Pagina 13 van 49 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1217 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Hert waren maskers van oa de kerstman en de film heet Fortress

    link!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Hert waren maskers van oa de kerstman en de film heet Fortress

    link!


    Oke hartstikke bedankt !! ga hem weer eens bekijken hoop dat ie nu niet tegenvalt.......was een klein kind toen en dan is alles al gauw eng......

  3. #303

    Standaard

    Nou, hier heb ik ook 2!

    Ik heb hem zelf nooit gezien of de titel ooit geweten. Maar wat ik weet is dat het gaat over dat ze de grens van het universum vinden. En dat zich daar zoiets als de hel bevond o.i.d.

    Als iemand 'em kent, let me know! Lijkt me wel interessante film.

    O, en als we dan toch bezig zijn. Een film over aliens die landen in de buurt van een familie die in de middle of nowhere Thanksgiving vieren. Volgens mij op dezelfde manier gefilmd als Blairwitch 1 en Cloverfield. Met handcam dus

    Tnx!

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheScrib Bekijk bericht
    Nou, hier heb ik ook 2!

    Ik heb hem zelf nooit gezien of de titel ooit geweten. Maar wat ik weet is dat het gaat over dat ze de grens van het universum vinden. En dat zich daar zoiets als de hel bevond o.i.d.

    Als iemand 'em kent, let me know! Lijkt me wel interessante film.

    O, en als we dan toch bezig zijn. Een film over aliens die landen in de buurt van een familie die in de middle of nowhere Thanksgiving vieren. Volgens mij op dezelfde manier gefilmd als Blairwitch 1 en Cloverfield. Met handcam dus

    Tnx!
    Die tweede film is Alien Abduction: Incident in Lake County.
    http://www.imdb.com/title/tt0142074/
    Is ook te zien op Youtube.

  5. #305

    Standaard

    Is de eerste niet Event Horizon?

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Is de eerste niet Event Horizon?
    Was ook mijn eerste ingeving.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Is de eerste niet Event Horizon?
    Dat denk ik ook! (Heb 'm zelf toevallig drie weken geleden voor 't eerst gezien...)
    "Bond. James Bond."

  8. #308

    Standaard

    Bedankt voor de reacties!

    Event Horizon heb ik hier wel liggen en komt inderdaad wel in de buurt. Misschien dat die ook wel bedoeld werd dan. Maar uit de uitleg had ik begrepen dat ze echt aan de rand van het universum zaten en niet zoals de Event Horizon er door een jumpdrive als et ware doorheen was gegaan.

  9. #309

    Standaard

    Dan heb ik er nog eentje die ik echt niet kan vinden. De film speelt in de moderne tijd en gaat over een complete migratie van ´arme´ Afrikanen die allemaal richting Europa trekken en aan de rand van de Middellandse Zee proberen Europa binnen te komen. Een soort van What if... scenario.

  10. #310

    Standaard

    Ik heb lang geleden eens een scene uit een film gezien, en wil graag weten over welke film dit nou gaat.

    de scene gaat als volgt:

    Jonge onderzeebootkaptitein moet om zichzelf tegenover de ervaren andere kapiteins te bewijzen hun eigen haven binnen varen zonder gezien te worden.

    In plaats van stil onder water te varen vaart hij gewoon aan het oppervlakte.
    op het moment dat ze ondekt dreigen te worden geeft hij zijn bemanning opdracht "dronken" liedjes te zingen terwijl hij de lichten op zijn boot aanhoudt.
    ZOdoende denken de patrouillerende schepen dat t op een vissersboot gaat ipv de onderzeeer.

    weet iemand welke film dit is?
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  11. #311

    Standaard

    Down Periscope ?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheScrib Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties!

    Event Horizon heb ik hier wel liggen en komt inderdaad wel in de buurt. Misschien dat die ook wel bedoeld werd dan. Maar uit de uitleg had ik begrepen dat ze echt aan de rand van het universum zaten en niet zoals de Event Horizon er door een jumpdrive als et ware doorheen was gegaan.
    Ik denk Serenity

  13. #313

    Standaard

    Ik heb ooit eens een film in stukjes gezien die ik nu echt wel in een keer wil zien:

    Het is ee, Chinese/Japanese films over twee meisjes op een school. De ene is wild en zot, en de andere is zeer braaf... Die zotte gaat zich beginnen rustig gedragen omdat ze verliefd is op een jongen, terwijl die andere zich wild gaat gedragen omdat ze meer aandacht wilt ofzo! Zag er echt een zalig filmpje uit, als iemand het weet, ge zijt ongelofelijk bedankt

  14. #314

    Standaard

    Gevonden: Girl by Girl:

    http://www.imdb.com/title/tt0969338/

    Als er iemand geinterseerd zou zijn

  15. #315

    Standaard geozcht

    een eilandje in engeland? heeft een vacature voor een dokter en ze doen alles om de bezoekende dokter het naar zijn zin te maken..zodat die de baan zal nemen.

    erg grappig maar ik weet de titel niet meer.... ze gaan met hem cricket spelen etc


    iemand????????


    gracias

  16. #316

    Standaard

    La Grande Seduction (Seducing Doctor Lewis)?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #317

    Standaard

    a yessssss ,,,,,,,,,


    gracias!!

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dantheman Bekijk bericht
    Ik zoek een franse film uit de jaren '70 denk ik. Toen ook uitgezonden op tv. Er komt een jonge, verlegen vrouw in voor die Mona heet en verblijft of woont in een hutje in het bos. Ze wordt daar ontmaagd door een volwassen man. Meer weet ik niet meer, maar zou kunnen dat het in een cyclus franse films (VPRO) werd uitgezonden met films als Les Valseuses.

    Iemand een idee?
    Heeft even geduurd maar weet nu welke film het is:
    'Serie noire' met Marie Trintignant. Helaas niet op dvd te vinden.

  19. #319

    Exclamation ik zoek een film, help!

    hoi allemaal,
    ik heb een poosje geleden op tv een film gezien en die vond ik heel leuk, alleen zou ik echt niet meer weten hoe die ook alweer heette. ik weet er niet echt veel meer van, maar kan me nog wel iets herinneren. het ging over een vrouw en die moest ergends naartoe met een vliegtuig. op het vliegveld ontmoet ze een man, en die doet heel aardig tegen haar. ze drinken even wat, omdat haar vliegtuig vertraging heeft, ofzo, en dan gaat ze naar het vliegtuig. maar daar komt ze die man ook weer tegen, en ze blijken op hetzelfde vliegtuig te zitten. en dan blijkt ook nog dat die man naast haar zit! in het begin doet ie heel aardig, maar als iedereen slaapt zegt hij dat ze iemand moet bellen (ik dacht haar baas), omdat die man iets heeft gedaan, ofzo. eerst wil ze het niet doen, en wijgert ze. maar dan bedrijgt hij haar dat als ze het niet doet er iets gaat gebeuren met haar vader. dan doet ze het wel, nouja, als of. ze ''belt'' zogenaamd die baas en doet of ze een gesprek voert. daar komt die crimineel dus achter, en word heel boos en slaat haar bewusteloos. dan komt er een stewardes en die vraagt of alles goed is. en dan zegt ie ja, maar dat ze wel een beetje water kan gebruiken, ofzo. dat is alles wat ik me herinner, maar ik weet nog wel ongeveer hoe de acteurs eruit zagen: die crimineel had redelijk lang, bruin gaar en heel opvallende, blauwe ogen, en ik geloof dat die vrouw blond was. de vader van die vrouw was al best oud, volgends mij.
    alvast bedankt!

  20. #320

    Standaard

    Volgens mij is dat Red Eye
    http://www.imdb.com/title/tt0421239/
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #321

    Standaard

    Dat is Red Eye uit 2005 van Wes Craven.

    Redelijk leuk en spannend begin, maar vloog bij het einde (in dat huis) behoorlijk uit de bocht vind ik zelf.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #322

    Standaard welke film heeft dit einde..

    ik zoek een film (maakt niet uit welke film)
    waar het einde van de film zo gaat:
    de held en de slechterik(hoeft niet echt een superheld te zijn) zijn in gevecht met elkaar. de vrouw krijg het geweer in handen. alleen die vrouw verprutst het en die laat het geweer vallen of struikelt of iets dergelijks.. iedereen die de film aan het kijken is, zegt bij wijze van spreken tegen die vrouw: SCHIET NOU!!! maar ze verprutst het..
    weet iemand een film die zo eindigd?

  23. #323

    Standaard

    hahaha..hoezo wil je dat weten dan? krijg je daar een goed gevoel van ofzo
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  24. #324

    Standaard

    Volgens mij hoort dit topic thuis in het grote "Ik zoek de titel van een film/serie topic"
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  25. #325
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 13-04-2009 om 19:36 Reden: Te lange link

Pagina 13 van 49 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •