het niet gevonden krijg.
    betreft een romantische film waarbij volgens hetgeen ik herinner het begint in een wasserette. Vrouw laat na hun gesprek expres een kledingstuk liggen zodat jongen deze terugbrengt naar haar appartement. Hij gaat ook periodiek naar moeder of grootmoeder toe in bejaardenhuis waar ook zij regelmatig komt en hem daar liefdevol met grootmoeder ziet praten. Worden samen ook vrijwilliger voor de bejaarden.
    Meerven meer voelen zij zich ook tot elkaar aangetrokken, hebben ook sex waarna zij daarna een tijdlang een pauze neemt in de zgn relatie. Uiteindelijk op einde van de film vertelt zij dat alles volgens een bepaalde vooropgezette stappenplan werkt om deze jongen te veroveren. Ik ken verder geen namen en titels. Weet iemand hoe deze film heet ?

  15. #1165

    Standaard

    Afgelopen jaar was er een serie op tv. Volgens mij uit Scandinavië (maar dat weet ik niet zeker). Er werd een meisje ontvoerd. Ze werd opgesloten bij een eerder ontvoerd meisje. Was gedaan door een man die hulp kreeg van een vrouw. Deze vrouw was vroeger door haar broer verkracht maar niemand geloofde haar toen. De rechercheur die de ontvoering onderzoekt vraagt hulp van een vrouwelijke (voormalig) profiler. Ze wil eerst niet (werkt nu als therapeute) maar gaat hem uiteindelijk helpen. De ontvoerder overvalt haar op een gegeven moment ook. Hoe heet deze serie? Kan er zelf niet meer opkomen en kan er ook niets over vinden. Hopelijk kan iemand hier me verder helpen. Alvast bedankt.

  16. #1166

    Standaard

    Ik ben ook nog op zoek naar de titel van een film.

    Het ging over een tweeling (volwassen vrouwen, beide gespeeld door dezelfde actrice, een bekende maar ik kan niet op de naam komen), waarvan één een rijke society-figuur is, A, en de andere een doodgewone huisvrouw, B. Ze besluiten om een tijdje van leven te ruilen, zonder medeweten van de man van B. Dan blijkt A in tal van duistere zaakjes verwikkeld te zijn, en ze wordt vermoord - haar moordenaars weten niet dat het B is. Nu moet A aan de man van B opbiechten dat ze feitelijk de plaats van haar zus heeft ingenomen, en dat de moordenaars feitelijk zijn vrouw hebben vermoord. Film moet de late jaren 70 of de vroege jaren 80 zijn. Mogelijk is het een TV-film.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #1167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben ook nog op zoek naar de titel van een film.

    Het ging over een tweeling (volwassen vrouwen, beide gespeeld door dezelfde actrice, een bekende maar ik kan niet op de naam komen), waarvan één een rijke society-figuur is, A, en de andere een doodgewone huisvrouw, B. Ze besluiten om een tijdje van leven te ruilen, zonder medeweten van de man van B. Dan blijkt A in tal van duistere zaakjes verwikkeld te zijn, en ze wordt vermoord - haar moordenaars weten niet dat het B is. Nu moet A aan de man van B opbiechten dat ze feitelijk de plaats van haar zus heeft ingenomen, en dat de moordenaars feitelijk zijn vrouw hebben vermoord. Film moet de late jaren 70 of de vroege jaren 80 zijn. Mogelijk is het een TV-film.
    Zit ie hier misschien tussen?

    https://thewhisp.mommyish.com/entert...s-tv-shows/16/
    https://www.ranker.com/list/best-twi...e-movies-lists
    https://wstwinregistry.org/additiona...s-about-twins/
    https://www.themoviedb.org/keyword/1...ity-swap/movie

  18. #1168

    Standaard

    Nee, het was een redelijk donkere thriller, niet zo'n girly romantic comedy of zo. Ik herinner me ook dat de echtgenoot een leerkracht of zoiets was, die seksuele avances aangeboden krijgt van één van studentes, maar daar niet op ingaat omdat hij zijn vrouw trouw is (terwijl hij dan achteraf te weten komt dat hij al een tijd met zijn schoonzus aan het je weet wel is)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #1169

    Standaard

    Volgens mij is dat Deceptions 1985 met Stephanie Powers.
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #1170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Volgens mij is dat Deceptions 1985 met Stephanie Powers.
    Hayko, je bent geweldig! Dat is 'm!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #1171

    Standaard

    Hallo,
    Ik ben opzoek naar een film waarin er (op het eind van de film ?)2 mensen op een bankje zitten. Volgens mij waren dit 2 mannen. Het bewuste bankje is aan de overkant van het parlement in Londen. Aan de kant van het water met zicht op het parlementsgebouw. De man die als laatst gaat zitten kijkt de ander niet aan en legt een krant tussen hen in, met hierin een chip of iets met daarop een zwarte lijst. Dit was een lijst van politieke personen en andere belangrijke mensen die corrupt zijn.
    Mijn man en ik zijn denk ik al een jaar op zoek naar de film die we ooit gezien hebben. (Wel in de laatste 5 jaar) komen er niet uit. Wie zegt dit iets? Hopelijk herkent iemand dit stukje en weet de titel van de film.

  22. #1172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniellezoektfilm Bekijk bericht
    Hallo,
    Ik ben opzoek naar een film waarin er (op het eind van de film ?)2 mensen op een bankje zitten. Volgens mij waren dit 2 mannen. Het bewuste bankje is aan de overkant van het parlement in Londen. Aan de kant van het water met zicht op het parlementsgebouw. De man die als laatst gaat zitten kijkt de ander niet aan en legt een krant tussen hen in, met hierin een chip of iets met daarop een zwarte lijst. Dit was een lijst van politieke personen en andere belangrijke mensen die corrupt zijn.
    Mijn man en ik zijn denk ik al een jaar op zoek naar de film die we ooit gezien hebben. (Wel in de laatste 5 jaar) komen er niet uit. Wie zegt dit iets? Hopelijk herkent iemand dit stukje en weet de titel van de film.
    Mission: Impossible 5 denk ik
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #1173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Mission: Impossible 5 denk ik
    M:I - Rogue Nation, daar dacht ik ook meteen aan.
    "Bond. James Bond."

  24. #1174

    Standaard Ik zoek de titel van een film eind jaren 50,begin 60

    Hallo, beste forumleden, ik zoek al een tijd naar de titel van een film , maar kan er niet achter komen, hier aangemeld om te vragen waar ik dit zou kunnen vinden.
    Of iemand hier moet toevallig weten welke film het zou kunnen zijn: 1959 of 1960 in de bioscoop gezien in Brussel met als mogelijke titel Het wonder der wolven, het is een film die speelt in de Middeleeuwen en met veel ridders en toernooien.

  25. #1175

Pagina 47 van 49 EersteEerste ... 3743444546474849 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •