Pagina 31 van 49 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1217 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kuifje_007 Bekijk bericht
    Hoe heet de film waarin een jonge man, die door zijn vrienden in een verre onbekende omgeving in Engeland werd gedropt. Die arme jongen moest de weg terug naar huis zien terug te vinden zonder geld. Hij werd bij de telefooncel afgezet, geloof ik, dat weet ik niet meer. dat is misschien wel 15 - 20 jaar geleden.
    Het doet me een beetje denken aan " An American werewolf in Londen".

  2. #752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    uit welke film komt deze still :


    Uploaded with ImageShack.us

    geen idee namelijk...
    Het is inderdaad Lindsey Lohan en het komt uit de film " Georgia Rule". Daarin speelt ze een rotverwend nest dat door haar moeder bij haar groormoeder ( Jane fonda) wordt gedropt.

  3. #753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lucy Bekijk bericht
    Het doet me een beetje denken aan " An American werewolf in Londen".
    Afgezien van de locatie (Engeland), voldoet An American Werewolf in Londen niet aan z'n omschrijving.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kuifje_007 Bekijk bericht
    Hoe heet de film waarin een jonge man, die door zijn vrienden in een verre onbekende omgeving in Engeland werd gedropt. Die arme jongen moest de weg terug naar huis zien terug te vinden zonder geld. Hij werd bij de telefooncel afgezet, geloof ik, dat weet ik niet meer. dat is misschien wel 15 - 20 jaar geleden.
    Als je het afzetten bij de telefooncel vergeet, lijkt het in grote lijnen op Dancing Queen, met Rick Mayall en Helena Bonham Carter. Synopsis op imdb:

    Dancing Queen concerns Neil who is at his batchelor party. A stripper called Pandora performs her dance and Neil's mates load him on a train as a last gag. Neil awakes on the train, Pandora's there and at the stop where his mates are to pick him up, the train doesn't stop. Neil and Pandora walk around one of Northern England's premier seaside towns as he frets over the utter chaos his marriage day has turned out to be and tries to get back. All the while, Pandora is going on carnival rides and just generally moping around listening to Abba's Dancing Queen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #754

    Standaard

    ik zoek ook een film
    het gaat over een jongen en een meisje en zij verliezen hun ouders, dan worden ze geadopteerd door 2 mensen. uiteindelijk wordt het jongetje ziek en het meisje komt er dan achter dat de vrouw het kind heeft vergiftigd door voedselvergiftiging. het meisje probeert dan te ontsnappen maar het huis is vreselijk goed beveiligd.
    het is een amerikaanse film denk ik

    alvast bedankt!

  5. #755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jesuisemmaa Bekijk bericht
    ik zoek ook een film
    het gaat over een jongen en een meisje en zij verliezen hun ouders, dan worden ze geadopteerd door 2 mensen. uiteindelijk wordt het jongetje ziek en het meisje komt er dan achter dat de vrouw het kind heeft vergiftigd door voedselvergiftiging. het meisje probeert dan te ontsnappen maar het huis is vreselijk goed beveiligd.
    het is een amerikaanse film denk ik

    alvast bedankt!
    Is het niet the Glass House?
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  6. #756

    Standaard

    ja dat is hem, heel erg bedankt!

  7. #757

    Standaard

    Half off-topic, maar ik zoek de naam van een computerspel.

    Het betreft een Mario Kart achtig racespel uit de jaren '90 (ik denk voor de Super Nintendo, nagenoeg zeker) en je kon in dat spel onder andere characters als het monster van Frankenstein kiezen als coureur etc.

    Iemand enig idee?

  8. #758

    Standaard

    Dat moet denk ik wel Street Racer zijn, voor de SNES.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Dat moet denk ik wel Street Racer zijn, voor de SNES.
    Thanks Sneaker! Klopt!

  10. #760

    Standaard

    Een tijd geleden heb ik een film gezien op filmnet. Ik denk dat het een japanse of koreanse film was.
    Het ging in ieder geval over een man die prostituees naar zijn huis liet komen en hun vervolgens afslachten met een hamer.
    De ''pooier'' komt hier achter en gaat er achteraan.

    Als iemand de titel hier van weet hoor ik het graag.

  11. #761
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vermoed dat je The Chaser hebt gezien. Een aanrader trouwens deze Zuid-Koreaanse film.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #762

    Standaard

    Dat is hem inderdaad!
    Harstikke bedankt!

  13. #763
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen probleem, ben blij dat 'k in dit draadje ook eens van dienst kon zijn
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #764

    Standaard

    Ik ben op zoek naar de titel van een film en ik weet er het volgende over:

    Een vrouw en dochter rijden in een auto en ze belanden in een spookdorp. Als de kerkklok op 12 uur staat komen de doden weer tot leven en is iedereen alleen in de kerk veilig.
    Het gaat over een vrouw en dochter die hun man/vader zijn verloren of andersom.

  15. #765

    Standaard

    Heb hem zelf niet gezien, maar wellicht Silent Hill?

  16. #766

    Standaard

    Hierboven: Moet Silent Hill haast wel zijn.


    Mijn vraag gaat over een deel van een tekenfilm die ik als kind heb gezien. Ik weet niet zeker of het nu een serie betreft of een losstaande films is. Het enige wat ik nog van de tekenfilm weet is dat er een gevecht plaatsvindt tussen een stel enorme krabben die tegen een groep planten in bakken. Goed, dit klinkt heel raar, maar het is een tekenfilm

    Ik weet nog dat die krabben een toren of iets dergelijks opliepen want die levende planten waren aanwezig bovenop die toren.

    Iemand enig idee? Dat zou ik echt hilarisch vinden.

  17. #767

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Hierboven: Moet Silent Hill haast wel zijn.


    Mijn vraag gaat over een deel van een tekenfilm die ik als kind heb gezien. Ik weet niet zeker of het nu een serie betreft of een losstaande films is. Het enige wat ik nog van de tekenfilm weet is dat er een gevecht plaatsvindt tussen een stel enorme krabben die tegen een groep planten in bakken. Goed, dit klinkt heel raar, maar het is een tekenfilm

    Ik weet nog dat die krabben een toren of iets dergelijks opliepen want die levende planten waren aanwezig bovenop die toren.

    Iemand enig idee? Dat zou ik echt hilarisch vinden.
    vraag mij niet waarom ik dit weet,

    maar is dit niet my little pony met de Crab Nasties en de Flores?
    http://www.kimsites.net/dreamvalley/86_series3.html

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    vraag mij niet waarom ik dit weet,

    maar is dit niet my little pony met de Crab Nasties en de Flores?
    http://www.kimsites.net/dreamvalley/86_series3.html
    Ook nog echt! :veryfunny:

    Geniaal!

  20. #770

    Standaard

    haha echt? m'n zus had dit op cassetteband en destijds (15 tot 20 jaar terug) vaak laten horen...

  21. #771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    haha echt? m'n zus had dit op cassetteband en destijds (15 tot 20 jaar terug) vaak laten horen...
    Zitten we gewoon My Little Pony te kijken haha

    Die scene met die krabben etc. is het enige wat ik me nog voor de geest kon halen. Ik had geen idee dat het My Little Pony was


    Thanks mate

  22. #772

    Standaard

    Tussen 6 a 12 maanden geleden zag ik 'n trailer van een uit te komen film waar ik nogal naar uitkeek. Maar zoals dat gaat met kleine onbekende titels waar je ooit nog iets van hoort, verdwijnen ze ongewild uit je geheugen.

    Ik geloof dat het 'n Australisch drama was, behoorlijk zwaar/donker van toon. Het énige dat ik me nog herinner is een scène waarin iemand (of meerdere) mensen op een heuvel zitten met zicht op 'n feest dat gaande is (festival), 's avonds. Plots horen ze sirenes en zien ze in de verte op een brug zwaailichten. Iets (geen natuurramp ofzo) is gebeurd met personen die dicht bij de toeschouwers betrokken waren. Vaag, I know.

  23. #773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Tussen 6 a 12 maanden geleden zag ik 'n trailer van een uit te komen film waar ik nogal naar uitkeek. Maar zoals dat gaat met kleine onbekende titels waar je ooit nog iets van hoort, verdwijnen ze ongewild uit je geheugen.

    Ik geloof dat het 'n Australisch drama was, behoorlijk zwaar/donker van toon. Het énige dat ik me nog herinner is een scène waarin iemand (of meerdere) mensen op een heuvel zitten met zicht op 'n feest dat gaande is (festival), 's avonds. Plots horen ze sirenes en zien ze in de verte op een brug zwaailichten. Iets (geen natuurramp ofzo) is gebeurd met personen die dicht bij de toeschouwers betrokken waren. Vaag, I know.
    Tomorrow When The War Began!?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  24. #774

    Standaard

    Neen, dat is 'm niet. Het had iets weg van een indie-kwaliteitsdrama. De trailer verscheen ook op apple.com/trailers. Ik herinner me ook nog dat hij ongeveer samen verscheen met de trailer van 'Animal Kingdom'.
    Laatst aangepast door Esteban : 30-05-2011 om 00:18

  25. #775

    Standaard

    Ik ben op zoek naar een geanimeerde versie van 'The Wind in the Willows'. Dit is een plaatje van hoe de karakters getekend zijn in de film:


Pagina 31 van 49 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •