Pagina 15 van 49 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 1217 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Ik heb The Langoliers zelf meerdere keren gezien, maar volgens mij is dat niet de serie die Coen zoekt. Vind zijn omschrijving zelf niet echt bij de Langoliers passen namelijk. Daar rennen de mensen ook niet voor hun leven voor aardwormen zeker omdat daar amper mensen inzitten .

  2. #352

    Standaard

    The Langoliers ken ik, die is het niet...

    bij mijn weten werd mijn serie op de Belg uitgezonden, kinderen (of tieners) hadden een grote rol (het was volgens mij een spannende kinderserie oid)...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #353

    Standaard

    Een aflevering van De Vijf?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  4. #354

    Standaard

    Nee, was echt een miniserie...volgens mij Engels gesproken ook...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nee, was echt een miniserie...volgens mij Engels gesproken ook...
    Miniserie van DUNE dan? maar dat is niet echt voor/met kinderen maar wel futuristisch genoeg om af en toe een planeet vanuit de ruimte te laten zien...

    Verder is het rennen voor wormen tot een kunst verheven in de serie Tremors (Zijn ook films van) maar die is nog niet zo heel oud.

    Voor mij houdt het dan wel zo'n beetje op met het rennen voor wormen

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nee, was echt een miniserie...volgens mij Engels gesproken ook...
    Ik zou gokken op Under the Mountain (De moddermonsters), een 8-delige tv-serie. Hier kan je een deeltje bekijken (gedubt in een vreemde taal ). Rond 2:00 kan je een achtervolging zien door de tunnels ...

  7. #357

    Standaard

    Ik zoek een film die afkosmtig is ergens uit de eind jaren 80 of begin jaren 90. Ik kan me alleen een scene herinneren: man loopt s'nachts door een steegje en iemand zegt tegen die man: "dont come over here" of "dont come any closer" iets in die trent. Vervolgens zie je vrijwel meteen van diezelfde man die dat zegt, zijn kop rollen in de richting van de benen van de man die dus in het begin het steegje inliep. Meteen daarna wordt die man beet gegrepen door een alien/monsterachtige wezen. Het wezen zegt tegen die man dat hij hem laat leven. Onder 1 voorwaarde, dat hij deze nacht nacht zou vergeten en wat er gebeurd is. De man zegt: "your kidding..." waarop het wezen een sissende geluid maakt en een soort duivels teken maakt met zijn vingers en richting de mans hoofd gaat waarop hij dan schreeuwt: "Ok Ok !!"

    Dat is alles wat ik nog kan herinneren.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  8. #358

    Standaard

    Predator 2?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #359

    Standaard

    Nee het was beslist niet Predator 2
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Softwaffles Bekijk bericht
    Ik zou gokken op Under the Mountain (De moddermonsters), een 8-delige tv-serie. Hier kan je een deeltje bekijken (gedubt in een vreemde taal ). Rond 2:00 kan je een achtervolging zien door de tunnels ...
    Ja, dit moet hem zijn, super!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #361

    Standaard Film met korte vliegtuig opstijg en land fragment

    Onlangs heb ik een film gekeken (1 van de vele) en daarin zitten een aantal korte scenes vlot achter elkaar gemonteerd. Hier zie je een vliegtuig opstijgen (fractie van 2 seconden denk), dan een scene van 2 seconden waarin iets gebeurt (weet niet meer wat) en daarna zie je weer in 2 seconden een vliegtuig landen (versneld meen ik). Dus in 6 seconden wordt iets 'verteld' wat in het echt misschien wel 2 dagen is.

    Ik kan niet meer op deze filmtitel komen. Ik dacht aan rocknrolla (vanwege het vaak snelle monteren) maar volgens mij is dat hem niet. Iemand enig idee?

  12. #362

    Standaard

    Zou ook Fight Club kunnen zijn.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snadert Bekijk bericht
    Onlangs heb ik een film gekeken (1 van de vele) en daarin zitten een aantal korte scenes vlot achter elkaar gemonteerd. Hier zie je een vliegtuig opstijgen (fractie van 2 seconden denk), dan een scene van 2 seconden waarin iets gebeurt (weet niet meer wat) en daarna zie je weer in 2 seconden een vliegtuig landen (versneld meen ik). Dus in 6 seconden wordt iets 'verteld' wat in het echt misschien wel 2 dagen is.

    Ik kan niet meer op deze filmtitel komen. Ik dacht aan rocknrolla (vanwege het vaak snelle monteren) maar volgens mij is dat hem niet. Iemand enig idee?
    't Zou Snatch wel eens kunnen zijn. Dezelfde regisseur als Rock'n'Rolla, maar in Snatch zit inderdaad zo'n scène. Als ik me niet vergis zelfs twee keer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #364

    Standaard

    Ik zoek nog steeds naar een film waar tot nu toe nog nooit een antwoord is geweest.

    Oorlogsfilm kan zwart wit of kleur zijn en is vroeger 20 jaar geleden eens op de brt uitgezonden.

    Het gaat over een soldaat die of een sniper is of een soort verkenner, maar het enige wat me echt is bijgebleven is dat hij telkens als hij schiet eerst een keer de korrel (dat is toch dat puntje voor op de loop?) schoon maakt met volgens mij spuug.

    Het is in de eerste of 2e ww.


    En film 2 gaat over jeugdbendes en een buurt die terug gaat vechten het is een soort film als nightwarriors alleen die is het niet.
    Film is eind jaren 70 of begin jaren 80.

    Alvast bedankt.

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    't Zou Snatch wel eens kunnen zijn. Dezelfde regisseur als Rock'n'Rolla, maar in Snatch zit inderdaad zo'n scène. Als ik me niet vergis zelfs twee keer.
    Mmm, Snatch heb ik niet bewust gekeken onlangs, maar was laatst wel op TV... misschien dat ik net ingezapt ben tijdens dat stukje. Ga ik even nakijken. Misschien dat, dat ook verklaard waarom ik Rocknrolla in mijn hoofd hebt als titel.... Thanks!

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik zoek nog steeds naar een film waar tot nu toe nog nooit een antwoord is geweest.

    Oorlogsfilm kan zwart wit of kleur zijn en is vroeger 20 jaar geleden eens op de brt uitgezonden.

    Het gaat over een soldaat die of een sniper is of een soort verkenner, maar het enige wat me echt is bijgebleven is dat hij telkens als hij schiet eerst een keer de korrel (dat is toch dat puntje voor op de loop?) schoon maakt met volgens mij spuug.

    Het is in de eerste of 2e ww.
    Dat kon wel eens Sergeant York zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #367

    Standaard

    Ik ben op zoek naar films met tijdreizen of alternatieve realiteiten, zoals Donnie Darko, the Butterfly Effect en nu ook Lost etc

    Het zou een pré zijn als het ook nog eens goede films zouden zijn

    Suggesties mogen hier gepost worden, maar een pm is ook prima.

    alvast bedankt

  18. #368

  19. #369

    Standaard

    Hier 44 titels.

    Feature films met tenminste 1000 stemmen en een beoordeling van minimaal 7/10. Keyword: time-travel.

    Waar de (enigszins) verborgen functies van IMDB al niet goed voor kunnen zijn
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dat kon wel eens Sergeant York zijn.

    Bedankt ik ga kijken of ie het is en of ik m kan fixen ergens.

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar films met tijdreizen of alternatieve realiteiten, zoals Donnie Darko, the Butterfly Effect en nu ook Lost etc

    Het zou een pré zijn als het ook nog eens goede films zouden zijn

    Suggesties mogen hier gepost worden, maar een pm is ook prima.

    alvast bedankt
    Primer (http://www.imdb.com/title/tt0390384/),
    Memento, Existenz

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar films met tijdreizen of alternatieve realiteiten, zoals Donnie Darko, the Butterfly Effect en nu ook Lost etc

    Het zou een pré zijn als het ook nog eens goede films zouden zijn

    Suggesties mogen hier gepost worden, maar een pm is ook prima.

    alvast bedankt
    Timecrimes vond ik te gek: http://www.imdb.com/title/tt0480669/

  23. #373

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar films met tijdreizen of alternatieve realiteiten, zoals Donnie Darko, the Butterfly Effect en nu ook Lost etc

    Het zou een pré zijn als het ook nog eens goede films zouden zijn

    Suggesties mogen hier gepost worden, maar een pm is ook prima.

    alvast bedankt
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ght=tijdreizen
    Misschien ook een leuke thread voor je.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #375

    Standaard

    Ik kom niet op een naam van een film, gaat over een vliegtuig crash in Alaska of iets dergelijks (iig een sneeuwgebeid), waar ze proberen te overleven en elkaar later ook gaan opeten.

    Hoe heet die film?

    Alvast bedankt.
    Laatst aangepast door JT H. : 29-04-2009 om 16:05

Pagina 15 van 49 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •